Umiejętności
Axure
Makiety
User Experience
User Flows
Projektowanie interfejsu użytkownika
Scenariusze użytkowania
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Projektowania Interakcji
o Projektowanie serwisów internetowych i wewnętrznych systemów obsługi i sprzedaży z wykorzystaniem Microsoft Visio: przygotowywanie wireframes, diagramów przepływów danych i procesów oraz dokumentacji opisowych
o Przygotowywanie i przeprowadzanie testów na użytkownikach (testy sortowania kart, testy użyteczności z wykorzystaniem systemu Morae)
o Udział w projektach międzydziałowych firmy. Opieka nad dokumentacją projektów, aktualizacja dokumentacji
o Wsparcie Działu Edukacja w opiece nad serwisem www.edu.pracuj.pl – planowanie rozbudowy sekcji serwisu, aktualizacja stron, obsługa serwisu w platformie RedDot, mix treści serwisu, wsparcie w planowaniu kampanii wizerunkowych klientów oraz miejsc reklamowych na serwisie. Przeprowadzanie szkoleń z obsługi serwisu w platformie RedDot.
o Przygotowywanie i przeprowadzanie testów na użytkownikach (testy sortowania kart, testy użyteczności z wykorzystaniem systemu Morae)
o Udział w projektach międzydziałowych firmy. Opieka nad dokumentacją projektów, aktualizacja dokumentacji
o Wsparcie Działu Edukacja w opiece nad serwisem www.edu.pracuj.pl – planowanie rozbudowy sekcji serwisu, aktualizacja stron, obsługa serwisu w platformie RedDot, mix treści serwisu, wsparcie w planowaniu kampanii wizerunkowych klientów oraz miejsc reklamowych na serwisie. Przeprowadzanie szkoleń z obsługi serwisu w platformie RedDot.
Specjalista ds. rozwoju stron internetowych - Dział Rozwoju Biznesu - Pion Edukacja
• Project Manager gruntownej przebudowy portali www.edulandia.pl oraz www.edu.pracuj.pl (2005/2006)
Jako lider odpowiedzialna byłam za analizę potrzeb użytkowników, tworzenie dokumentacji projektu, ustalanie terminów, odpowiedzialności i zadań oraz nadzór nad wymienionymi. Organizaowalam pracę wewnątrz grupy projektowej,dbałam o dobrą komunikację i przepływ informacji oraz optymalizację harmonogramu. W końcowej fazie projektu stałam się również jego wykonawcą. Za pomocą nowej platformy do zarządzania portalami (.Net, reddot) wypełniałam je danymi, budując strukturę nowych serwisów www.edu.pracuj.pl i www.edulandia.pl. W zakresie mojej odpowiedzialności leżało również przeszkolenie pracowników działu z posługiwania się platformą Reddot, na której oparto działanie portali.
• Project Manager przebudowy platformy Wirtualnych Targów Edukacyjnych (2006)
Zadaniem projektu była optymalizacja konsoli do zarządzania stronami oraz odświeżenie wyglądu portalu. Do moich zadań jako lidera projektu należało przeprowadzenie analizy potrzeb użytkowników portalu (wewnętrznych i zewnętrznych), wypracowanie dokumentacji i projektów graficznych, a następnie nadzór nad przebudową portalu i konsoli do jego obsługi.
• Członek grup projektowymi związanych z realizacją wydarzeń internetowych organizowanych w ramach Działu Edukacja:
o www.uczsiejezykow.pl (dwie edycje)
o www.studies.pl (jedna edycja)
o www.mbaevent.pl (trzy edycje)
o www.studia-polska.pl (jedna edycja)
Uczestniczyłam w etapie projektowania graficznego i technologicznego stron. Jestem odpowiedzialna za usability portali. Jako wykonawca projektów zajmowałam się budowaniem stron html wydarzeń (cięcie grafik, przygotowanie plików css i szablonów div, opisywanie stron pod kątem SEO), zakładaniem statystyk, umieszczaniem stron wydarzeń na serwerach, aktualizacją stron.
