Małgorzata Szafraniec

asystent ds. ksiegowych, Nowoczesna Firma
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Prawo jazdy Praca w zespole Symfonia Handel obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan) Finanse i Księgowość Wystawianie faktur sprzedażowych  obsługa komputera – program pakietu MS Office, Windows, Windows Vista, Internet Explorer, Mozilla Firefox/Thunderbird,  obsługa programów Sage Forte Handel, Forte Księgowość i Handel, Symforia Faktura.

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Nowoczesna Firma
asystent ds. ksiegowych
• wystawianie dokumentów pro forma na podstawie zamówień i wysyłanie ich do klientów,
• wystawianie faktur VAT,
• przygotowanie zestawień po skończonym projekcie do weryfikacji i ostateczne rozliczenie projektu od strony przychodowej,
• prowadzenie rejestracji projektów eventowych oraz uzupełnianie rejestracji pod względem płatności,
• wystawiania i wysyłanie wezwań do zapłaty, windykacja,
• sporządzanie monitów windykacyjnych dla sprzedawców,
• przygotowywanie zestawienia należności zaległych i przyszłych – spotkanie windykacyjne z dyrektor finansowym
• sporządzanie analiz sprzedaży.
Nowoczesna Firma
sekretarka
• odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji między organami Spółki,
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i korespondencji,
• prowadzenie dziennika korespondencyjnego,
• gromadzenie i przechowywanie dokumentów Spółki,
• obsługa skrzynki mailowej firmy,
• odbieranie i łączenie telefonów do Zarządu firmy oraz do pozostałych działów firmy
• comiesięczne zestawienie i weryfikacja nadawanych przesyłek oraz rozliczeń celów podróży pracowników, przypisanie do poszczególnych projektów oraz do poszczególnych firm, przygotowywanie raportów
• realizacja zapotrzebowania na wizytówki pracowników, współpraca z grafikiem oraz nadzór i koordynacja,
• skanowanie, kserowanie, bindowanie dokumentów
• prowadzenie rejestru eventów, koordynacja potwierdzeń uczestnictwa
• realizacja zamówień art. Biurowych, na pieczątki firmowe, apteczkę firmową
• zamieszczanie ogłoszeń o pracę z poszczególnych działów, koordynacja, sprawdzenie
umawianie na rozmowy kwalifikacyjne
• przyjmowanie gości obsługa spotkań
• pomoc w obsłudze kongresów i konferencji
• dbałość o stałych relacje z kontrahentami z zewnątrz
Triada S.A.
Asystentka Prezesa Zarządu
• odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji między organami Spółki,
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i korespondencji,
• gromadzenie i przechowywanie dokumentów Spółki,
• wypełniane wniosków KRS,
• kontakty z Kancelarią Notarialną oraz z Kancelarią Prawną
• prowadzenie kasy firmowej,
• rejestracja bieżących wydatków oraz sporządzanie comiesięcznego raportu do działu księgowości,
• wydawanie zaliczek pieniężnych pracownikom i rozliczanie ich na podstawie dowodów delegacji oraz rachunków i faktur,
• prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu,
• obsługa skrzynki mailowej,
• odbieranie i łączenie telefonów do Zarządu firmy,
• przyjmowanie gości przychodzących do Zarządu firmy,
• wydawanie pieczątek firmowych
• realizacja zamówień art. biurowych
Logo
współwłaściciel
Własna działalność: Biuro tłumaczeń Lingua Connect s. c
• prowadzenie spraw organizacyjnych biura,
• koordynacja projektów tłumaczeniowych,
• redagowanie i weryfikacja tłumaczeń,
• wystawianie faktur za zlecenia oraz nadzorowanie ich płatności,
• zarządzanie bieżącymi płatnościami,
• kosztorysowanie zleceń oraz sporządzanie ofert,
• przygotowywanie dokumentacji oraz dbanie o właściwy obieg dokumentów,
• tłumaczenie dokumentów szablonowych.
Logo
Manager d/s organizacyjnych/kierownik biura
Centrum Tenisa Golfa i Futbolu Warszawianka Sp. z o. o
• prowadzenie spraw organizacyjnych biura,
• prowadzenie raportu kasowy oraz zarządzanie bieżącymi płatnościami,
• prowadzenie spraw kadrowych,
• prowadzenie dziennika korespondencyjnego oraz wysyłanie i nadawanie poczty,
• organizacja i nadzór pracy pracowników niższego szczebla,
• przeprowadzanie rekrutacji pracowników,
• zarządzanie bieżącymi płatnościami,
• sporządzanie różnego rodzaju analiz, ofert, zamówień,
• organizacja i koordynacja cateringów na turniejach tenisowe,
• prowadzenie dziennika korespondencyjnego oraz wysyłanie i nadawanie poczty,
• utrzymywanie relacji i bezpośredni współpraca z działem technicznym w zakresie konserwacji budynku,
• z działem informatycznym w zakresie konserwacji systemów alarmowych budynku oraz sprzętu biurowego,
a także z działem zaopatrzeniowym,
• bezpośrednia współpraca z biurem księgowym
Biuro Tłumaczeń Nowkom
Specjalista d/s organizacji i obsługi klienta
• prowadzenie spraw organizacyjnych biura,
• koordynacja projektów tłumaczeniowych,
• redagowanie i weryfikacja tłumaczeń,
• wystawianie faktur za zlecenia oraz nadzorowanie ich płatności,
• kosztorysowanie zleceń oraz sporządzanie ofert,
• przygotowywanie dokumentacji oraz dbanie o właściwy obieg dokumentów,
• weryfikacja próbnych tłumaczeń,
• tłumaczenie dokumentów szablonowych,
• sporządzanie słowników językowych tzw. glosariuszy.

Edukacja

Logo
administracja samorządowa, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość

Zainteresowania

muzyka, sport, podróże, teatr

Inne

 umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych,
 dokładność i terminowość,
 doskonała zdolność komunikacji i umiejętności pracy w zespole,
 umiejętność szybkiego uczenia się,
 dążenie do osiągnięcia wyznaczonych priorytetów.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.