Języki
francuski
biegły
angielski
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Communications Manager
• Komunikacja zewnętrzna: planowanie i koordynacja działań komunikacyjnych; planowanie i zarządzanie budżetem,
- projektowanie i organizacja seminariów dla klientów
- przygotowanie materiałów promocyjnych np. prezentacje, broszury, mailingi itp.,
- redagowanie strony internetowej (praca z systemem zarządzania treścią Drupal)
- media relations: przygotowywanie i dystrybucja komunikatów prasowych, przygotowywanie wypowiedzi przedstawicieli firmy w mediach, etc.
• Komunikacja wewnętrzna:
- planowanie działań i budżetu,
- organizacja imprez firmowych,
- redagowanie newslettera i aktualizacja intranetu,
- praca z systemem zarządzania treścią w intranecie Webgui.
• Promocja i sprzedaż raportów syndykatowych
- projektowanie i organizacja seminariów dla klientów
- przygotowanie materiałów promocyjnych np. prezentacje, broszury, mailingi itp.,
- redagowanie strony internetowej (praca z systemem zarządzania treścią Drupal)
- media relations: przygotowywanie i dystrybucja komunikatów prasowych, przygotowywanie wypowiedzi przedstawicieli firmy w mediach, etc.
• Komunikacja wewnętrzna:
- planowanie działań i budżetu,
- organizacja imprez firmowych,
- redagowanie newslettera i aktualizacja intranetu,
- praca z systemem zarządzania treścią w intranecie Webgui.
• Promocja i sprzedaż raportów syndykatowych
Specjalista ds. PR w biurze reklamy Radia Zet (RRM)
Współtworzenie strategii PR, kontrola budżetu PR, koordynacja działalności informacyjnej wewnątrz i na zewnątrz firmy,
• Przygotowywanie informacji prasowych, kontakty z mediami branżowymi,
• Współtworzenie projektu promującego radio jako medium reklamowe (strona www, szkolenia, targi, imprezy),
• Współpraca w upowszechnianiu na rynku standardu badań audytorium radia,
• Organizacja imprez dla klientów spółki, prezentacji publicznych,
• Opracowywanie biuletynu dla klientów i biuletynu dla pracowników
• Przygotowywanie informacji prasowych, kontakty z mediami branżowymi,
• Współtworzenie projektu promującego radio jako medium reklamowe (strona www, szkolenia, targi, imprezy),
• Współpraca w upowszechnianiu na rynku standardu badań audytorium radia,
• Organizacja imprez dla klientów spółki, prezentacji publicznych,
• Opracowywanie biuletynu dla klientów i biuletynu dla pracowników
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
Kwestie społeczne i ekonomiczne w Polsce i na świecie, samorządność lokalna, biznes odpowiedzialny, języki obce, sport (pływanie, rower, joga).
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
FRANCUSKA STREFA
Dla wszystkich związanych biznesowo z Francją, prowadzących francuskie kafejki, sklepy, szkoły francuskiego, banki, organizacje etc. Skupmy się w jednym miejscu, podajmy kontakt www.
(Pour toutes l
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?