Umiejętności
Budowanie relacji
Komunikatywność
Employer Branding
Humor
Microsoft Office
Onboarding
PowerPoint
Project Management
Rekrutacja
Zarządzanie czasem
szkolenia
Presentation skills
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
koordynacja szkoleń z zakresu kompetencji miękkich (budowanie relacji z wykonawcami, akredytacja trenerów prowadzących szkolenia, uzgadnianie założeń i programu szkolenia, komunikacja z uczestnikami, Wykonawcą)
prowadzenie i aktualizacja zakładki na stronie intranetowej
opracowywanie i aktualizacja regulacji wewnętrznych dotyczących rozwoju zawodowego
udział we wdrażaniu innych projektów rozwojowych
udział we wdrażaniu projektów
przygotowanie koncepcji oraz koordynacja wdrożenia programu adaptacji nowych pracowników
budowanie relacji z klientem wewnętrznym
monitorowanie rynku firm szkoleniowych oraz nowych trendów w obszarze metod i narzędzi rozwoju zawodowego
prowadzenie i aktualizacja zakładki na stronie intranetowej
opracowywanie i aktualizacja regulacji wewnętrznych dotyczących rozwoju zawodowego
udział we wdrażaniu innych projektów rozwojowych
udział we wdrażaniu projektów
przygotowanie koncepcji oraz koordynacja wdrożenia programu adaptacji nowych pracowników
budowanie relacji z klientem wewnętrznym
monitorowanie rynku firm szkoleniowych oraz nowych trendów w obszarze metod i narzędzi rozwoju zawodowego
Starszy Specjalista ds. rekrutacji i wizerunku pracodawcy
kontakt i bliska współpraca z organizacjami studenckimi z całego kraju
organizacja wydarzeń, warsztatów oraz konkursów dla studentów z całej Polski m.in.
Dzień Otwarty, konkurs Experience PwC, Maraton Firm Konsultingowych
zarządzanie budżetem w ramach organizowanych wydarzeń
udział w targach pracy
weryfikacja wszystkich ofert współpracy (media on-line, prasa, organizacje studenckie oraz koła naukowe)
prowadzenie szkoleń dla studentów
współtworzenie profilu pracodawcy
udział w Centrum Oceny w roli asesora
wolontariusz Fundacji PwC „Podaruj Siebie” – opiekun jednego z ośrodków objętych wsparciem, organizowanie zajęć dla podopiecznych ośrodka, aktywny udział w wydarzeniach Fundacji
organizacja wydarzeń, warsztatów oraz konkursów dla studentów z całej Polski m.in.
Dzień Otwarty, konkurs Experience PwC, Maraton Firm Konsultingowych
zarządzanie budżetem w ramach organizowanych wydarzeń
udział w targach pracy
weryfikacja wszystkich ofert współpracy (media on-line, prasa, organizacje studenckie oraz koła naukowe)
prowadzenie szkoleń dla studentów
współtworzenie profilu pracodawcy
udział w Centrum Oceny w roli asesora
wolontariusz Fundacji PwC „Podaruj Siebie” – opiekun jednego z ośrodków objętych wsparciem, organizowanie zajęć dla podopiecznych ośrodka, aktywny udział w wydarzeniach Fundacji
Genesis Park Project Coordinator/HR Assistant
praca przed projektem - poszukiwania odpowiednich mieszkań oraz przestrzeni biurowej dla uczestników i wykładowców programu, przygotowanie przewodnika dla uczestników, budowanie relacji z dostawcami zewnętrznymi i wewnętrznymi, wsparcie Menedżera Projektu w zakresie budżetu programu
praca w trakcie projektu - zapewnienia odpowiedniego wyposażenia sal, organizowanie weekendowych sesji szkoleniowych, zarządzanie komunikacją wewnętrzną w trakcie trwania programu, nadzorowanie zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji materiałów programowych, zarządzanie 2-osobowym zespołem praktykantów
koordynowanie cyklicznego szkolenia wprowadzające dla nowych pracowników – komunikacja z uczestnikami szkolenia, rezerwacji sal oraz hotelu dla uczestników, zarządzanie agendą szkolenia, współpraca z trenerami
rekrutacja i udział w Centrum Oceny
realizacja szkoleń dla studentów i nowych pracowników działu Human Capital
asystentka Dyrektora Działu Personalnego – zarządzanie kalendarzem, podróże, edycja prezentacji Power Point oraz inne bieżące obowiązki
praca w trakcie projektu - zapewnienia odpowiedniego wyposażenia sal, organizowanie weekendowych sesji szkoleniowych, zarządzanie komunikacją wewnętrzną w trakcie trwania programu, nadzorowanie zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji materiałów programowych, zarządzanie 2-osobowym zespołem praktykantów
