Doświadczenie zawodowe
Fundraiser
Organizowanie projektów, imprez kulturalnych, edukacyjnych lub artystycznych takich jak np.: festiwali, konkursów, wernisaży, warsztatów artystycznych skierowanych głównie do dzieci i młodzieży a także organizacja koncertów i występów znanych artystów.
Specjalista ds Marketingu
Prowadzenie działań marketingowych dla produktów IT, urządzeń drukujących, edukacji komputerowej. Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie materiałów firmowych oraz serwisu WWW. Prowadzenie działań PR, edytowanie stron WWW, redagowanie gazetki firmowej. Przygotowywanie prezentacji, analiz i sprawozdań. Przygotowywanie i prowadzenie imprez integracyjnych dla klientów.
Właściciel
Firma powstała po przystąpieniu do konkursu „Sukces Plan 2002” organizowanego przez firmy: McKinsey&Company, Andersena oraz Enterprrise Inwestors. Pomysł na e-biuro był początkiem firmy „Centrum Usług Biurowych”. Oprócz działań związanych z prowadzeniem biur firm klientów przez Internet, prowadzone były projekty marketingowe, badawcze i z zakresu PR oraz telemarketing.
Specjalista technolog, Dział Marketingu
Prowadzenie działań marketingowych dla produktów firmy (nawozy fosforowe). Wyjazdy na targi i wystawy rolnicze. Uczestnictwo w sympozjach i seminariach, przekazywanie wiedzy na temat produktów firmy rolnikom. Współpraca z agencjami reklamowymi przy przygotowywaniu materiałów reklamowych.
Stanowisko kierownicze, Dział Handlowy
Podpisywanie umów z klientami, organizowanie transportu do klientów, wystawianie faktur, przygotowywanie zestawień sprzedaży oraz wypełnienie dokumentów przewozowych do transportu zagranicznego. Kierowanie zespołem osób w biurze obsługi klienta.
Szkolenia i kursy
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu - 1996 - „Organizacja marketingowa przedsiębiorstwa”
W.Frąckowiak i Partnerzy Sp. z o.o. w Poznaniu - 1997 - „Komunikacja interpersonalna”
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu - 1998-1999 - „Public Relations”
W.Frąckowiak i Partnerzy Sp. z o.o. w Poznaniu - 1997 - „Komunikacja interpersonalna”
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu - 1998-1999 - „Public Relations”
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Małe i Średnie Firmy
Grupa dla właścicieli i pracowników małych i średnich firm z całej Polski. Problemy, Uwagi, Wymiany Doświadczeń, Oferty Współpracy.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...