Języki
angielski
biegły
francuski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Komunikacji & Asystentka Prezesa Zarządu
raportująca do Prezesa Zarządu, odpowiedzialna za:
- tworzenie, implementowanie, aktualizowanie i nadzorowanie wewnętrznej i zewnętrznej strategii komunikacji, we współpracy z Zarządem firmy oraz dz. HR i Marketingu
- utrzymywanie operacyjnych kontaktów z dz. Komunikacji Korporacyjnej Centrali firmy w Niemczech: wprowadzanie Strategii Komunikacji Korporacyjnej Grupy Lekkerland w filii polskiej; w tym zakresie:
- tworzenie biuletynów firmowych (w wersji elektronicznej i drukowanej)
- odpowiedzialność za aktualność i poprawność firmowej strony internetowej
- koordynowanie projektów międzydziałowych
- tworzenie prezentacji na spotkania biznesowe z klientami
- prowadzenie kalendarza, korespondencji, organizację spotkań i wyjazdów służbowych Zarządu oraz ewidencję wydatków Prezesa Zarządu
- organizację spotkań biznesowych oraz wydarzeń firmowych
- tworzenie, implementowanie, aktualizowanie i nadzorowanie wewnętrznej i zewnętrznej strategii komunikacji, we współpracy z Zarządem firmy oraz dz. HR i Marketingu
- utrzymywanie operacyjnych kontaktów z dz. Komunikacji Korporacyjnej Centrali firmy w Niemczech: wprowadzanie Strategii Komunikacji Korporacyjnej Grupy Lekkerland w filii polskiej; w tym zakresie:
- tworzenie biuletynów firmowych (w wersji elektronicznej i drukowanej)
- odpowiedzialność za aktualność i poprawność firmowej strony internetowej
- koordynowanie projektów międzydziałowych
- tworzenie prezentacji na spotkania biznesowe z klientami
- prowadzenie kalendarza, korespondencji, organizację spotkań i wyjazdów służbowych Zarządu oraz ewidencję wydatków Prezesa Zarządu
- organizację spotkań biznesowych oraz wydarzeń firmowych
Koordynator ds. Komunikacji
Młodszy Specjalista ds. Marketingu, raportująca do Dyrektora Marketingu.
W ramach grupy 7 produktów OTC odpowiedzialna za:
- współtworzenie i implementowanie strategii marketingowej
- opracowanie P&L
- tworzenie planów marketingowych i kampanii produktowych
- przygotowywanie materiałów reklamowych
- analizę rynku i konkurencji
- relacje z liderami opinii
Koordynator ds. Komunikacji – raportująca bezpośrednio do Prezesa Zarządu, odpowiedzialna za:
- opracowanie i realizację strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- przepływ informacji pomiędzy zarządem a klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- kontakty z towarzystwami naukowymi i ze stowarzyszeniem pacjentów
- relacje z mediami (prasa, TV, radio, Internet), kontakty ze stowarzyszeniem dziennikarzy
- press release, monitoring mediów
- organizację konferencji prasowych
- strategię firmy i produktów w Internecie i jej optymalizację poprzez przewodniczenie międzydziałowej Grupie Internetowej (strony www, KPI, media społecznościowe)
- współorganizację konferencji naukowych
- biuletyny firmowe
- opracowanie, wdrożenie i aktualizację „Zasad i Reguł Komunikacji” przedsiębiorstwa
- opracowanie strategii CSR
Asystentka Prezesa Zarządu, odpowiedzialna za:
- reprezentowanie spółki na spotkaniach i współpracę z organizacjami zewnętrznymi (Izby, Stowarzyszenia etc.)
- współpracę z agencjami (w tym: wybór, negocjacje cen i treści umów)
- prowadzenie dokumentacji, formułowanie i weryfikację realizacji uzgodnień ze spotkań Zarządu
- tworzenie i redakcję dokumentów (również w języku francuskim i angielskim), prezentacji, tłumaczenia
- prowadzenie kalendarza, korespondencji, organizację spotkań i wyjazdów służbowych oraz ewidencję wydatków przełożonego
- organizację spotkań biznesowych oraz wydarzeń firmowych
- koordynację pracy zespołowej w procesie tworzenia biznes planów oraz budżetów
W ramach grupy 7 produktów OTC odpowiedzialna za:
- współtworzenie i implementowanie strategii marketingowej
- opracowanie P&L
- tworzenie planów marketingowych i kampanii produktowych
- przygotowywanie materiałów reklamowych
- analizę rynku i konkurencji
- relacje z liderami opinii
Koordynator ds. Komunikacji – raportująca bezpośrednio do Prezesa Zarządu, odpowiedzialna za:
- opracowanie i realizację strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- przepływ informacji pomiędzy zarządem a klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- kontakty z towarzystwami naukowymi i ze stowarzyszeniem pacjentów
- relacje z mediami (prasa, TV, radio, Internet), kontakty ze stowarzyszeniem dziennikarzy
- press release, monitoring mediów
- organizację konferencji prasowych
- strategię firmy i produktów w Internecie i jej optymalizację poprzez przewodniczenie międzydziałowej Grupie Internetowej (strony www, KPI, media społecznościowe)
- współorganizację konferencji naukowych
- biuletyny firmowe
- opracowanie, wdrożenie i aktualizację „Zasad i Reguł Komunikacji” przedsiębiorstwa
- opracowanie strategii CSR
Asystentka Prezesa Zarządu, odpowiedzialna za:
- reprezentowanie spółki na spotkaniach i współpracę z organizacjami zewnętrznymi (Izby, Stowarzyszenia etc.)
- współpracę z agencjami (w tym: wybór, negocjacje cen i treści umów)
- prowadzenie dokumentacji, formułowanie i weryfikację realizacji uzgodnień ze spotkań Zarządu
- tworzenie i redakcję dokumentów (również w języku francuskim i angielskim), prezentacji, tłumaczenia
- prowadzenie kalendarza, korespondencji, organizację spotkań i wyjazdów służbowych oraz ewidencję wydatków przełożonego
- organizację spotkań biznesowych oraz wydarzeń firmowych
- koordynację pracy zespołowej w procesie tworzenia biznes planów oraz budżetów
Marketing and PR Junior Specialist
odpowiedzialna za:
- materiały marketingowe (np. broszury korporacyjne, aktualność strony Internetowej), bazy danych, system CRM
- komunikację z mediami, izbami przemysłowo-handlowymi, stowarzyszeniami etc.
- pozycjonowanie kancelarii w polskich i międzynarodowych rankingach, obecność na targach i konferencjach
- materiały marketingowe (np. broszury korporacyjne, aktualność strony Internetowej), bazy danych, system CRM
- komunikację z mediami, izbami przemysłowo-handlowymi, stowarzyszeniami etc.
- pozycjonowanie kancelarii w polskich i międzynarodowych rankingach, obecność na targach i konferencjach
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
- Podróże – poznawanie nowych miejsc, ludzi i kultur
- Sport – joga, fitness, sporty zimowe
- Muzyka – Dyplom ukończenia Szkoły Muzycznej I st. im. K. Kurpińskiego w Warszawie – klasa fortepianu; muzyka współczesna
- Sport – joga, fitness, sporty zimowe
- Muzyka – Dyplom ukończenia Szkoły Muzycznej I st. im. K. Kurpińskiego w Warszawie – klasa fortepianu; muzyka współczesna
Organizacje
Uczestnictwo w Naukowym Kole Marketingu „Target” (Wydział Zarządzania UW)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania
Grupa osób związana z WZ UW na ul. Szturmowej w Warszawie.