Umiejętności
Lotus Notes
Microsoft Excel
Microsoft Office
SAP
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
arabski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Solution Specialist - Support Team GCSC / Specjalista ds.Rozwiazań dla Klientów - Zespół Ws
- zapewnienie wsparcia dla zespolow Customer Service w obszarach: logistyka, produkcja, finanse, rozwiazania systemowe, IT
- szukanie różnorodnych rozwiązań wsparcia logistyczno-transportowego dla klientów
- rozwiązywanie i wsparcie CS w problemach o charakterze produkcyjnym
- obsługa i rozpatrywanie wniosków i sporów o charakterze finansowym
- współpraca z klientami i działami firmy na obszarze USA i w innych krajach
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji, generowanie i tworzenie raportów, baz danych
- operacyjna znajomość systemu SAP, arkuszy Excell
- działania w kierunku wyszukiwania nowych obszarów doskonalenia CS i usprawniania funkcjonowania szeroko pojętej obsługi klienta
- szukanie różnorodnych rozwiązań wsparcia logistyczno-transportowego dla klientów
- rozwiązywanie i wsparcie CS w problemach o charakterze produkcyjnym
- obsługa i rozpatrywanie wniosków i sporów o charakterze finansowym
- współpraca z klientami i działami firmy na obszarze USA i w innych krajach
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji, generowanie i tworzenie raportów, baz danych
- operacyjna znajomość systemu SAP, arkuszy Excell
- działania w kierunku wyszukiwania nowych obszarów doskonalenia CS i usprawniania funkcjonowania szeroko pojętej obsługi klienta
Customer Solution Specialist Team Coordinator/Koordynator Zespolu Specjalistow ds. Rozwiazan dla Kli
- zarzadzanie praca zespolu
- prowadzenie baz danych
- generowanie raportow zwiazanych z team performance
- akceptacja wniskow kredytowych klientow
- koordynowanie przebiegu procesow zw. z rozwiazywaniem problemowych sytuacji klientow
- dbanie o rozwoj podwladnych
- podejmowanie decyzji zw. z kosztownymi przedsiewzieciami dot. klientow
- operacyjna znajomosc SAP
- prowadzenie baz danych
- generowanie raportow zwiazanych z team performance
- akceptacja wniskow kredytowych klientow
- koordynowanie przebiegu procesow zw. z rozwiazywaniem problemowych sytuacji klientow
- dbanie o rozwoj podwladnych
- podejmowanie decyzji zw. z kosztownymi przedsiewzieciami dot. klientow
- operacyjna znajomosc SAP
Customer Solutions Specialist/Specjalista ds. Rozwiazan dla Klientow
Zapewniania szybkich oraz efektywnych rozwiazan zw. z praca amerykanskiego call center w wielu obszarach: logistyka, finanse, rozwiazania systemowe, IT, informacje o produktach;
Wspolpraca z klientami i oddzialami firmy na obszarze calych Stanow Zjednoczonych;
Prowadzenie szczegolowej dokumentacji, obluga kilku systemow operacyjmych (m.in. SAP)
Wspolpraca z klientami i oddzialami firmy na obszarze calych Stanow Zjednoczonych;
Prowadzenie szczegolowej dokumentacji, obluga kilku systemow operacyjmych (m.in. SAP)
Szkolenia i kursy
certyfikaty swiadczace o poziomie znajomosci j. angielskiego (CAE, CPE);
miedzynarodowe swiadectwo maturalne Uniwersytetu Cambridge - m.in. j. angielski i francuski;
szkolenia m.in. z zakresu zarzadzania projektami, zasobami ludzkimi, funkcjonalnego zastosowania systemu SAP w produkcji, planowaniu, logistyce i ksiegowosci;
Prawo jazdy kat B
miedzynarodowe swiadectwo maturalne Uniwersytetu Cambridge - m.in. j. angielski i francuski;
szkolenia m.in. z zakresu zarzadzania projektami, zasobami ludzkimi, funkcjonalnego zastosowania systemu SAP w produkcji, planowaniu, logistyce i ksiegowosci;
Prawo jazdy kat B
Specjalizacje
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Kulinaria i enologia, podróże, literatura
Inne
Biegla obsluga komputera i aplikacji;
Biegla obsluga urzadzen biurowych;
Gotowosc do odbywania podrozy sluzbowych
Biegla obsluga urzadzen biurowych;
Gotowosc do odbywania podrozy sluzbowych