Małgorzata Sońta

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Reklama online Marketing internetowy Project Management Social Media Social Media Marketing

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Account Manager
Comfitura Sp. z o. o.
Media Direction OMD
Account Executive
Social Media & Creative

- planowanie i wdrażanie strategii social mediowych
- współtworzenie strategii przetargowych
- prowadzenie projektów
- monitoring social mediów
- kontakt z klientem
- współpraca z podwykonawcami
- nadzór nad kreacją w zakresie social media i kampanii digitalowych

Klienci: Lexus, Somersby, Dr Oetker
Media Direction OMD
Junior Account Executive
Social Media & Creative

- copywriting
- moderacja social mediowych kanałów komunikacji
- przygotowywanie analiz i raportów
- kontakt z klientem
- pomoc w przygotowywaniu strategii dla obecnych i potencjalnych klientów

Klienci: Lexus, Dr Oetker, Citroen, Unilever
Grupa Agora
Redaktor serwisu
Praktyki w dziale LOINPRG Grupy Radiowej Agory na stanowisku Redaktora Serwisu/ Asystenta Programowego. Zakres obowiązków: redagowanie serwisu Tuba.pl, przygotowywanie dokumentacji, prowadzenie wywiadów.
Radio Zet
Stażysta
Zakres obowiązków: pomoc w przygotowywaniu programów antenowych, przygotowywanie dokumentacji, prowadzenie sond ulicznych, pomoc przy tworzeniu strony internetowej.
Logo
Asystentka Prezesa
OSK AUTO – STOP
Coris Varsovie
Obsługa likwidacji szkód ubezpieczeniowych
Logo
Kelnerka
kawiarnia „Cafe CONTACT”
Logo
Realizator zamówień
hurtownia książek „WIKR”

Szkolenia i kursy

"Skuteczna reklama w Google", październik 2010 r.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.