• Project Manager projektu Mailingi
Projekt wewnętrzny, międzydziałowy o charakterze szkoleniowym. Początkowo miał na celu wypracowanie specyfikacji i procedur związanych z polityką e-marketingową firmy, następnie zaś przeszkolenie pracowników. Jako lider projektu odpowiadałam za stworzenie grupy projektowej, przydzielenie odpowiedzialności i zadań, prowadzenie dokumentacji projektu oraz nadzór nad realizacją prac. Do moich zadań należało również stworzenie materiałów szkoleniowych i przeprowadzenie szkoleń.
Zadania codzienne:
o Wysyłka malingów i newsletterów do użytkowników portali z wykorzystaniem dedykowanego programu wysyłkowego.
o Rozwój serwisów www.edu.pracuj.pl i www.edulandia.pl: dodawanie nowych sekcji, podstron, przebudowa obecnych stron
o Pomoc pracownikom działu w obsłudze platformy zarządzania portalami
o Nadzór nad poprawnym działaniem portali
o Nadzór nad poprawnym wyświetlaniem się i eksportowaniem danych do portali współpracujących
o Zakładanie statystyk oraz zon bannerowych
o Odpowiedzialności związane z uczestnictwem w wielu mniejszych projektach działowych i międzydziałowych firmy
Jako lider odpowiedzialna byłam za analizę potrzeb użytkowników, tworzenie dokumentacji projektu, ustalanie terminów, odpowiedzialności i zadań oraz nadzór nad wymienionymi. Organizaowalam pracę wewnątrz grupy projektowej,dbałam o dobrą komunikację i przepływ informacji oraz optymalizację harmonogramu. W końcowej fazie projektu stałam się również jego wykonawcą. Za pomocą nowej platformy do zarządzania portalami (.Net, reddot) wypełniałam je danymi, budując strukturę nowych serwisów www.edu.pracuj.pl i www.edulandia.pl. W zakresie mojej odpowiedzialności leżało również przeszkolenie pracowników działu z posługiwania się platformą Reddot, na której oparto działanie portali.
• Project Manager przebudowy platformy Wirtualnych Targów Edukacyjnych (2006)
Zadaniem projektu była optymalizacja konsoli do zarządzania stronami oraz odświeżenie wyglądu portalu. Do moich zadań jako lidera projektu należało przeprowadzenie analizy potrzeb użytkowników portalu (wewnętrznych i zewnętrznych), wypracowanie dokumentacji i projektów graficznych, a następnie nadzór nad przebudową portalu i konsoli do jego obsługi.
• Członek grup projektowymi związanych z realizacją wydarzeń internetowych organizowanych w ramach Działu Edukacja:
o www.uczsiejezykow.pl (dwie edycje)
o www.studies.pl (jedna edycja)
o www.mbaevent.pl (trzy edycje)
o www.studia-polska.pl (jedna edycja)
Uczestniczyłam w etapie projektowania graficznego i technologicznego stron. Jestem odpowiedzialna za usability portali. Jako wykonawca projektów zajmowałam się budowaniem stron html wydarzeń (cięcie grafik, przygotowanie plików css i szablonów div, opisywanie stron pod kątem SEO), zakładaniem statystyk, umieszczaniem stron wydarzeń na serwerach, aktualizacją stron.
• Project Manager projektu Mailingi
Projekt wewnętrzny, międzydziałowy o charakterze szkoleniowym. Początkowo miał na celu wypracowanie specyfikacji i procedur związanych z polityką e-marketingową firmy, następnie zaś przeszkolenie pracowników. Jako lider projektu odpowiadałam za stworzenie grupy projektowej, przydzielenie odpowiedzialności i zadań, prowadzenie dokumentacji projektu oraz nadzór nad realizacją prac. Do moich zadań należało również stworzenie materiałów szkoleniowych i przeprowadzenie szkoleń.
