Umiejętności
Digital Marketing
Microsoft Office
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Komunikacja Marketingowa
Reklama Online
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
Freelance
Przeprowadzenie kilkunastu projektów dla koncernów farmaceutycznych, międzynarodowych firm farmaceutycznych, inwestorów w branży dermokosmetycznej i sieci aptecznych z zakresu:
tworzenia strategii, tworzenia i audytu strategii komunikacji, badań marketingowych farmaceutów i konsumentów oraz doradztwa.
Wybrane projekty:
- Stworzenie strategii komunikacji na wprowadzenie nowego preparatu kardiologicznego
- Badania czynników wpływających na rekomendację farmaceuty
- Badania skłonności farmaceuty do substytucji
- Stworzenie strategii komunikacji dla produktów kardiologicznych
- Stworzenie strategii promocyjnej dla produktów urologicznych
- Stworzenie rekomendacji co do inwestowania w producenta innowacyjnych dermokosmetyków
- Audyt strategii komunikacji dla firmy wchodzącej na rynek polski
tworzenia strategii, tworzenia i audytu strategii komunikacji, badań marketingowych farmaceutów i konsumentów oraz doradztwa.
Wybrane projekty:
- Stworzenie strategii komunikacji na wprowadzenie nowego preparatu kardiologicznego
- Badania czynników wpływających na rekomendację farmaceuty
- Badania skłonności farmaceuty do substytucji
- Stworzenie strategii komunikacji dla produktów kardiologicznych
- Stworzenie strategii promocyjnej dla produktów urologicznych
- Stworzenie rekomendacji co do inwestowania w producenta innowacyjnych dermokosmetyków
- Audyt strategii komunikacji dla firmy wchodzącej na rynek polski
Bioprofil Polska Sp. z o.o.
Marketing Manager
3 marki parasolowe: SVR, Uriage, Auriga (dermokosmetyki i wyroby medyczne)
Zarządzanie 4-osobowym Działem Marketingu + zespołem 8 Przedstawicieli Medycznych
- Wzrost sprzedaży wszystkich trzech marek i zwiększenie udziału firmy na rynku dermokosmetycznym.
- Bardzo efektywne kampanie ATL (Internet i prasa) - wzrost sprzedaży o 50%.
- Stworzenie perfekcyjnie zoptymalizowanego serwisu internetowego korporacyjnego i produktowego.
- Stworzenie pierwszej marki własnej Xylogic (rynek medycyny estetycznej).
- Tworzenie oraz rozwój długo- i krótkoterminowych strategii oraz planów marketingowych.
- Planowanie działań ATL, BTL, trade marketingowych i promocyjnych do lekarzy.
- Wprowadzanie nowych marek i produktów.
- Odpowiedzialność za PR korporacyjny i produktowy.
Zarządzanie 4-osobowym Działem Marketingu + zespołem 8 Przedstawicieli Medycznych
- Wzrost sprzedaży wszystkich trzech marek i zwiększenie udziału firmy na rynku dermokosmetycznym.
- Bardzo efektywne kampanie ATL (Internet i prasa) - wzrost sprzedaży o 50%.
- Stworzenie perfekcyjnie zoptymalizowanego serwisu internetowego korporacyjnego i produktowego.
- Stworzenie pierwszej marki własnej Xylogic (rynek medycyny estetycznej).
- Tworzenie oraz rozwój długo- i krótkoterminowych strategii oraz planów marketingowych.
- Planowanie działań ATL, BTL, trade marketingowych i promocyjnych do lekarzy.
- Wprowadzanie nowych marek i produktów.
- Odpowiedzialność za PR korporacyjny i produktowy.
Polpharma
Product Manager
Marki: Pyralgina (OTC i Rx), Vitamarin, Melatonina
- Rewitalizacja Pyralginy (wzrost sprzedaży o 30%).
- Długoterminowa strategia dla marki suplementu diety Vitamarin (wzrost sprzedaży o 119%).
- Planowanie i przeprowadzanie badań marketingowych.
- Publikacje w prasie fachowej, udział w sympozjach.
- Współpraca z agencjami badawczymi, reklamowymi, domami produkcyjnymi i mediowymi.
