Małgorzata Porębska

Customer Service Co-ordinator, Alcontrol Laboratories

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

ALcontrol Laboratories
Customer Service Co-ordinator
Obsługa klienta – bieżąca pomoc i doradztwo klientom przez telefon i Email, raportowanie wyników dla klientów, przygotowywanie umów, tworzenie kont i programowanie wymaganych ustawień dla klientów w laboratoryjnym systemie komputerowym, modyfikowanie i koordynacja bazy danych zgodnie z wymaganiami klientów, organizowanie odbioru próbek od klientów i dostarczania zamówionych przez nich materiałów laboratoryjnych (nadzór nad systemem logistycznym obejmującym ponad 50 firm w różnych lokalizacjach, znajdujących się na 7 obszarach administracyjnych południowej Anglii).
Finanse – wystawianie faktur, korekta należności i faktur, współpraca z działem sprzedaży w związku z zapytaniami ofertowymi i cennikami usług, kontrola materiałów na magazynie i miesięczne sporządzanie raportu stanu materiałów i zapasów oddziału dla departamentu finansów.
Personel – koordynowanie pracy kierowców, sprawdzanie rozliczeń godzin pracy pracowników i obliczanie należnych im nadgodzin, szkolenie i nadzorowanie nowych pracowników biura i laboratorium.
Inne – zarządzanie systemem Shelf Life polegającym na sprawdzaniu przydatności do spożycia produktów, sporządzanie zamówień materiałów biurowych i laboratoryjnych, nadzór nad przepływem korespondencji w oddziale, bieżące asystowanie zarządowi firmy.
ALcontrol Laboratories
Technik Laboratoryjny
pobieranie, przygotowywanie i analiza próbek z produktów w celu określenia ich jakości pod względem bakteriologicznym, produkcja substancji laboratoryjnych, dbanie o sterylność stanowiska pracy, dbanie o jakość i sporządzanie odpowiedniej dokumentacji wykonanej pracy zgodnie ze standardami mikrobiologicznymi,
Biuro podatkowe
Księgowa
Biuro Podatkowe
sporządzanie zeznań rocznych (PIT/CIT) dla firm i osób fizycznych, prowadzenie księgowości działalności gospodarczej klienta – kalkulacja kosztów, materiałów i sprzedaży, obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy i VAT
Multiman Sp. z o.o.
Asystentka Księgowości
wprowadzanie danych do programu księgowego, asystowanie w codziennej pracy księgowych, prowadzenie i organizacja archiwum z dokumentami finansowymi klientów, praca na recepcji zawierająca telefoniczny i osobisty kontakt z klientem
Polkomtel Sp. z o. o.
Konsultant w Dziale Obsługi Klienta
Polkomtel SA
telefoniczna obsługa klienta zawierająca udzielanie informacji o usługach, płatnościach, zasięgu sieci, obsłudze telefonów komórkowych a także rozwiązywanie problemów technicznych, oraz wprowadzanie zmian i uaktualnianie kont w bazie danych zgodnie z potrzebami klientów,

Szkolenia i kursy

• Kurs zachowania w czasie zagrożenia pożarem zorganizowany przez Rothay Fire Services
• Kurs Mikrobiologii organizowany przez Alcontrol Laboratories zakończony otrzymaniem
Certifikatu Mikrobiologia Żywności
• 2-letni wieczorowy kurs angielskiego w South Devon College w Anglii

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość

Zainteresowania

Interesuję się psychologią społeczną i psychologią konsumencką. Lubię czytać książki o rozmaitej tematyce. Moim ulubionym sportem jest pływanie jak również aquaaerobik i snorkelling. Uwielbiam podróże, lubię również odkrywać interesujące miejsca, które znajdują się w pobliżu mojego miejsca zamieszkania. W wolnych chwilach uczę języka polskiego moich angielskich przyjaciół.

Inne

Obsługa komputera
Znajomość pakietu Office, regularnie używane w pracy: Word, Excel, Email, Internet, Nautilus (program laboratoryjny), Goldmine (baza danych klientów), IFS (program do zarządzania kosztami i zakupami), bardzo dobra znajomość klawiatury,

Posiadam prawo jazdy kategorii B

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie