Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
B2C
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Marketing
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
- odpowiedzialność za pracę trzech działów – sprzedaży B2C (10 oddziałów), marketingu i e-commerce, w sumie 18 pracowników
- ustalanie celów oraz budżetów poszczególnych działów
- raportowanie wyników sprzedaży i rentowności placówek
- opracowanie standardów obsługi klienta, wprowadzenie do sieci badania typu Mystery Shopper, regularne spotkania działów
- wprowadzenie motywacyjnego systemu wynagrodzeń
- poprawa rentowności placówek poprzez wprowadzenie usług dodatkowych i zmianę zasad płatności
- prowadzenie ogólnopolskich oraz lokalnych kampanii promujących sprzedaż i skup złota w oddziałach
- nowe projekty – stoisko w Centrum Handlowym, sklep z używaną biżuterią
- pozyskanie i współpraca z partnerami zewnętrznymi
- organizacja i uczestnictwo w wydarzeniach branżowych
- ustalanie celów oraz budżetów poszczególnych działów
- raportowanie wyników sprzedaży i rentowności placówek
- opracowanie standardów obsługi klienta, wprowadzenie do sieci badania typu Mystery Shopper, regularne spotkania działów
- wprowadzenie motywacyjnego systemu wynagrodzeń
- poprawa rentowności placówek poprzez wprowadzenie usług dodatkowych i zmianę zasad płatności
- prowadzenie ogólnopolskich oraz lokalnych kampanii promujących sprzedaż i skup złota w oddziałach
- nowe projekty – stoisko w Centrum Handlowym, sklep z używaną biżuterią
- pozyskanie i współpraca z partnerami zewnętrznymi
- organizacja i uczestnictwo w wydarzeniach branżowych
wystawiono
Cenię u Gosi przede wszystkim jej zaangażowanie, systematyczność, lojalność i ambicję. Gosia została zatrudniona, aby zarządzać całością działań marketingowych w firmie, ale, wraz z rozwojem firmy, stała się odpowiedzialna również za zarządzanie całą siecią sprzedaży. Gosia było również odpowiedzialna za otwieranie nowych placówek, gdzie mogła wykorzystać swoje znaczące doświadczenie w tym obszarze. Doskonale sprawdziła się również we współpracy z zespołem.
Kierownik Działu Marketingu
- tworzenie i wdrażanie planów marketingowych, monitoring realizacji
- planowanie i realizacja budżetu
- opracowanie, wdrażanie i monitoring realizacji ogólnopolskich akcji promocyjnych, szkolenie pracowników Działu Handlowego nadzorujących pracę w terenie
- współpraca z Działem Produkcji przy wprowadzaniu nowych pozycji asortymentowych – lider projektu
- wprowadzanie nowych produktów do sieci
- wprowadzenie produktów mrożonych do sprzedaży detalicznej – członek zespołu projektowego
- prowadzenie szkoleń produktowych
- przygotowanie materiałów firmowych, katalogów informacyjnych, projektów opakowań, strony internetowej, newslettera
- współpraca z agencjami reklamowymi, podwykonawcami, negocjacja warunków współpracy
- kontakt z mediami
- przygotowanie wydarzeń firmowych
- nadzór nad magazynem materiałów marketingowych firmy
- planowanie i realizacja budżetu
- opracowanie, wdrażanie i monitoring realizacji ogólnopolskich akcji promocyjnych, szkolenie pracowników Działu Handlowego nadzorujących pracę w terenie
- współpraca z Działem Produkcji przy wprowadzaniu nowych pozycji asortymentowych – lider projektu
- wprowadzanie nowych produktów do sieci
- wprowadzenie produktów mrożonych do sprzedaży detalicznej – członek zespołu projektowego
- prowadzenie szkoleń produktowych
- przygotowanie materiałów firmowych, katalogów informacyjnych, projektów opakowań, strony internetowej, newslettera
- współpraca z agencjami reklamowymi, podwykonawcami, negocjacja warunków współpracy
- kontakt z mediami
- przygotowanie wydarzeń firmowych
- nadzór nad magazynem materiałów marketingowych firmy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Dla wszystkich,których zajmuje MICE ...
MICE - meetings, incentives, conventions, events - grupa dla wszystkich zawodowych spotkaniowców biznesowych
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób
otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
Franczyza
Grupa dla wszystkich tych którzy chcą spróbować własnych sił w biznesie a nie mają jak dotąd pomysłu na własna firmę.
Franczyza Pomysły na własny biznes
Clienting - współczesna doktryna sprzedaży.
Marketing sieciowy - Wielopoziomowy system wynagrodzeń
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.