Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
- Szkolenie „Dyskryminacja - najważniejsze informacje dla osób uczestniczących w dialogu społecznym z ramienia związków zawodowych” - certyfikat - październik 2020 r.
- Szkolenie „Asertywność i radzenie sobie ze stresem dla uczestników dialogu społecznego” - certyfikat - październik 2020 r.
- Szkolenie z jakości obsługi klienta (wewnętrznego i zewnętrznego) - 10.12.2018 - 11.12.2018
-Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej - certyfikat - 11.04.2018 - 25.04.2018
- Czas Pracy w 2018 r. w praktyce - 5.03. 2018
- Certyfikat uczestnictwa w cyklu warsztatów w ramach "Forum przedsiębiorcy w WSHE w Łodzi
- Kurs I stopnia z "Podstaw Księgowości"
- Szkolenie „Asertywność i radzenie sobie ze stresem dla uczestników dialogu społecznego” - certyfikat - październik 2020 r.
- Szkolenie z jakości obsługi klienta (wewnętrznego i zewnętrznego) - 10.12.2018 - 11.12.2018
-Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej - certyfikat - 11.04.2018 - 25.04.2018
- Czas Pracy w 2018 r. w praktyce - 5.03. 2018
- Certyfikat uczestnictwa w cyklu warsztatów w ramach "Forum przedsiębiorcy w WSHE w Łodzi
- Kurs I stopnia z "Podstaw Księgowości"
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Zainteresowania
fotografia, social media, rozwój osobisty