Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
kierownik zespołu sprzedaży
- realizacja planów sprzedażowych przez regionalny zespół handlowców w Biurze Reklamy,
- tworzenie koncepcji produktów, ofert handlowych oraz prowadzenie prezentacji sprzedażowych w zakresie rozwiązań związanych z promocją, reklamą i marketingiem internetowym,
- planowanie efektywnościowych kampanii reklamowych oraz ich realizacja w obszarach: on-line, print, eventy,
- współpraca z kluczowymi klientami firmy: instytucje samorządu terytorialnego oraz przedsiębiorstwa komercyjne,
- koordynacja sprzedaży produktów m.in: magazyn "Strefa Biznesu", dodatki specjalne do Dziennika Zachodniego, konkurs "Gmina na 6", książka Kronika OSP woj. śląskiego," projekty video i interactive,
- rekrutacja i szkolenie pracowników.
- tworzenie koncepcji produktów, ofert handlowych oraz prowadzenie prezentacji sprzedażowych w zakresie rozwiązań związanych z promocją, reklamą i marketingiem internetowym,
- planowanie efektywnościowych kampanii reklamowych oraz ich realizacja w obszarach: on-line, print, eventy,
- współpraca z kluczowymi klientami firmy: instytucje samorządu terytorialnego oraz przedsiębiorstwa komercyjne,
- koordynacja sprzedaży produktów m.in: magazyn "Strefa Biznesu", dodatki specjalne do Dziennika Zachodniego, konkurs "Gmina na 6", książka Kronika OSP woj. śląskiego," projekty video i interactive,
- rekrutacja i szkolenie pracowników.
Manager Działu Sprzedaży Produktów Wydawnictwa
Elamed Sp. z o.o. Sp.k.
Zadania:
- określanie celów, prognoza wyników, realizacja planów sprzedaży,
- rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych,
- monitoring wielkości popytu i podaży oraz działań konkurencji,
- prowadzenie i nadzór obsługi handlowej kluczowych klientów firmy,
- uczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej firmy,
- analiza kosztów,
- rekrutacja i oceny okresowe pracowników,
- zarządzanie działem CALL CENTER oraz sekcją baz danych (ponad 350 tys. rekordów).
Brand manager - od stycznia 2009 r. do 2012 r.
Zadania:
- zarządzanie grupą czasopism specjalistycznych,
- kontrola i ocena pracy podległych redakcji,
- odpowiedzialność za realizację celów biznesowych przez zespoły marketingowe.
Redaktor naczelna - "Promotor BHP" - od maja 2009 r. do 2012 r.
Redaktor naczelna - "Na Ratunek" - od 2007 r. do 20012 r.
Z-ca red. naczelnego - "W Akcji" - od 2003 r. do 2009 r.
Zadania:
- kreowanie całości działań prowadzonych w ramach zespołów redakcyjnych,
- odpowiedzialność za wyniki finansowe: wpływy z prenumeraty, przychody reklamowe oraz poziom kosztów,
- działania w zakresie marketingu i PR,
- współpraca z autorami, reklamodawcami oraz innymi partnerami biznesowymi.
Specjalista ds. marketingu - od 2001 r. do 2003 r.
Zadania:
- sprzedaż powierzchni reklamowej i wystawienniczej,
- tworzenie tekstów promocyjnych,
- planowanie kampanii reklamowych,
- reprezentowanie firmy podczas targów, konferencji i szkoleń.
- określanie celów, prognoza wyników, realizacja planów sprzedaży,
- rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych,
- monitoring wielkości popytu i podaży oraz działań konkurencji,
- prowadzenie i nadzór obsługi handlowej kluczowych klientów firmy,
- uczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej firmy,
- analiza kosztów,
- rekrutacja i oceny okresowe pracowników,
- zarządzanie działem CALL CENTER oraz sekcją baz danych (ponad 350 tys. rekordów).
Brand manager - od stycznia 2009 r. do 2012 r.
Zadania:
- zarządzanie grupą czasopism specjalistycznych,
- kontrola i ocena pracy podległych redakcji,
- odpowiedzialność za realizację celów biznesowych przez zespoły marketingowe.
Redaktor naczelna - "Promotor BHP" - od maja 2009 r. do 2012 r.
Redaktor naczelna - "Na Ratunek" - od 2007 r. do 20012 r.
Z-ca red. naczelnego - "W Akcji" - od 2003 r. do 2009 r.
Zadania:
- kreowanie całości działań prowadzonych w ramach zespołów redakcyjnych,
- odpowiedzialność za wyniki finansowe: wpływy z prenumeraty, przychody reklamowe oraz poziom kosztów,
- działania w zakresie marketingu i PR,
- współpraca z autorami, reklamodawcami oraz innymi partnerami biznesowymi.
Specjalista ds. marketingu - od 2001 r. do 2003 r.
Zadania:
- sprzedaż powierzchni reklamowej i wystawienniczej,
- tworzenie tekstów promocyjnych,
- planowanie kampanii reklamowych,
- reprezentowanie firmy podczas targów, konferencji i szkoleń.
Szkolenia i kursy
System informatyczny CRM
ECDL - Ms Office (Word, Excel, PowerPoint)
Zarządzanie zespołem
Coaching menedżerski
Rekrutacja w praktyce
Zarządzanie zmianą
Nawyki skutecznego działania
Telemarketing - pokonywanie obiekcji
Skuteczne negocjacje handlowe
Nowoczesne kadry szansą rozwoju przedsiębiorstw
Moje małe przedsiębiorstwo
i wiele innych.
Prawo jazdy kat. B od 1996 r.
ECDL - Ms Office (Word, Excel, PowerPoint)
Zarządzanie zespołem
Coaching menedżerski
Rekrutacja w praktyce
Zarządzanie zmianą
Nawyki skutecznego działania
Telemarketing - pokonywanie obiekcji
Skuteczne negocjacje handlowe
Nowoczesne kadry szansą rozwoju przedsiębiorstw
Moje małe przedsiębiorstwo
i wiele innych.
Prawo jazdy kat. B od 1996 r.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Inne
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Kynologia
Grupy
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Polskie Towarzystwo Ratownictwa Medycznego
Grupa skierowana do osób związanych z problematyką ratownictwa medycznego. Więcej na www.ratownictwo.info
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Ratownictwo medyczne
Wszystko co związane z ratownictwem medycznym, medycyną ratunkową, pierwszą pomocą.
[b]Osoby z ukrytym profilem oraz bez zdjęcia w profilu nie są przyjmowane do grupy.[/b]
Straż Pożarna
Grupa ta powstała z myślą nie tylko o strażakach, ale także o innych ludziach związanych z ratownictwem