Małgorzata Piątek

Operations Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie zmianą German-English Umiejętności interpersonalne Certyfikat ITIL Lean Management Project Management Service Desk People Management MS Office (Word, PowerPoint, Excel) Improvements

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Atos Poland Global Services Sp. z o. o.
1st Line Support Engineer, Quality Analyst, Lean Navigator

Szkolenia i kursy

ITIL v3 Foundation
ITIL v3 Intermediate: OSA (Operational Support & Analysis)
ITIL v3 Intermediate: PPO (Planning, Protection and Optimization)
Course Cisco Certified Network Associate (CCNA)
Supporting Users Running Applications on a Microsoft Windows XP Operating System,
Supporting Users Running the Microsoft Windows XP OS, Helpdesk for IBM Lotus Notes
6.5
PROSPERO Training: Young talents – development of leading competences
DOOR training: Development of team leader skills
Lean Navigator training in Reading United Kingdom (Atos University)
PRINCE2 Foundation

Edukacja

Logo
Informatyka Stosowana\ Applied Computer Science, studia podyplomowe
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy
Logo
Filologia Germańska\ German Studies, magisterskie
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

travels, books, personal developement

Grupy

Pracownicy HELPDESK u
Pracownicy HELPDESK u
Grupa skupiająca wszystkich pracowników Helpdesk - u lub Service Desk - u.