Umiejętności
Avaya
Call Center
Umiejętności komunikacyjne
Prawo jazdy
Szkolenia pracowników
HP Service Desk
HP Service Manager
JIRA
Lotus Notes
Microsoft Office
SAP
Kontrola jakości
Prawo jazdy kat B
it manager
Budowanie relacji z klientem
System Monitoringu Rozmów
Monitoring wydajności dla SAP
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
![Asseco Systems S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F014%2Ffirm_20238_d7d0f9_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
-Odbieranie telefonicznych połączeń, e-maili od klientów, odbierania ticketów .
-Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych rozmów i zgłoszeń klientów.
-Pomoc użytkownikom systemów komputerowych w zakresie rozwiązywania problemów związywanych z systemem oraz urządzeniami peryferyjnymi.
-Bieżące wspieranie w pracy użytkowników w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych.
-Samodzielne rozwiązywanie problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym oraz z funkcjonowaniem systemu informacyjnego.
-Dokonywanie modyfikacji w systemie informacyjnym wynikających z bieżących potrzeb użytkowników.
- Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz firm współpracujących.
-Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych rozmów i zgłoszeń klientów.
-Pomoc użytkownikom systemów komputerowych w zakresie rozwiązywania problemów związywanych z systemem oraz urządzeniami peryferyjnymi.
-Bieżące wspieranie w pracy użytkowników w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych.
-Samodzielne rozwiązywanie problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym oraz z funkcjonowaniem systemu informacyjnego.
-Dokonywanie modyfikacji w systemie informacyjnym wynikających z bieżących potrzeb użytkowników.
- Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz firm współpracujących.
![BNP Paribas - Cardif Services Sp. z o o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F070%2Ffirm_47174_4a5c23_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Starszy Asystent Kontrolera Jakości
Weryfikacja błędów systemowych popełnianych przez agentów
Odsłuch nagranych rozmów telemarketerów
Ocena jakości rozmowy na Arkuszu Oceny Rozmowy
Prowadzenie coachingów indywidualnych i grupowych
Pomoc przy szkoleniach wprowadzających dla nowych telemarketerów i Asystentów Kontrolera Jakości
Odsłuch nagranych rozmów telemarketerów
Ocena jakości rozmowy na Arkuszu Oceny Rozmowy
Prowadzenie coachingów indywidualnych i grupowych
Pomoc przy szkoleniach wprowadzających dla nowych telemarketerów i Asystentów Kontrolera Jakości
![BNP Paribas - Cardif Services Sp. z o o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F070%2Ffirm_47174_4a5c23_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Asystent ds. rekrutacji i kontroli jakości
Weryfikacja błędów systemowych popełnianych przez agentów
Odsłuch nagranych rozmów telemarketerów
Ocena jakości rozmowy na Arkuszu Oceny Rozmowy
Prowadzenie coachingów indywidualnych i grupowych
Pomoc przy szkoleniach wprowadzających dla nowych telemarketerów
Pomoc przy procesie rekrutacji prowadzonym przez dział HR
Odsłuch nagranych rozmów telemarketerów
Ocena jakości rozmowy na Arkuszu Oceny Rozmowy
Prowadzenie coachingów indywidualnych i grupowych
Pomoc przy szkoleniach wprowadzających dla nowych telemarketerów
Pomoc przy procesie rekrutacji prowadzonym przez dział HR
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat. B
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Call Center
Konsultanci
Call Center
Inne
Zainteresowania
Gotowanie, Taniec, Seriale, Żużel