Małgorzata Michalak-Wojskowicz

Senior Consumer Insight and Market Intelligence Specialist, Nestle Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Nestle Polska S.A.
Starszy specjalista ds. badań konsumenta i rynku

Edukacja

Logo
Handel Międzynarodowy, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Flexipraca
Flexipraca
Dla wszystkich, którzy mają dość pracy statycznej od 9-17 przez 5 dni w tygodniu i poszukują elastyczności w pracy. Życie jest elastyczne. Twoja praca też może być.Pracuj flexi.