Umiejętności
Zarządzanie wydajnością
Doradztwo finansowe
Zapewnienia Jakości
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Area Manager
Odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych.
Rekrutacja, wdrożenie i adaptacja nowych pracowników.
Zarządzanie zespołem, motywowanie i rozwój podległych pracowników.
Kreowanie działań mających na celu wzrost sprzedaży.
Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych.
Inicjowanie działań marketingowych.
Budowanie relacji biznesowych z podmiotami współpracującymi.
Rekrutacja, wdrożenie i adaptacja nowych pracowników.
Zarządzanie zespołem, motywowanie i rozwój podległych pracowników.
Kreowanie działań mających na celu wzrost sprzedaży.
Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych.
Inicjowanie działań marketingowych.
Budowanie relacji biznesowych z podmiotami współpracującymi.
Team Manager
Odpowiedzialna za realizację budżetu sprzedaży.
Zarządzanie grupą doradców finansowych.
Rekrutacja i wdrożenie nowych członków zespołu.
Pozyskiwanie biur kredytowych do współpracy.
Inicjowanie nowych aktywności sprzedażowych.
Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych.
Zarządzanie grupą doradców finansowych.
Rekrutacja i wdrożenie nowych członków zespołu.
Pozyskiwanie biur kredytowych do współpracy.
Inicjowanie nowych aktywności sprzedażowych.
Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych.
Doradca Finansowy
Odpowiedzialna za budowanie portfela klientów firmy.
Realizacja powierzonych planów sprzedażowych.
Obsługa posprzedażowa.
Kontrola należności, windykacja.
Realizacja powierzonych planów sprzedażowych.
Obsługa posprzedażowa.
Kontrola należności, windykacja.
Kierownik ds. Jakości i Kontroli, Kierownik ds. Obsługi Klienta
Odpowiedzialna za kontrolę zgodności działań pracowników oddziału z procedurami i zasadami aktualnie obowiązującymi w banku.
Nadzorowanie i asystowanie w procesie obsługi klienta w celu zapewnienia efektywnego i zgodnego z oczekiwaniami klienta dostarczania oferowanych przez bank usług.
Zapewnianie jakości obsługi klienta i sprzedaży zgodnie ze standardami banku.
Cykliczne spotkania z zespołem w celu podsumowania i analizy zakończonego okresu sprzedażowego oraz przedstawienie założeń nowego cyklu, podział celów i omówienie sposobu ich realizacji.
Terminowe raportowanie oraz prezentacja wyników osiąganych przez podległą mi grupę Doradców ds. Sprzedaży i Operacji Bankowych.
Wdrażanie, szkolenie i bycie mentorem dla nowych pracowników.
Działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału
Nadzorowanie i asystowanie w procesie obsługi klienta w celu zapewnienia efektywnego i zgodnego z oczekiwaniami klienta dostarczania oferowanych przez bank usług.
Zapewnianie jakości obsługi klienta i sprzedaży zgodnie ze standardami banku.
Cykliczne spotkania z zespołem w celu podsumowania i analizy zakończonego okresu sprzedażowego oraz przedstawienie założeń nowego cyklu, podział celów i omówienie sposobu ich realizacji.
Terminowe raportowanie oraz prezentacja wyników osiąganych przez podległą mi grupę Doradców ds. Sprzedaży i Operacji Bankowych.
Wdrażanie, szkolenie i bycie mentorem dla nowych pracowników.
Działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału
Doradca Klienta ds. Sprzedaży i Operacji Bankowych
Odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami banku.
Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji planu sprzedaży oddziału.
Budowanie długofalowych relacji z klientem poprzez obsługę posprzedażową.
Zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu wszelkiej dokumentacji bankowej.
Odpowiedzialność za rozwiązywanie problemów związanych z reklamacjami.
Odpowiedzialność za bezbłędność i poprawność proceduralną przeprowadzanych operacji i transakcji, a także zgodny z procedurami banku obrót gotówki.
Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji planu sprzedaży oddziału.
Budowanie długofalowych relacji z klientem poprzez obsługę posprzedażową.
Zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu wszelkiej dokumentacji bankowej.
Odpowiedzialność za rozwiązywanie problemów związanych z reklamacjami.
Odpowiedzialność za bezbłędność i poprawność proceduralną przeprowadzanych operacji i transakcji, a także zgodny z procedurami banku obrót gotówki.
Doradca Klienta, Z-ca Lidera Oddziału
Odpowiedzialna za obsługę klientów, dbanie o profesjonalizm i jakość obsługi klienta.
Sprzedaż produktów i usług w oddziale, zaangażowanie w budowanie relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami.
Realizacja zadań związanych z mikromarketingiem. Działania administracyjne związane z gotówką, kompletowaniem dokumentów bankowych, otwarciem i zamknięciem oddziału.
Sprzedaż produktów i usług w oddziale, zaangażowanie w budowanie relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami.
Realizacja zadań związanych z mikromarketingiem. Działania administracyjne związane z gotówką, kompletowaniem dokumentów bankowych, otwarciem i zamknięciem oddziału.
Szkolenia i kursy
• listopad 2004 - „Kurs Kasjera Walutowego”
• styczeń 2001 – Trening aktywnej współpracy „Mój klient” Różalski
• marzec 2000 – „Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych
oraz dokumentów (dowód osobisty, paszport i karta stałego pobytu)”
Top ARH s.c. Techniczno-Kryminalistyczne Badania Dokumentów Publicznych
• styczeń 2001 – Trening aktywnej współpracy „Mój klient” Różalski
• marzec 2000 – „Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych
oraz dokumentów (dowód osobisty, paszport i karta stałego pobytu)”
Top ARH s.c. Techniczno-Kryminalistyczne Badania Dokumentów Publicznych
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania:
kulinaria, fitness, wyścigi F1, sport
kulinaria, fitness, wyścigi F1, sport