Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
World Class Polska Sp. z o.o.
- Planowanie i koordynowanie działań dotyczących marketingu, sprzedaży i PR we wszystkich placówkach World Class w Polsce,
- opracowanie strategii marketingowej dla wszystkich obiektów w Polsce, współpraca z World Class Int. dotycząca centralnej strategii firmy, wdrażanie strategii i bieżąca kontrola realizacji
- współpraca z agencjami reklamowymi, planowanie i prowadzenie kampanii ATL i BTL,
- przygotowanie budżetu i kontrola jego realizacji.
- umacnianie wizerunku firmy, jako lidera na rynku polskim,
- współpraca z mediami, współpraca przy realizacji programów telewizyjnych,
- organizacja szkoleń dla pracowników sprzedaży,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami (B2B).
Osiągnięcia:
- Współtworzenie i wdrożenie nowych procedur sprzedaży i systemu raportowania,
- Wzrost sprzedaży w poszczególnych oddziałach (od 15% do 57% w latach 2006, 2007)
- Srebrny Laur Klienta 2007
- opracowanie strategii marketingowej dla wszystkich obiektów w Polsce, współpraca z World Class Int. dotycząca centralnej strategii firmy, wdrażanie strategii i bieżąca kontrola realizacji
- współpraca z agencjami reklamowymi, planowanie i prowadzenie kampanii ATL i BTL,
- przygotowanie budżetu i kontrola jego realizacji.
- umacnianie wizerunku firmy, jako lidera na rynku polskim,
- współpraca z mediami, współpraca przy realizacji programów telewizyjnych,
- organizacja szkoleń dla pracowników sprzedaży,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami (B2B).
Osiągnięcia:
- Współtworzenie i wdrożenie nowych procedur sprzedaży i systemu raportowania,
- Wzrost sprzedaży w poszczególnych oddziałach (od 15% do 57% w latach 2006, 2007)
- Srebrny Laur Klienta 2007
Manager Operacyjny;
World Class Equipment Polska Sp. z o.o
- zarządzanie działalnością operacyjną World Class w hotelu Radisson SAS, nadzór i koordynowanie sprzedaży, marketingu i PR,
- przygotowywanie budżetów i analiza wyników finansowych,
- podtrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami,
- wprowadzanie nowych produktów i usług na rynek,
- wybór personelu, przygotowywanie grafików pracy,
- współpraca z Dyrekcją hotelu oraz Zarządem Spółki będącej właścicielem hotelu, współpraca z World Class Int.,
Osiągnięcia:
- Osiągnięcie pozycji lidera na rynku warszawskim (nagrody Warsaw Insider i New Warsaw Express)
- przygotowywanie budżetów i analiza wyników finansowych,
- podtrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami,
- wprowadzanie nowych produktów i usług na rynek,
- wybór personelu, przygotowywanie grafików pracy,
- współpraca z Dyrekcją hotelu oraz Zarządem Spółki będącej właścicielem hotelu, współpraca z World Class Int.,
Osiągnięcia:
- Osiągnięcie pozycji lidera na rynku warszawskim (nagrody Warsaw Insider i New Warsaw Express)
Manager Marketingu i Sprzedaży
World Class Equipment Polska Sp. z o.o
- koordynowanie pracy Działu Marketingu i Sprzedaży,
- przygotowywanie budżetu, kontrola wyników finansowych,
- współpraca z klientami korporacyjnymi i indywidualnymi,
- obowiązki związane z działalnością operacyjną,
- nadzór realizacji projektu do momentu otwarcia World Class w hotelu Radisson SAS.
Osiągnięcia:
- odbudowanie dobrego wizerunku firmy po powrocie marki World Class na rynek Polski,
- przygotowywanie budżetu, kontrola wyników finansowych,
- współpraca z klientami korporacyjnymi i indywidualnymi,
- obowiązki związane z działalnością operacyjną,
- nadzór realizacji projektu do momentu otwarcia World Class w hotelu Radisson SAS.
Osiągnięcia:
- odbudowanie dobrego wizerunku firmy po powrocie marki World Class na rynek Polski,
Specjalista ds. Badań i Rozwoju
- analiza i badania rynku w związku z nowymi inwestycjami, badanie i ocena konkurencji,
- analiza od strony finansowej i przygotowywanie studium wykonalności projektów inwestycyjnych (analiza finansowa rozwoju działalności rekreacyjnej w hotelach Orbis S.A. w całej Polsce)
- analiza raportów frekwencji dziennej i przygotowywanie nowych raportów dla hoteli Orbis S.A
- analiza i opiniowanie planów finansowych hoteli planujących modernizacje lub inwestycje
- współudział w tworzeniu strategii inwestycyjnej dla Orbis S.A.
- przygotowywanie materiałów na spotkania Zarządu oraz na Zgromadzenia Akcjonariuszy
- analiza od strony finansowej i przygotowywanie studium wykonalności projektów inwestycyjnych (analiza finansowa rozwoju działalności rekreacyjnej w hotelach Orbis S.A. w całej Polsce)
- analiza raportów frekwencji dziennej i przygotowywanie nowych raportów dla hoteli Orbis S.A
- analiza i opiniowanie planów finansowych hoteli planujących modernizacje lub inwestycje
- współudział w tworzeniu strategii inwestycyjnej dla Orbis S.A.
- przygotowywanie materiałów na spotkania Zarządu oraz na Zgromadzenia Akcjonariuszy
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Zainteresowania
Narciarstwo, Windsurfing
Organizacje
Pałac Młodzieży w Warszawie
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.