Zadania codzienne:
o Wysyłka malingów i newsletterów do użytkowników portali z wykorzystaniem dedykowanego programu wysyłkowego.
o Rozwój serwisów www.edu.pracuj.pl i www.edulandia.pl: dodawanie nowych sekcji, podstron, przebudowa obecnych stron
o Pomoc pracownikom działu w obsłudze platformy zarządzania portalami
o Nadzór nad poprawnym działaniem portali
o Nadzór nad poprawnym wyświetlaniem się i eksportowaniem danych do portali współpracujących
o Zakładanie statystyk oraz zon bannerowych
o Odpowiedzialności związane z uczestnictwem w wielu mniejszych projektach działowych i międzydziałowych firmy
wystawiono
Z Gosią współpracuję już kilka lat. Poznałyśmy się w Dziale Obsługi Klienta, obecnie współpracujemy między działowo lecz nadal w ramach działu Edukacja. Jak Gosia pracuje? Jakiś czas temu brałam udział w projekcie z Gosią i muszę przyznać, że jest motorem który napędza kolejne trybiki. Od samego początku czułam jej ogromne zaangażowanie i chęć realizacji. U Gosi „czuć” chęć walki dla ogólnego dobra. Co ważne Małgosia zawsze pozytywnie wypowiada się na temat swojej pracy i zawsze potrafi odnaleźć pozytyw, gdy inni tego nie widzą. Umie przekonać do swoich słuszności. Jest bardzo otwartą osobą i chętnie pomaga każdemu nie tylko w służbowych problemach, dzięki czemu zjednuje sobie wszystkich. Stara się mieć kontakt z każdym z osobna i do każdego dotrzeć w jego indywidualny sposób. Jej dbanie o dobro zespołu to przede wszystkim nieustanna chęć pomocy i scalania zespołu. Zawsze dąży do rozwiązania problemu, nie poddaje się, lecz uparcie dąży do celu. Mogę też śmiało powiedzieć, że Gosia zawsze wywiązuje się z danego słowa na czas, można na niej polegać w każdej dziedzinie. Swoimi pomysłami „zaraża” innych co u nie jednego rodzi nowe pomysły. Chętnie wspiera innych przy problemach technicznych.
wystawiono
Zawsze terminowo wywiązuje się z powierzonych obowiązków, jest gotowa do spontanicznej pomocy. Dotrzymuje danego słowa. Potrafi wykazać się dużą cierpliwością i chęcią w niesieniu pomocy innym. Nie zamyka się w „swojej działce”, zawsze otwarta na innych, chętnie dzieli się swoimi pomysłami i pomaga je wprowadzać. Działa z myślą o powodzeniu całej firmy, dlatego często wykracza poza swoje obowiązki i robi o wiele więcej. Do czegokolwiek podchodzi – robi to z profesjonalizmem i zaangażowaniem. Aktywny członek grupy projektowej, zgłasza dużo racjonalnych poprawek, potrafi zauważyć błędy i nieścisłości i znaleźć kreatywne rozwiązanie. Wychodzi poza utarte schematy, poza swoje pole działania i obowiązki. Potrafi podsunąć rozwiązanie z innych dziedzin, a także samodzielnie je wprowadzić (np. pomysły nowych tematów na stronie i uatrakcyjnianie graficzne stron) . Zawsze zainteresowana tym, co się dzieje w firmie stara się utrwalać jej dobry wizerunek zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz firmy. W swoich działaniach i ocenach ma na względzie utrzymanie najwyższej jakości produktów firmy i dzięki temu – podtrzymania jej wysokiej renomy. Swoim zachowaniem pełnym zaangażowania i profesjonalizmu daje dobry przykład i kreuje wizerunek pracownika firmy. Dba o powodzenie projektów, nad którymi pracuje, wspierając zespół swoją wiedzą i zaangażowaniem. Dba także o dobre relacje wewnątrz zespołów projektowych, a jednocześnie wytwarza atmosferę szczerości, otwartości i twórczej rozmowy, nie bojąc się wyrażać głośno swojego zdania i wysłuchać innego – nawet przeciwnego stanowiska (żeby nasi politycy tak umieli!).
