Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu - Grafik komputerowy
Mincer Pharma, Michałowice
Opracowanie oraz wdrożenie następujących marek kosmetycznych : Collagen, Ochrona DNA, Omega 3 & 6; Hyaluron Revital; Herbal Pharmacy; Bio Retinol E Q10; SPA Zielona Apteka; Lato; Zima; Slim Effect.
Opieka nad produktami na każdym etapie kreowania marki, od momentu opracowania wizualnego i merytorycznego opakowań nowych serii kosmetycznych do prowadzenia ich promocji i sprzedaży.
Przygotowanie (pod względem graficznym i merytorycznym) materiałów promocyjnych dla poszczególnych linii produktów do pielęgnacji twarzy i ciała: reklam prasowych, nadruków na gadżety reklamowe, materiałów POS, ulotek, folderów, zdjęć i in. jak również na wewnętrzne potrzeby firmy.
Planowanie, koordynacja oraz nadzór nad wprowadzaniem nowych produktów. Tworzenie harmonogramu działań marketingowych w oparciu o budżet. Analiza rynku - gromadzenie informacji o nowościach, polityce cenowej, promocjach konkurencyjnych firm; planowanie i opracowywanie wizerunku produktów, realizacja strategii reklamowych poszczególnych serii kosmetycznych. Redagowanie tekstów.
Organizacja uczestnictwa firmy w targach kosmetycznych, przygotowanie konkursów branżowych.
Współpraca z mediami w zakresie promocji firmy oraz produktów kosmetycznych. Kompleksowa obsługa administracyjno - organizacyjna oraz kontrola finansowa nad poszczególnymi zamówieniami.
Współpraca z drukarniami, studiami graficznymi, agencjami reklamowymi, fotograficznymi. Przygotowywanie pakietów promocyjnych dla działu handlowego. Opracowanie i opieka nad stroną www. Aktualizacja sklepu internetowego.
Projektowanie graficzne opakowań nowych linii produktów. Przygotowanie materiałów graficznych do druku. Wykonywanie fotografii cyfrowej oraz obróbka zdjęć.
Opieka nad produktami na każdym etapie kreowania marki, od momentu opracowania wizualnego i merytorycznego opakowań nowych serii kosmetycznych do prowadzenia ich promocji i sprzedaży.
Przygotowanie (pod względem graficznym i merytorycznym) materiałów promocyjnych dla poszczególnych linii produktów do pielęgnacji twarzy i ciała: reklam prasowych, nadruków na gadżety reklamowe, materiałów POS, ulotek, folderów, zdjęć i in. jak również na wewnętrzne potrzeby firmy.
Planowanie, koordynacja oraz nadzór nad wprowadzaniem nowych produktów. Tworzenie harmonogramu działań marketingowych w oparciu o budżet. Analiza rynku - gromadzenie informacji o nowościach, polityce cenowej, promocjach konkurencyjnych firm; planowanie i opracowywanie wizerunku produktów, realizacja strategii reklamowych poszczególnych serii kosmetycznych. Redagowanie tekstów.
Organizacja uczestnictwa firmy w targach kosmetycznych, przygotowanie konkursów branżowych.
Współpraca z mediami w zakresie promocji firmy oraz produktów kosmetycznych. Kompleksowa obsługa administracyjno - organizacyjna oraz kontrola finansowa nad poszczególnymi zamówieniami.
Współpraca z drukarniami, studiami graficznymi, agencjami reklamowymi, fotograficznymi. Przygotowywanie pakietów promocyjnych dla działu handlowego. Opracowanie i opieka nad stroną www. Aktualizacja sklepu internetowego.
Projektowanie graficzne opakowań nowych linii produktów. Przygotowanie materiałów graficznych do druku. Wykonywanie fotografii cyfrowej oraz obróbka zdjęć.
Grafik komputerowy
Agencja Reklamowa Logo sc, Pruszków
Projektowanie graficzne, redagowanie i skład tekstu, skanowanie oraz obróbka fotograficzna.
Przygotowanie projektów do druku (sitodruk, offset, tampondruk) i publikacji (reklamy do czasopism, www).
Bezpośredni kontakt z klientem, ustalenia dotyczące zakresu prac związanych wykonywanymi reklamami, opracowywanie korzystnych form graficznych, druku i dystrybucji. Współpraca z drukarniami i wydawnictwami.
Przygotowanie projektów do druku (sitodruk, offset, tampondruk) i publikacji (reklamy do czasopism, www).
Bezpośredni kontakt z klientem, ustalenia dotyczące zakresu prac związanych wykonywanymi reklamami, opracowywanie korzystnych form graficznych, druku i dystrybucji. Współpraca z drukarniami i wydawnictwami.
Szkolenia i kursy
1994 - Kurs malarstwa i rysunku, Akademia Sztuk Pięknych, Warszawa
1995 - Praktyki zawodowe: projektowanie elementów reklamowych, wystawiennictwo, Domy Towarowe Centrum, Warszawa
1996 - Praktyki zawodowe: emisja reklamy radowej, Biuro Reklamy Radia Wawa, Warszawa.
2011 - Kurs PKPiR
2014 - ABC Przedsiębiorczości
1995 - Praktyki zawodowe: projektowanie elementów reklamowych, wystawiennictwo, Domy Towarowe Centrum, Warszawa
1996 - Praktyki zawodowe: emisja reklamy radowej, Biuro Reklamy Radia Wawa, Warszawa.
2011 - Kurs PKPiR
2014 - ABC Przedsiębiorczości
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo
Zainteresowania
Literatura biograficzna, gotowanie, organizacja i uczestnictwo w rajdach starych samochodów.
Inne
Prawo jazdy kategorii B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.