koordynowanie cyklicznego szkolenia wprowadzające dla nowych pracowników – komunikacja z uczestnikami szkolenia, rezerwacji sal oraz hotelu dla uczestników, zarządzanie agendą szkolenia, współpraca z trenerami
rekrutacja i udział w Centrum Oceny
realizacja szkoleń dla studentów i nowych pracowników działu Human Capital
asystentka Dyrektora Działu Personalnego – zarządzanie kalendarzem, podróże, edycja prezentacji Power Point oraz inne bieżące obowiązki
Asystentka w Dziale Rynków Kapitałowych
wystawianie faktur
ewidencja czasu pracy
rozliczanie wydatków służbowych
kontakt z klientem wewnętrzym oraz zewnętrznym
raporty z utylizacji czasu pracy oraz zestawienia dotyczące pracy na danym kliencie (praca w MS Excel)
raportowanie do krajów z regionu CEE
zarządzanie kalendarzem oraz organizacja podróży służbowych
ewidencja czasu pracy
rozliczanie wydatków służbowych
kontakt z klientem wewnętrzym oraz zewnętrznym
raporty z utylizacji czasu pracy oraz zestawienia dotyczące pracy na danym kliencie (praca w MS Excel)
raportowanie do krajów z regionu CEE
zarządzanie kalendarzem oraz organizacja podróży służbowych
Associate HR Coordinator
obsługa administracyjna pracowników z krajów Europy wschodniej (przygotowywanie listów intencyjnych oraz kontraktów, aktualizacja danych zawartych w systemach, prowadzenie teczek osobowych, administrowanie urlopami pracowniczymi)
przygotowywanie raportów na bazie istniejących systemów oraz dalsza praca na ich podstawie – MS Excel
kontakt z agencją finansową zajmującą się płacami
bieżące wsparcie administracyjne działu HR w Polsce
pomoc w oraganizacji programów rozwojowych takich jak Talent Review oraz szkoleń dla nowych pracowników
wsparcie w zakresie rekrutacji – kontakt z potencjalnymi pracownikami, pomoc przy organizacji Assesment Centre
osobista asystentka Dyrektora Generalnego HR EMEA North
przygotowywanie raportów na bazie istniejących systemów oraz dalsza praca na ich podstawie – MS Excel
kontakt z agencją finansową zajmującą się płacami
bieżące wsparcie administracyjne działu HR w Polsce
pomoc w oraganizacji programów rozwojowych takich jak Talent Review oraz szkoleń dla nowych pracowników
wsparcie w zakresie rekrutacji – kontakt z potencjalnymi pracownikami, pomoc przy organizacji Assesment Centre
osobista asystentka Dyrektora Generalnego HR EMEA North
Asystentka działu marketingu
wsparcie działu marketingu
admistracja zapytań, ofert oraz zamówień
kontakt z klientem
przygotowywanie oraz czynny udział w targach Automaticon 2007
kontakty z potencjalnymi dostawcami zagranicznymi
dbanie o relacje z istniejącymi dostawcami oraz klientami zagranicznymi
pisemne oraz ustne tłumaczenia
praca biurowa
admistracja zapytań, ofert oraz zamówień
kontakt z klientem
przygotowywanie oraz czynny udział w targach Automaticon 2007
kontakty z potencjalnymi dostawcami zagranicznymi
dbanie o relacje z istniejącymi dostawcami oraz klientami zagranicznymi
pisemne oraz ustne tłumaczenia
praca biurowa
Szkolenia i kursy
Specjalista Do Spraw Personalnych (10.2007);Szkolenia z zakresu metodyki nauczania j. angielskiego(lata 2004-2006); MS Office 2007(maj 2010)
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
Kuchnia polska, francuska, włoska,
Literatura współczesna,
Kino,
Fotografia,
Sport (pływanie, jazda rowerem),
Literatura współczesna,
Kino,
Fotografia,
Sport (pływanie, jazda rowerem),
Inne
Prawo jazdy kat.B,
Obsługa popularnych programów komputerowych,
Bardzo dobre zdolności organizacyjne,
Umiejętność pracy w zespole oraz indywidualnej,
Zdolność pracy pod presją czasu.
Obsługa popularnych programów komputerowych,
Bardzo dobre zdolności organizacyjne,
Umiejętność pracy w zespole oraz indywidualnej,
Zdolność pracy pod presją czasu.
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Devire
Grupa dla osób związanych z Devire (kandydatów poszukujących pracy za pośrednictwem Devire, Klientów, pracowników, przyszłych pracowników Devire)
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Google Chrome
Grupa poświęcona przeglądarce Google Chrome oraz systemowi operacyjnemu Google Chrome OS