Pracownik obsługi klienta - Dział Obsługi Klienta - Pion Edukacja
o Budowa bazy danych polskich i zagranicznych organizacji edukacyjnych
o Wprowadzanie ofert edukacyjnych na łamy portalu www.edulandia.pl oraz www.edu.pracuj.pl
o Kontakty mailowe i telefoniczne z klientami
o Obsługa posprzedażowa klientów: ustalanie terminów realizacji zamówień, przekazywanie materiałów, wykonywanie usług: wysyłki e-mailingow, kampanie bannerowe, prezentacje html na łamach portali
o Pomoc w realizacji projektów: Przewodnik Podyplomowy 2003 , 2004, 2005
Budowa bazy ofert edukacyjnych oraz edycja/obróbka bazy danych do publikacji.
o Pomoc w realizacji projektów: Wirtualne Targi Edukacyjne (wszystkie edycje od 2004 roku)
Budowanie stron html prezentacji klientów, obsługa chatów i forum dyskusyjnego, zakładanie i analiza statystyk.
o Przygotowywanie prezentacji i materiałów szkoleniowych dla klientów (Konferencje, szkolenia wewnętrzne)
o Opieka nad programami afiliacyjnymi: dbanie o poprawne wyświetlania się informacji, aktualizację danych.
o Zbieranie informacji o błędach działania portali oraz raportowanie o nich do działu IT.
o Wysyłka malingów i newsletterów do użytkowników portali z wykorzystaniem dedykowanego programu wysyłkowego.
o Wprowadzanie ofert edukacyjnych na łamy portalu www.edulandia.pl oraz www.edu.pracuj.pl
o Kontakty mailowe i telefoniczne z klientami
o Obsługa posprzedażowa klientów: ustalanie terminów realizacji zamówień, przekazywanie materiałów, wykonywanie usług: wysyłki e-mailingow, kampanie bannerowe, prezentacje html na łamach portali
o Pomoc w realizacji projektów: Przewodnik Podyplomowy 2003 , 2004, 2005
Budowa bazy ofert edukacyjnych oraz edycja/obróbka bazy danych do publikacji.
o Pomoc w realizacji projektów: Wirtualne Targi Edukacyjne (wszystkie edycje od 2004 roku)
Budowanie stron html prezentacji klientów, obsługa chatów i forum dyskusyjnego, zakładanie i analiza statystyk.
o Przygotowywanie prezentacji i materiałów szkoleniowych dla klientów (Konferencje, szkolenia wewnętrzne)
o Opieka nad programami afiliacyjnymi: dbanie o poprawne wyświetlania się informacji, aktualizację danych.
o Zbieranie informacji o błędach działania portali oraz raportowanie o nich do działu IT.
o Wysyłka malingów i newsletterów do użytkowników portali z wykorzystaniem dedykowanego programu wysyłkowego.
Szkolenia i kursy
Kreatywność - Twórcze rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji
Macromedia Flash - dynamiczne elementy stron WWW
MS Project - tworzenie harmonogramów projektów
Zarządzanie czasem
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
Macromedia Flash - dynamiczne elementy stron WWW
MS Project - tworzenie harmonogramów projektów
Zarządzanie czasem
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Architektura/Projektowanie
Zainteresowania
+ fotografia (http://e-n-t-i-t-y.deviantart.com)
+ przedmioty hand-made (http://artisan-freyra.deviantart.com)
+ podroże (http://picasaweb.google.pl/Justfrey)
+ orchidee
+ cappucino ;)
+ eksplorowanie World Wide Web
+ e-marketing / e-mailings
+ usability
+ SEO
+ przedmioty hand-made (http://artisan-freyra.deviantart.com)
+ podroże (http://picasaweb.google.pl/Justfrey)
+ orchidee
+ cappucino ;)
+ eksplorowanie World Wide Web
+ e-marketing / e-mailings
+ usability
+ SEO
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
Analityka internetowa
Witam, Zachęcam do dzielenia się informacjami na temat narzędzi jakimi posługujemy się w codziennej pracy.
Grupa dla analityków internetowych.
Architektura Informacji
Architektura informacji (AI) to sztuka i nauka organizowania treści w celu ułatwienia ludziom efektywnego zaspokojenia ich potrzeb informacyjnych.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Redesign
To grupa skupiająca się na zmianach wyglądu wszelkiego rodzaju produkcji online`owo - offline`owych.