Małgorzata Radkiewicz
.
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
Microsoft Office
obsługa komputera
Obsługa urządzeń biurowych
System Windows
praw jazdy kat. B
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Personalnych
- Obsługa administracyjno - biurowa Ośrodka
- Obsługa kadrowa pracowników RON
- Obsługa kadrowa pracowników RON
Referent / Starszy Referent
- Obsługa Kadrowa pracowników RON
- Obsługa sekretariatu, wsparcie administracyjne Ośrodka
- Obsługa sekretariatu, wsparcie administracyjne Ośrodka
Młodszy Bankier Klienta Biznesowego w Regionalnym Centrum Biznesowym
-wsparcie zespołu w realizacji celów sprzedażowych
-kontakt z Klientem biznesowych segmentu SME
-pomoc w akwizycji, systematyczna opieka i aktywna rozbudowa kontaktów z klientami
-podstawowa obsługa operacyjna Klientów biznesowych
-dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
-kompletowanie dokumentacji
-kontakt z Klientem biznesowych segmentu SME
-pomoc w akwizycji, systematyczna opieka i aktywna rozbudowa kontaktów z klientami
-podstawowa obsługa operacyjna Klientów biznesowych
-dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
-kompletowanie dokumentacji
Bankier Transakcyjny
-obsługa klientów w zakresie transakcyjnym zgodna z standardami
- realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych-wspieranie bankierów w codziennych obowiązkach
-doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą
- realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych-wspieranie bankierów w codziennych obowiązkach
-doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą
Przedstawiciel handlowy
Mattes
-tworzenie i utrzymywanie długoterminowych pozytywnych relacji z klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów,
-promowanie produktów firmy na wybranym terenie,
-realizację założonego planu sprzedażowego,
-ciągłe uzupełnianie wiedzy o oferowanych przez firmę produktach,
-kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy.
-promowanie produktów firmy na wybranym terenie,
-realizację założonego planu sprzedażowego,
-ciągłe uzupełnianie wiedzy o oferowanych przez firmę produktach,
-kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy.