Umiejętności
Microsoft Office
SAP
hr
konsulting HR
Zarządzanie personelem
PŁATNIK
Macrologic Xpertis
Symfonia Handel
Prawo pracy
Symfonia Kadry i Płace
TETA 2000
Quatra
czas pracy
Efektywne zarządzanie sobą w czasie
Aga Kadry i Płace
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Personalnych
* Przygotowywanie dokumentów kadrowych w zakresie zatrudniania i aktualizacji zmian w oparciu o obowiązujące przepisy prawa pracy i terminy wymagane w ustawodawstwie (przygotowywanie umów o pracę, aneksów zmieniających warunki zatrudnienia, zaświadczeń związanych z poświadczeniem zatrudnienia, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy).
* Wprowadzanie i uaktualnianie zmian we wszystkich systemach użytkowanych do obsługi kadrowej pracowników, w tym m.in.: Teta, Płatnik.
* Administrowanie aktami personalnymi pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy.
* Administrowanie ewidencją czasu pracy.
* Terminowe zgłaszanie i wygłaszanie pracowników z ZUS.
* Monitorowanie terminów ważności wstępnych i okresowych badań lekarskich w ramach obsługiwanych obszarów.
* Archiwizowanie akt zwolnionych pracowników.
* Wprowadzanie absencji pracowników etatowych oraz kontrola czasu pracy (urlopy wypoczynkowe, wychowawcze, bezpłatne, okolicznościowe, delegacje, odbiór nadgodzin, inne nieobecności).
* Bieżąca aktualizacja struktury organizacyjnej.
* Testowanie oprogramowania HR.
* Wprowadzanie i uaktualnianie zmian we wszystkich systemach użytkowanych do obsługi kadrowej pracowników, w tym m.in.: Teta, Płatnik.
* Administrowanie aktami personalnymi pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy.
* Administrowanie ewidencją czasu pracy.
* Terminowe zgłaszanie i wygłaszanie pracowników z ZUS.
* Monitorowanie terminów ważności wstępnych i okresowych badań lekarskich w ramach obsługiwanych obszarów.
* Archiwizowanie akt zwolnionych pracowników.
* Wprowadzanie absencji pracowników etatowych oraz kontrola czasu pracy (urlopy wypoczynkowe, wychowawcze, bezpłatne, okolicznościowe, delegacje, odbiór nadgodzin, inne nieobecności).
* Bieżąca aktualizacja struktury organizacyjnej.
* Testowanie oprogramowania HR.
wystawiono
Miałam przyjemność współpracować z Małgosią w zespole kadrowym w firmie Allianz. Jest osobą niezwykle obowiązkową, pracowitą i zaangażowaną w sprawy zawodowe. Ambitnie podchodzi do wszelkich wyzwań na stanowisku pracy, przy czym jej nastawienie gwarantuje, że powierzone tematy będą profesjonalnie zrealizowane. W kontaktach ze współpracownikami zachowuje się niezwykle koleżeńsko. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić ją jako świetnego Pracownika.
Specjalista ds. Personalnych i Finansowych
* Koordynowanie procesów kadrowych i finansowych pomiędzy wybranymi spółkami Grupy Polsat (7 spółek).
* Przygotowywanie dokumentów dla pracowników: zaświadczeń, umów o pracę, aneksów do umów, umów cywilno-prawnych.
* Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu.
* Ewidencja nieobecności pracowników.
* Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym Symfonia Forte.
* Przygotowanie i aktualizacja procedur wewnętrznych i regulaminów.
* Monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP.
* Obsługa administracyjna nowozatrudnionych pracowników.
* Przygotowywanie informacji kadrowych na potrzeby innych działów.
* Wsparcie bieżących procesów rekrutacji.
* Koordynowanie działań w zakresie opieki medycznej.
* Wystawianie faktur sprzedaży w programie Symfonia Handel.
* Monitorowanie płatności od kontrahentów.
