Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Obsługa programu Comarch Optima
szybkość uczenia się
motywowanie pracowników ,
Kreatywność i inicjatywa w działaniu
Obsługa programu Enova
zdolności interpersonalne (umiejętność budowania i utrzymywania kontaktów)
ustalanie priorytetów i skuteczna realizacja zadań
etyka pracy
umiejętności planowania i przewidywania oraz bardzo dobra organizacja pracy,
obsługa Płatnika
obsługa programu PIK
Obsługa programu Lider KP
Obsługa programu ERP Comarch Optima
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu kadr i szkoleń - Asystentka Prezesa
• Proaktywne wsparcie Zarządu w prowadzonych działaniach.
• Pełnienie funkcji partnera biznesowego dla Zarządu i kadry managerskiej. Wsparcie merytoryczne i doradztwo w zakresie HR i prawa pracy.
• Nadzorowanie i odpowiedzialność za procesy kadrowo - płacowe oraz optymalizację kosztów. Realizacja polityki personalnej w firmie zatrudniającej powyżej 150 osób.
• Współpraca z podmiotami zewnętrznymi: ocenianie zapotrzebowania i nawiązywanie kontaktów z partnerami biznesowymi, dbając o interesy firmy i nawiązanie dobrych relacji w jej imieniu.
• Czynny udział w procesie komunikacji wewnętrznej z pracownikami i kadrą menadżerską (m.in. spotkania z pracownikami, wewnętrzny Newsletter, itp.). Wsparcie w rozwiązywaniu konfliktów i problemów personalnych.
• Tworzenie, implementacja i nadzór nad narzędziami HR (oceny roczne pracownicze, szkolenia, systemy wynagrodzeń) oraz nad procedurami z zakresu HR. Kształtowanie i nadzorowanie procesów rekrutacyjnych i szkoleniowych.
• Inicjowanie, tworzenie i aneksowanie wewnętrznych regulaminów.
• Nadzorowanie nad prawidłowym funkcjonowaniem ZFŚS.
• Kontrola ewidencji czasu pracy.
• Sporządzanie sprawozdań do GUS (Z-5, Z-6).
• Przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS.
• Obsługa władz statutowych Spółki, m.in.: przygotowywanie projektów uchwał protokołowanie posiedzeń Rady Nadzorczej oraz Zgromadzeń Wspólników.
• Reprezentowanie pracodawcy przed PIP, ZUS, PIS.
• Nadzór nad archiwum spółki oraz sprawami administracyjno – biurowymi.
• Organizowanie i realizacja zadań związanych z wyjazdami służbowymi oraz spotkaniami firmowymi.
• Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji sporządzanie na potrzeby Prezesa sprawozdania, raporty i analizy.
• Pomoc w implementacji systemów DMS.
• Pełnienie funkcji partnera biznesowego dla Zarządu i kadry managerskiej. Wsparcie merytoryczne i doradztwo w zakresie HR i prawa pracy.
• Nadzorowanie i odpowiedzialność za procesy kadrowo - płacowe oraz optymalizację kosztów. Realizacja polityki personalnej w firmie zatrudniającej powyżej 150 osób.
• Współpraca z podmiotami zewnętrznymi: ocenianie zapotrzebowania i nawiązywanie kontaktów z partnerami biznesowymi, dbając o interesy firmy i nawiązanie dobrych relacji w jej imieniu.
• Czynny udział w procesie komunikacji wewnętrznej z pracownikami i kadrą menadżerską (m.in. spotkania z pracownikami, wewnętrzny Newsletter, itp.). Wsparcie w rozwiązywaniu konfliktów i problemów personalnych.
• Tworzenie, implementacja i nadzór nad narzędziami HR (oceny roczne pracownicze, szkolenia, systemy wynagrodzeń) oraz nad procedurami z zakresu HR. Kształtowanie i nadzorowanie procesów rekrutacyjnych i szkoleniowych.
• Inicjowanie, tworzenie i aneksowanie wewnętrznych regulaminów.
• Nadzorowanie nad prawidłowym funkcjonowaniem ZFŚS.
• Kontrola ewidencji czasu pracy.
• Sporządzanie sprawozdań do GUS (Z-5, Z-6).
• Przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS.
• Obsługa władz statutowych Spółki, m.in.: przygotowywanie projektów uchwał protokołowanie posiedzeń Rady Nadzorczej oraz Zgromadzeń Wspólników.
• Reprezentowanie pracodawcy przed PIP, ZUS, PIS.
• Nadzór nad archiwum spółki oraz sprawami administracyjno – biurowymi.
• Organizowanie i realizacja zadań związanych z wyjazdami służbowymi oraz spotkaniami firmowymi.
• Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji sporządzanie na potrzeby Prezesa sprawozdania, raporty i analizy.
• Pomoc w implementacji systemów DMS.
Kierownik działu kadr i szkoleń
• Nadzorowanie i odpowiedzialność za procesy kadrowo-płacowe oraz optymalizację kosztów. Realizacja polityki personalnej.
• Pełnienie funkcji partnera biznesowego dla Zarządu i kadry managerskiej. Wsparcie i doradztwo w zakresie HR i stosowania odpowiednich przepisów.
• Tworzenie, implementacja i nadzór nad narzędziami HR (oceny roczne pracownicze, szkolenia, systemy wynagrodzeń) oraz nad procedurami z zakresu HR. Kształtowanie i nadzorowanie procesów rekrutacyjnych i szkoleniowych.
• Inicjowanie, tworzenie i aneksowanie wewnętrznych regulaminów.
• Nadzorowanie nad prawidłowym funkcjonowaniem ZFŚS.
• Kontrola ewidencji czasu pracy.
• Sporządzanie sprawozdań do GUS (Z-5, Z-6).
• Przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS.
• Kształtowanie procesu komunikacji wewnętrznej. Wsparcie w rozwiązywaniu konfliktów i problemów personalnych.
• Obsługa władz statutowych Spółki, m.in.: przygotowywanie projektów uchwał protokołowanie posiedzeń Rady Nadzorczej oraz Zgromadzeń Wspólników.
• Reprezentowanie pracodawcy przed PIP, ZUS, PIS.
• Nadzór nad archiwum spółki oraz sprawami administracyjno – biurowymi.
• Pomoc w implementacji systemów DMS.
• Pełnienie funkcji partnera biznesowego dla Zarządu i kadry managerskiej. Wsparcie i doradztwo w zakresie HR i stosowania odpowiednich przepisów.
• Tworzenie, implementacja i nadzór nad narzędziami HR (oceny roczne pracownicze, szkolenia, systemy wynagrodzeń) oraz nad procedurami z zakresu HR. Kształtowanie i nadzorowanie procesów rekrutacyjnych i szkoleniowych.
• Inicjowanie, tworzenie i aneksowanie wewnętrznych regulaminów.
• Nadzorowanie nad prawidłowym funkcjonowaniem ZFŚS.
• Kontrola ewidencji czasu pracy.
• Sporządzanie sprawozdań do GUS (Z-5, Z-6).
• Przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS.
• Kształtowanie procesu komunikacji wewnętrznej. Wsparcie w rozwiązywaniu konfliktów i problemów personalnych.
• Obsługa władz statutowych Spółki, m.in.: przygotowywanie projektów uchwał protokołowanie posiedzeń Rady Nadzorczej oraz Zgromadzeń Wspólników.
• Reprezentowanie pracodawcy przed PIP, ZUS, PIS.
• Nadzór nad archiwum spółki oraz sprawami administracyjno – biurowymi.
• Pomoc w implementacji systemów DMS.
pracownik administracyjno- kadrowy
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe PROGRES sp. z o.o.
• Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
• Doradztwo i wsparcie kadry kierowniczej w zakresie HR.
• Przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS.
• Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
• Opracowywanie raportów i sprawozdań z obszaru HR.
• Archiwizacja i aktualizacja danych oraz dokumentacji pracowników.
• Obsługa władz statutowych Spółki, a w tym przygotowywanie projektów uchwał i innych dokumentów oraz protokołowanie posiedzeń Rady Nadzorczej oraz Zgromadzenia Wspólników.
• Doradztwo i wsparcie kadry kierowniczej w zakresie HR.
• Przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS.
• Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
• Opracowywanie raportów i sprawozdań z obszaru HR.
• Archiwizacja i aktualizacja danych oraz dokumentacji pracowników.
• Obsługa władz statutowych Spółki, a w tym przygotowywanie projektów uchwał i innych dokumentów oraz protokołowanie posiedzeń Rady Nadzorczej oraz Zgromadzenia Wspólników.
Główny specjalista ds. pracowniczych - sekretarka
• Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w firmie zatrudniającej powyżej 100 pracowników.
• Doradztwo i wsparcie kadry kierowniczej w kwestiach rekrutacji, rozwoju i udoskonalaniu
umiejętności pracowników.
• Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
• Reprezentowanie firmy przed PIP, UP, ZUS, GUS oraz firmami zewnętrznymi w zakresie rekrutacji,
szkoleń, praktyk i stażów oraz innymi dostawcami (badania profilaktyczne i BHP, sprawozdania).
• Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem ZFŚS.
• Prowadzenie spraw administracyjno - biurowych sekretariatu Zarządu oraz archiwum Spółki.