- Rewitalizacja Pyralginy (wzrost sprzedaży o 30%).
- Długoterminowa strategia dla marki suplementu diety Vitamarin (wzrost sprzedaży o 119%).
- Planowanie i przeprowadzanie badań marketingowych.
- Publikacje w prasie fachowej, udział w sympozjach.
- Współpraca z agencjami badawczymi, reklamowymi, domami produkcyjnymi i mediowymi.
Empik.com
Product Manager
Marki: Książki i wydawnictwa obcojęzyczne
- Zarządzanie dwoma największymi kategoriami (70% wartości sprzedaży) - wzrost sprzedaży o 193%.
- Uzyskanie tytułu "Najlepszy Sklep Internetowy 2006" w kategorii książki wg. Wprost.
- Czynny udział w stworzeniu strategii dla nowej platformy internetowej.
- Zarządzanie dwoma największymi kategoriami (70% wartości sprzedaży) - wzrost sprzedaży o 193%.
- Uzyskanie tytułu "Najlepszy Sklep Internetowy 2006" w kategorii książki wg. Wprost.
- Czynny udział w stworzeniu strategii dla nowej platformy internetowej.
TEVA (Polfa Kutno)
OTC Product Manager
Marki: przeziębieniowe, witaminowe i mineralne OTC
- Zdobycie 30% udziału rynkowego i pozycji nr 2 na rynku.
- Zarządzanie kilkunastoosobowymi zespołami projektowymi.
- Zarządzanie długoterminowymi projektami dla produktów OTC i Rx.
- Rewitalizacja flagowej marki – Vibovit.
- Zdobycie 30% udziału rynkowego i pozycji nr 2 na rynku.
- Zarządzanie kilkunastoosobowymi zespołami projektowymi.
- Zarządzanie długoterminowymi projektami dla produktów OTC i Rx.
- Rewitalizacja flagowej marki – Vibovit.
Gillette Poland S.A.
Brand Manager
Marki: Gillette i Polsilver
- Zarządzanie kategoriami: maszynki jednoczęściowe i żyletki oraz produkty dla kobiet.
- Uzyskanie rekordowych udziałów rynkowych (81%) i poziomu dystrybucji dla obu marek.
- Stworzenie kategorii produktów do golenia dla kobiet.
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek polski i rynki CEE.
.
- Zarządzanie kategoriami: maszynki jednoczęściowe i żyletki oraz produkty dla kobiet.
- Uzyskanie rekordowych udziałów rynkowych (81%) i poziomu dystrybucji dla obu marek.
- Stworzenie kategorii produktów do golenia dla kobiet.
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek polski i rynki CEE.
.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie projektami PMI (Project Management Institute),
Prawne aspekty reklamy produktów farmaceutycznych (Domański, Zakrzewski, Palinka).
Marketingowe: Tworzenie nowych koncepcji produktów, Zarządzanie marką, Neuromarketing (Prof. K. Ohme), Nowoczesny marketing a strategia komunikacji, Marketing skierowany do kobiet (Akademia Marki – T. Ziółkowski), Badania wspierające podstawowe procesy marketingowe, Sesja kreatywna.
Mediowe: Psychologiczne i emocjonalne czynniki w budowaniu komunikacji konsumenckiej, Efektywne planowanie mediów (R. Korsak), Produkcja spotów reklamowych (Film Produkcja).
Prawne aspekty reklamy produktów farmaceutycznych (Domański, Zakrzewski, Palinka).
Marketingowe: Tworzenie nowych koncepcji produktów, Zarządzanie marką, Neuromarketing (Prof. K. Ohme), Nowoczesny marketing a strategia komunikacji, Marketing skierowany do kobiet (Akademia Marki – T. Ziółkowski), Badania wspierające podstawowe procesy marketingowe, Sesja kreatywna.
Mediowe: Psychologiczne i emocjonalne czynniki w budowaniu komunikacji konsumenckiej, Efektywne planowanie mediów (R. Korsak), Produkcja spotów reklamowych (Film Produkcja).
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Psychologia komunikacji, neuromarketing, podróże, yoga.
Inne
Biegła obsługa pakietu MS Office, znajomość baz danych (SAP, ANR, IMS) i aplikacji internetowych.
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.