Małgorzata Zbierzchowska

Z-ca Dyrektora Regionu/Area Manager, PROFI CREDIT Polska S.A.
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Zarządzanie wydajnością Doradztwo finansowe Zapewnienia Jakości Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Profi Credit Polska SA
Area Manager
Odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych.
Rekrutacja, wdrożenie i adaptacja nowych pracowników.
Zarządzanie zespołem, motywowanie i rozwój podległych pracowników.
Kreowanie działań mających na celu wzrost sprzedaży.
Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych.
Inicjowanie działań marketingowych.
Budowanie relacji biznesowych z podmiotami współpracującymi.
Profi Credit Polska SA
Team Manager
Odpowiedzialna za realizację budżetu sprzedaży.
Zarządzanie grupą doradców finansowych.
Rekrutacja i wdrożenie nowych członków zespołu.
Pozyskiwanie biur kredytowych do współpracy.
Inicjowanie nowych aktywności sprzedażowych.
Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych.
Profi Credit Polska SA
Doradca Finansowy
Odpowiedzialna za budowanie portfela klientów firmy.
Realizacja powierzonych planów sprzedażowych.
Obsługa posprzedażowa.
Kontrola należności, windykacja.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Kierownik ds. Jakości i Kontroli, Kierownik ds. Obsługi Klienta
Odpowiedzialna za kontrolę zgodności działań pracowników oddziału z procedurami i zasadami aktualnie obowiązującymi w banku.
Nadzorowanie i asystowanie w procesie obsługi klienta w celu zapewnienia efektywnego i zgodnego z oczekiwaniami klienta dostarczania oferowanych przez bank usług.
Zapewnianie jakości obsługi klienta i sprzedaży zgodnie ze standardami banku.
Cykliczne spotkania z zespołem w celu podsumowania i analizy zakończonego okresu sprzedażowego oraz przedstawienie założeń nowego cyklu, podział celów i omówienie sposobu ich realizacji.
Terminowe raportowanie oraz prezentacja wyników osiąganych przez podległą mi grupę Doradców ds. Sprzedaży i Operacji Bankowych.
Wdrażanie, szkolenie i bycie mentorem dla nowych pracowników.
Działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca Klienta ds. Sprzedaży i Operacji Bankowych
Odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami banku.
Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji planu sprzedaży oddziału.
Budowanie długofalowych relacji z klientem poprzez obsługę posprzedażową.
Zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu wszelkiej dokumentacji bankowej.
Odpowiedzialność za rozwiązywanie problemów związanych z reklamacjami.
Odpowiedzialność za bezbłędność i poprawność proceduralną przeprowadzanych operacji i transakcji, a także zgodny z procedurami banku obrót gotówki.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca Klienta, Z-ca Lidera Oddziału
Odpowiedzialna za obsługę klientów, dbanie o profesjonalizm i jakość obsługi klienta.
Sprzedaż produktów i usług w oddziale, zaangażowanie w budowanie relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami.
Realizacja zadań związanych z mikromarketingiem. Działania administracyjne związane z gotówką, kompletowaniem dokumentów bankowych, otwarciem i zamknięciem oddziału.

Szkolenia i kursy

• listopad 2004 - „Kurs Kasjera Walutowego”

• styczeń 2001 – Trening aktywnej współpracy „Mój klient” Różalski
• marzec 2000 – „Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych
oraz dokumentów (dowód osobisty, paszport i karta stałego pobytu)”
Top ARH s.c. Techniczno-Kryminalistyczne Badania Dokumentów Publicznych

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Inne

Zainteresowania:
kulinaria, fitness, wyścigi F1, sport