• Obsługa stoiska firmy podczas wystaw i targów w Polsce i za granicą.
• Doradztwo i wsparcie kadry kierowniczej w kwestiach rekrutacji, rozwoju i udoskonalaniu
umiejętności pracowników.
• Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
• Reprezentowanie firmy przed PIP, UP, ZUS, GUS oraz firmami zewnętrznymi w zakresie rekrutacji,
szkoleń, praktyk i stażów oraz innymi dostawcami (badania profilaktyczne i BHP, sprawozdania).
• Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem ZFŚS.
• Prowadzenie spraw administracyjno - biurowych sekretariatu Zarządu oraz archiwum Spółki.
• Obsługa stoiska firmy podczas wystaw i targów w Polsce i za granicą.
wystawiono
Prezes Leszek Siatka:
Jako prezes firmy poznałem Panią jako osobę w pełni samodzielną bardzo inteligentną i świetnie zorganizowaną, spełniającą wszelkie warunki stawiane przez wymagającego pracodawcę. Nigdy nie odmówiła Pani swego prywatnego czasu dla dobra firmy, która poza rodziną była dla Pani najważniejszą sprawą. Z Pani wykształceniem oraz szerokim doświadczeniem mogę powiedzieć że nadaje się Pani na każde samodzielne stanowisko. Pani kreatywność oraz umiejętność postępowania z ludźmi dają gwarancję iż wykonywana przez Panią praca jest w pełni profesjonalna. Gdy ponownie zostanę prezesem firmy Pomot, stworzę specjalnie dla Pani nowe stanowisko, które połączy zadania kierownictwa kadr oraz sekretariatu, a stanie się stanowiskiem bardziej wszechstronnym np. doradcy do praw specjalnych, który potrafi rozstrzygać trudne problemy firmy. Jestem pewien że przy Pani umiejętnościach znajdzie Pani natychmiast nowe zatrudnienie dlatego polecam wszelkim zainteresowanym mój prywatny numer telefonu: 885707467.
Siatka Leszek
Jako prezes firmy poznałem Panią jako osobę w pełni samodzielną bardzo inteligentną i świetnie zorganizowaną, spełniającą wszelkie warunki stawiane przez wymagającego pracodawcę. Nigdy nie odmówiła Pani swego prywatnego czasu dla dobra firmy, która poza rodziną była dla Pani najważniejszą sprawą. Z Pani wykształceniem oraz szerokim doświadczeniem mogę powiedzieć że nadaje się Pani na każde samodzielne stanowisko. Pani kreatywność oraz umiejętność postępowania z ludźmi dają gwarancję iż wykonywana przez Panią praca jest w pełni profesjonalna. Gdy ponownie zostanę prezesem firmy Pomot, stworzę specjalnie dla Pani nowe stanowisko, które połączy zadania kierownictwa kadr oraz sekretariatu, a stanie się stanowiskiem bardziej wszechstronnym np. doradcy do praw specjalnych, który potrafi rozstrzygać trudne problemy firmy. Jestem pewien że przy Pani umiejętnościach znajdzie Pani natychmiast nowe zatrudnienie dlatego polecam wszelkim zainteresowanym mój prywatny numer telefonu: 885707467.
Siatka Leszek
Inspektor ds. marketingu i obsługi kuracjuszy
Uzdrowisko Świnoujście S.A. w Świnoujściu
• Odpowiedzialność za reklamę i promocję.
• Reprezentowanie Firmy na zewnątrz (konferencje prasowe dla dziennikarzy, targi), dbanie o wizerunek firmy w mediach.
• Bieżąca obsługa kuracjuszy, klientów indywidualnych oraz biznesowych.
• Aktywna sprzedaż telefoniczna. Meldowanie gości zgodnie z rezerwacją oraz gości walk in.
• Wystawienie rachunków, obsługa kasy fiskalnej.
• Reprezentowanie Firmy na zewnątrz (konferencje prasowe dla dziennikarzy, targi), dbanie o wizerunek firmy w mediach.
• Bieżąca obsługa kuracjuszy, klientów indywidualnych oraz biznesowych.
• Aktywna sprzedaż telefoniczna. Meldowanie gości zgodnie z rezerwacją oraz gości walk in.
• Wystawienie rachunków, obsługa kasy fiskalnej.
Inspektor ds. marketingu i obsługi kuracjuszy
Uzdrowisko Świnoujście S.A. w Świnoujściu
• Planowanie i realizacja działań promocyjnych w obszarach: ATL, BTL.
• Dbanie o wizerunek firmy w mediach, reprezentowanie Firmy na zewnątrz (targi).
• Pozyskiwanie nowych, wielobranżowych form współpracy, bieżąca obsługa kuracjuszy, klientów indywidualnych oraz biznesowych.