* Realizacja przelewów związanych z działalnością firmy.
* Koordynowanie działań w zakresie bieżącej współpracy z bankami.
* Przygotowywanie dokumentów dla pracowników: zaświadczeń, umów o pracę, aneksów do umów, umów cywilno-prawnych.
* Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu.
* Ewidencja nieobecności pracowników.
* Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym Symfonia Forte.
* Przygotowanie i aktualizacja procedur wewnętrznych i regulaminów.
* Monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP.
* Obsługa administracyjna nowozatrudnionych pracowników.
* Przygotowywanie informacji kadrowych na potrzeby innych działów.
* Wsparcie bieżących procesów rekrutacji.
* Koordynowanie działań w zakresie opieki medycznej.
* Wystawianie faktur sprzedaży w programie Symfonia Handel.
* Monitorowanie płatności od kontrahentów.
* Realizacja przelewów związanych z działalnością firmy.
* Koordynowanie działań w zakresie bieżącej współpracy z bankami.
Asystentka ds. Kadrowo - Finansowych
* Przygotowywanie dokumentów dla pracowników: zaświadczeń, umów o pracę, umów cywilno-prawnych.
* Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu.
* Monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP.
* Obsługa administracyjna nowozatrudnionych pracowników.
* Przygotowywanie informacji kadrowych na potrzeby innych działów.
* Koordynowanie działań w zakresie opieki medycznej.
* Wystawianie faktur sprzedaży w programie Symfonia Handel.
* Realizacja przelewów związanych z działalnością firmy.
* Koordynowanie działań w zakresie bieżącej współpracy z bankami.
* Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu.
* Monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP.
* Obsługa administracyjna nowozatrudnionych pracowników.
* Przygotowywanie informacji kadrowych na potrzeby innych działów.
* Koordynowanie działań w zakresie opieki medycznej.
* Wystawianie faktur sprzedaży w programie Symfonia Handel.
* Realizacja przelewów związanych z działalnością firmy.
* Koordynowanie działań w zakresie bieżącej współpracy z bankami.
Asystentka w Dziale Koordynacji Projektów
* Udział w aktualnie prowadzonych projektach.
* Pomoc w koordynacji projektów związanych z rozwojem oferowanych przez firmę usług, wdrażaniem nowych rozwiązań w celu usprawnienia funkcjonowania firmy, Research&Development.
* Opracowywanie procedur i zarządzeń na wewnętrzne potrzeby firmy.
* Pomoc w koordynacji projektów związanych z rozwojem oferowanych przez firmę usług, wdrażaniem nowych rozwiązań w celu usprawnienia funkcjonowania firmy, Research&Development.
* Opracowywanie procedur i zarządzeń na wewnętrzne potrzeby firmy.
Szkolenia i kursy
31.05.2017 LSJ Human Resources Group
Konferencja #HRSzczecin 2017
16.05.2017 Polskie Centrum Kadrowo - Płacowe
Szkolenie: "Zasiłki bez tajemnic - czyli jak prawidłowo i sprawnie ustalić podstawę wymiaru świadczeń i zasiłków z ubezpieczeń społecznych po aktualizacji przepisów w 2016/2017r."
12.04.2017 MDDP Akademia Biznesu
Szkolenie "Tajniki planowania i rozliczania czasu pracy"
26.09.2016 Polskie Centrum Kadrowo - Płacowe
Szkolenie "Lista płac 2016 r. Jak uniknąć błędów w naliczaniu wynagrodzeń?"
