Doświadczenie zawodowe
Menadżer ds. Baz Danych - Analityk
- Zarządzanie wewnętrznymi i zewnętrznymi bazami danych klientów;
- Nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem procesów odbywających się na bazach danych;
- Przygotowywanie baz danych dla kampanii oraz kontrola akcji promocyjnych;
- Sporządzanie zestawień statystycznych i raportów;
- Opieka nad istniejącym oraz rozbudowa o nowe funkcjonalności systemu CRM;
- Nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem procesów odbywających się na bazach danych;
- Przygotowywanie baz danych dla kampanii oraz kontrola akcji promocyjnych;
- Sporządzanie zestawień statystycznych i raportów;
- Opieka nad istniejącym oraz rozbudowa o nowe funkcjonalności systemu CRM;
Specjalizacje
Badania i rozwój
Inne
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.