• Aktywna sprzedaż telefoniczna. Meldowanie gości zgodnie z rezerwacją oraz gości walk in.
• Dbanie o wizerunek firmy w mediach, reprezentowanie Firmy na zewnątrz (targi).
• Pozyskiwanie nowych, wielobranżowych form współpracy, bieżąca obsługa kuracjuszy, klientów indywidualnych oraz biznesowych.
• Aktywna sprzedaż telefoniczna. Meldowanie gości zgodnie z rezerwacją oraz gości walk in.
Recepcjonistka
Hotel Amber Baltic w Międzyzdrojach
• Meldowanie gości zgodnie z rezerwacją oraz gości walk in. kontrola check in i check out.
• Wystawianie rachunków, obsługa kasy fiskalnej, fakturowanie.
• Sporządzenie raportów kasowych - obsługa programu Fidelio.
• Wsparcie w organizacji spotkań i konferencji biznesowych.
• Wystawianie rachunków, obsługa kasy fiskalnej, fakturowanie.
• Sporządzenie raportów kasowych - obsługa programu Fidelio.
• Wsparcie w organizacji spotkań i konferencji biznesowych.
Szkolenia i kursy
• Prawo pracy.
• Specjalista ds. HR.
• Specjalista ds. kadr i płac.
• Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP.
• System ERP w przedsiębiorstwie. Systemy DMS.
• Ochrona danych osobowych dla kadry zarządzającej i działów kadr (RODO) oraz Inspektor ochrony danych - kurs praktyczny.
• Zakładowy Funduszu Świadczeń Socjalnych.
• ABC programu Płatnik. Wdrożenie Interaktywnego Płatnika Plus (IPP).
• Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń ze stosunku pracy.
• Czas pracy i urlopy pracownicze
• Telefoniczna obsługa klienta. Sprzedaż i zarządzanie.
• Profesjonalny sekretariat/asystentka dyrektora.
• Komunikacja.
• Motywacja.
• Kurs języka angielskiego w Scanbrit School of English, Bournemouth, UK.
• oraz w Churchill House School of English Language, Ramsgate, UK.
• Kurs języka niemieckiego dla początkujących
• Inne szkolenia i kursy związane ze zmianami w przepisach Prawa Pracy, nowościach w wykładni urzędowej i orzecznictwie sądowym (2004 – 2019).
• Specjalista ds. HR.
• Specjalista ds. kadr i płac.
• Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP.
• System ERP w przedsiębiorstwie. Systemy DMS.
• Ochrona danych osobowych dla kadry zarządzającej i działów kadr (RODO) oraz Inspektor ochrony danych - kurs praktyczny.
• Zakładowy Funduszu Świadczeń Socjalnych.
• ABC programu Płatnik. Wdrożenie Interaktywnego Płatnika Plus (IPP).
• Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń ze stosunku pracy.
• Czas pracy i urlopy pracownicze
• Telefoniczna obsługa klienta. Sprzedaż i zarządzanie.
• Profesjonalny sekretariat/asystentka dyrektora.
• Komunikacja.
• Motywacja.
• Kurs języka angielskiego w Scanbrit School of English, Bournemouth, UK.
• oraz w Churchill House School of English Language, Ramsgate, UK.
• Kurs języka niemieckiego dla początkujących
• Inne szkolenia i kursy związane ze zmianami w przepisach Prawa Pracy, nowościach w wykładni urzędowej i orzecznictwie sądowym (2004 – 2019).
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Zainteresowania
W wolnym czasie czytanie książek i artykułów z zakresu rozwoju osobistego. Latem - żeglarstwo morskie lub śródlądowe. Zimą - narciarstwo (carving).
Organizacje
Towarzystwo Miłośników Ziemi Chojeńskiej.
Grupy
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie to najstarsza i największa uczelnia niepubliczna na Pomorzu Zachodnim. Posiadamy ponad 22 lata doświadczenia w kształceniu.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Coaching na obcasach
Grupa zrzeszająca Kobiety- Coach oraz dla wszystkich Kobiet biznesu i nie tylko.....
INDOOR CYCLING
Grupa dla wszystkich kochających zajęcia fitness na rowerach treningowych i jazdę do dobrej muzyki. Schwinn; Spinning; Tomahawk, etc.
Jak zapewnić zdrowy rozwój osobisty
Jak rozwijać się szybko, skutecznie, a jednocześnie bez utraty siebie i swoich wartości? Jakie zagrożenia i cenne skróty warto znać w rozwoju osobistym? I jak śmiać się z własnego rozwoju?
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
Grupa dla osób zainteresowanych sprawami zarządzania, marketingiem i szkoleniami.