27.01.2016 INFOR PL Spółka Akcyjna
Webinarium "Zmiany w umowach terminowych w 2016"
22.01.2016 INFOR PL Spółka Akcyjna
Webinarium "Oskładkowanie umów zleceń – Wytyczne ZUS w praktyce"
07 - 08.04.2014 gamma
Seminarium "Prawo pracy dla zaawansowanych. Praktyka i orzecznictwo"
23.02.2013 – 30.06.2013 Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
Oddział Okręgowy w Warszawie
Kurs „Kadry i płace w praktyce dla kandydatów na specjalistów ds. wynagrodzeń”
29.09.2012 - 05.01.2013 Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
Instytut Certyfikacji Zawodowej Księgowych
Kurs "Podstawy rachunkowości dla kandydatów na księgowego"
27.06.2012 Hensen Polska Sp. z o.o.
Szkolenie „Specjalista ds. kadrowych”
22.01-06.02.2011 INFOR Training Sp. z o.o.
Kurs "Specjalista ds. zarządzania kapitałem ludzkim"
04-06.12.2009 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Kurs "Podstawy inwestowania na giełdzie"
18.11.2009 Centrum Edukacji INFOR Training
Szkolenie "Rozliczanie podatkowe pracownika"
26.11.2008 Grupa Pracuj Sp. z o.o.
Szkolenie "Skuteczna rozmowa rekrutacyjna"
21.09.2005 PZU Życie SA
Zdany egzamin uprawniający do wykonywania czynności agencyjnych
25.08.2005 - 20.09.2005 PZU Życie SA
Szkolenie dla osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych
Konferencja #HRSzczecin 2017
16.05.2017 Polskie Centrum Kadrowo - Płacowe
Szkolenie: "Zasiłki bez tajemnic - czyli jak prawidłowo i sprawnie ustalić podstawę wymiaru świadczeń i zasiłków z ubezpieczeń społecznych po aktualizacji przepisów w 2016/2017r."
12.04.2017 MDDP Akademia Biznesu
Szkolenie "Tajniki planowania i rozliczania czasu pracy"
26.09.2016 Polskie Centrum Kadrowo - Płacowe
Szkolenie "Lista płac 2016 r. Jak uniknąć błędów w naliczaniu wynagrodzeń?"
27.01.2016 INFOR PL Spółka Akcyjna
Webinarium "Zmiany w umowach terminowych w 2016"
22.01.2016 INFOR PL Spółka Akcyjna
Webinarium "Oskładkowanie umów zleceń – Wytyczne ZUS w praktyce"
07 - 08.04.2014 gamma
Seminarium "Prawo pracy dla zaawansowanych. Praktyka i orzecznictwo"
23.02.2013 – 30.06.2013 Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
Oddział Okręgowy w Warszawie
Kurs „Kadry i płace w praktyce dla kandydatów na specjalistów ds. wynagrodzeń”
29.09.2012 - 05.01.2013 Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
Instytut Certyfikacji Zawodowej Księgowych
Kurs "Podstawy rachunkowości dla kandydatów na księgowego"
27.06.2012 Hensen Polska Sp. z o.o.
Szkolenie „Specjalista ds. kadrowych”
22.01-06.02.2011 INFOR Training Sp. z o.o.
Kurs "Specjalista ds. zarządzania kapitałem ludzkim"
04-06.12.2009 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Kurs "Podstawy inwestowania na giełdzie"
18.11.2009 Centrum Edukacji INFOR Training
Szkolenie "Rozliczanie podatkowe pracownika"
26.11.2008 Grupa Pracuj Sp. z o.o.
Szkolenie "Skuteczna rozmowa rekrutacyjna"
21.09.2005 PZU Życie SA
Zdany egzamin uprawniający do wykonywania czynności agencyjnych
25.08.2005 - 20.09.2005 PZU Życie SA
Szkolenie dla osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Wynagrodzenia i benefity
Zainteresowania
gry planszowe, podróże, język hiszpański, kulinaria (prowadzę bloga: http://przepisy.internetowe.pl), fitness, rower, nordic walking, książki, giełda
Grupy
AIL Madrid Hiszpański w Hiszpanii
Grupa dla osób zainteresowanych nauką języka hiszpańskiego oraz Hiszpanią. Zapraszamy wszystkich pasjonatów Hiszpanii i języka hiszpańskiego!
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :)
Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!
HRO Personnel
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi.