Małgorzata Skulska

Customer Solution Specialist - Support Team, International Paper Polska
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Lotus Notes Microsoft Excel Microsoft Office SAP Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
biegły
arabski
podstawowy
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

International Paper  Global Business Services Center
Customer Solution Specialist - Support Team GCSC / Specjalista ds.Rozwiazań dla Klientów - Zespół Ws
- zapewnienie wsparcia dla zespolow Customer Service w obszarach: logistyka, produkcja, finanse, rozwiazania systemowe, IT
- szukanie różnorodnych rozwiązań wsparcia logistyczno-transportowego dla klientów
- rozwiązywanie i wsparcie CS w problemach o charakterze produkcyjnym
- obsługa i rozpatrywanie wniosków i sporów o charakterze finansowym
- współpraca z klientami i działami firmy na obszarze USA i w innych krajach
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji, generowanie i tworzenie raportów, baz danych
- operacyjna znajomość systemu SAP, arkuszy Excell
- działania w kierunku wyszukiwania nowych obszarów doskonalenia CS i usprawniania funkcjonowania szeroko pojętej obsługi klienta
Logo
Tłumacz języka angielskiego
Centrum Korepetycyjne w Lublinie
tłumaczenia ustne i pisemne z i na język angielski; tłumacznia specjalistyczne - medyczne, techniczne, umowy etc.
International Paper  Global Business Services Center
Customer Service Team Coordinator GCSC / Koordynator Zespołu Obsługi Klienta
- koordynowanie prac zespołu
- współpraca z klientami i innymi działami firmy
International Paper  Global Business Services Center
Customer Solution Specialist Team Coordinator/Koordynator Zespolu Specjalistow ds. Rozwiazan dla Kli
- zarzadzanie praca zespolu
- prowadzenie baz danych
- generowanie raportow zwiazanych z team performance
- akceptacja wniskow kredytowych klientow
- koordynowanie przebiegu procesow zw. z rozwiazywaniem problemowych sytuacji klientow
- dbanie o rozwoj podwladnych
- podejmowanie decyzji zw. z kosztownymi przedsiewzieciami dot. klientow
- operacyjna znajomosc SAP
International Paper  Global Business Services Center
Customer Solutions Specialist/Specjalista ds. Rozwiazan dla Klientow
Zapewniania szybkich oraz efektywnych rozwiazan zw. z praca amerykanskiego call center w wielu obszarach: logistyka, finanse, rozwiazania systemowe, IT, informacje o produktach;
Wspolpraca z klientami i oddzialami firmy na obszarze calych Stanow Zjednoczonych;
Prowadzenie szczegolowej dokumentacji, obluga kilku systemow operacyjmych (m.in. SAP)
International Paper  Global Business Services Center
Global Customer Service Center - Customer Service Representative
- obsługa klientów IP w rejonie USA / Northeast, New England
Logo
lektor j. angielskiego
Accent School of English
Prowadzenie kursow z j. angielskiego w biznesie dla doroslych;
Sporzadzanie dokumentacji zwiazanej z kursami dofinansowanymi z funduszy UE.

Szkolenia i kursy

certyfikaty swiadczace o poziomie znajomosci j. angielskiego (CAE, CPE);
miedzynarodowe swiadectwo maturalne Uniwersytetu Cambridge - m.in. j. angielski i francuski;

szkolenia m.in. z zakresu zarzadzania projektami, zasobami ludzkimi, funkcjonalnego zastosowania systemu SAP w produkcji, planowaniu, logistyce i ksiegowosci;

Prawo jazdy kat B

Edukacja

Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja

Zainteresowania

Kulinaria i enologia, podróże, literatura

Inne

Biegla obsluga komputera i aplikacji;
Biegla obsluga urzadzen biurowych;
Gotowosc do odbywania podrozy sluzbowych