Doświadczenie zawodowe
kierownik marketingu i szkoleń
FM Dental
Opracowanie i realizacja strategii działań marketingowych firmy, z uwzględnieniem zróżnicowania na odrębne grupy docelowe oraz marki produktowe. Planowanie i realizacja działań z różnych obszarów marketing mix - reklama, promocje, PR, wsparcie zespołu sprzedaży, event marketing. Identyfikacja kluczowych grup docelowych, opracowanie i realizacja działań skierowanych do tych grup – w szczególności do lekarzy oraz pacjentów, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji marketingowej.
Zaplanowanie i przeprowadzenie działań związanych ze zmianą i/lub wzmocnieniem wizerunku firmy oraz poszczególnych marek z portfolio firmy – znieczulenia komputerowe, chirurgia regeneracyjna, implanty, piezo chirurgia, materiały szewne. Planowanie, opracowanie i koordynacja produkcji różnych materiałów komunikacji marketingowej dla firmy FM Dental oraz marek z portfolio: wydawnictwa magazynowe, broszury, serwisy internetowe, kanały YT oraz profile FB, narzędzia wsparcia sprzedaży, organizacja imprez targowych, kampanie reklamowe (kreacja, media planning), narzędzia wspierające lekarzy w komunikacji z pacjentami, organizacja sesji fotograficznych, planowanie kampanii PR i współpraca z agencjami PR.
Planowanie i egzekucja budżetu marketingowego, raportowanie do zarządu firmy.
Zarządzanie zespołem promocji i szkoleń oraz współpracą z agencjami zewnętrznymi (projektowe, interaktywne, foto, PR, eventowe, inne) oraz innymi podwykonawcami.
Reprezentowanie firmy w codziennych kontaktach z kontrahentami zagranicznymi oraz w czasie cyklicznych spotkań.
Zaplanowanie i przeprowadzenie działań związanych ze zmianą i/lub wzmocnieniem wizerunku firmy oraz poszczególnych marek z portfolio firmy – znieczulenia komputerowe, chirurgia regeneracyjna, implanty, piezo chirurgia, materiały szewne. Planowanie, opracowanie i koordynacja produkcji różnych materiałów komunikacji marketingowej dla firmy FM Dental oraz marek z portfolio: wydawnictwa magazynowe, broszury, serwisy internetowe, kanały YT oraz profile FB, narzędzia wsparcia sprzedaży, organizacja imprez targowych, kampanie reklamowe (kreacja, media planning), narzędzia wspierające lekarzy w komunikacji z pacjentami, organizacja sesji fotograficznych, planowanie kampanii PR i współpraca z agencjami PR.
Planowanie i egzekucja budżetu marketingowego, raportowanie do zarządu firmy.
Zarządzanie zespołem promocji i szkoleń oraz współpracą z agencjami zewnętrznymi (projektowe, interaktywne, foto, PR, eventowe, inne) oraz innymi podwykonawcami.
Reprezentowanie firmy w codziennych kontaktach z kontrahentami zagranicznymi oraz w czasie cyklicznych spotkań.
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie