Małgorzata Wieczorek

Helpdesk, Asseco Systems S.A.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Avaya Call Center Umiejętności komunikacyjne Prawo jazdy Szkolenia pracowników HP Service Desk HP Service Manager JIRA Lotus Notes Microsoft Office SAP Kontrola jakości Prawo jazdy kat B it manager Budowanie relacji z klientem System Monitoringu Rozmów Monitoring wydajności dla SAP

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Asseco Systems S.A.
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
-Odbieranie telefonicznych połączeń, e-maili od klientów, odbierania ticketów .
-Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych rozmów i zgłoszeń klientów.
-Pomoc użytkownikom systemów komputerowych w zakresie rozwiązywania problemów związywanych z systemem oraz urządzeniami peryferyjnymi.
-Bieżące wspieranie w pracy użytkowników w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych.
-Samodzielne rozwiązywanie problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym oraz z funkcjonowaniem systemu informacyjnego.
-Dokonywanie modyfikacji w systemie informacyjnym wynikających z bieżących potrzeb użytkowników.
- Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz firm współpracujących.
Dimar Polska Sp. z o.o.
Pracownik biurowy
Rekrutacja nowych pracowników
Kompletowanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia
Szkolenia wstępne dla nowych pracowników
BNP Paribas - Cardif Services Sp. z o o.
Starszy Asystent Kontrolera Jakości
Weryfikacja błędów systemowych popełnianych przez agentów
Odsłuch nagranych rozmów telemarketerów
Ocena jakości rozmowy na Arkuszu Oceny Rozmowy
Prowadzenie coachingów indywidualnych i grupowych
Pomoc przy szkoleniach wprowadzających dla nowych telemarketerów i Asystentów Kontrolera Jakości
Polkomtel Sp. z o. o.
Stażysta ds. utrzymania klienta
Polkomtel Sp. z o. o.
Telefoniczna obsługa klientów w ruchu outbandowym
Analiza potrzeb klienta i doradztwo z zakresie oferowanych usług
Udzielanie informacji o obowiązujących promocjach w zakresie proponowanych usług
Dbanie o dobry wizerunek firmy
BNP Paribas - Cardif Services Sp. z o o.
Asystent ds. rekrutacji i kontroli jakości
Weryfikacja błędów systemowych popełnianych przez agentów
Odsłuch nagranych rozmów telemarketerów
Ocena jakości rozmowy na Arkuszu Oceny Rozmowy
Prowadzenie coachingów indywidualnych i grupowych
Pomoc przy szkoleniach wprowadzających dla nowych telemarketerów
Pomoc przy procesie rekrutacji prowadzonym przez dział HR
BNP Paribas - Cardif Services Sp. z o o.
Asystent Kontrolera Jakości
Weryfikacja błędów systemowych popełnianych przez agentów
Odsłuch nagranych rozmów telemarketerów
Ocena jakości rozmowy na Arkuszu Oceny Rozmowy
Prowadzenie coachingów indywidualnych i grupowych
Pomoc przy szkoleniach wprowadzających dla nowych telemarketerów
BNP Paribas - Cardif Services Sp. z o o.
Telemarketer
Aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
Obsługa klientów firm współpracujących
Analiza potrzeb klienta i doradztwo w zakresie oferowanych usług
Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz firm współpracujących

Szkolenia i kursy

Prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
mat.-fiz., średnie
XX Liceum Ogólnokształcące w Łodzi

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Call Center
Konsultanci
Call Center
Inne

Zainteresowania

Gotowanie, Taniec, Seriale, Żużel