Doświadczenie zawodowe
dziennikarz - współpracownik redakcji
współpraca merytoryczna z magazynem Industrial Monitor
Business Development Manager
Realizacja zadań projektowych we współpracy z poszczególnymi działami Wydawnictwa - między innymi:
Tworzenie i rozwój nowych modeli biznesowych - koncepcja dla platformy internetowej do sprzedaży e-produktów wydawniczych oraz współudział w jej tworzeniu: www.eksperto.pl
Prace koncepcyjne związane z produktami wydawniczymi.
Realizacja projektu "polityka sprzedaży" na 3 poziomach: obsługa klienta, polityka sprzedaży, jakość produktów.
Szkolenia wewnętrzne.
Przygotowywanie skutecznych przekazów marketingowych, materiałów promocyjnych.
Tworzenie i rozwój nowych modeli biznesowych - koncepcja dla platformy internetowej do sprzedaży e-produktów wydawniczych oraz współudział w jej tworzeniu: www.eksperto.pl
Prace koncepcyjne związane z produktami wydawniczymi.
Realizacja projektu "polityka sprzedaży" na 3 poziomach: obsługa klienta, polityka sprzedaży, jakość produktów.
Szkolenia wewnętrzne.
Przygotowywanie skutecznych przekazów marketingowych, materiałów promocyjnych.
Kierownik Działu Publikacji PRZEMYSŁ I TECHNIKA
Zarządzanie portfelem produktów wydawniczych, opieka merytoryczna nad publikacjami dla przemysłu i budownictwa (B2B).
Zarządzanie budżetem działu, raportowanie w trybie miesięcznym, odpowiedzialność za realizację budżetu.
Koordynacja prac koncepcyjnych i operacyjnych.
Tworzenie koncepcji nowych produktów oraz koncepcji wprowadzania ich na rynek, definiowanie nowych grup docelowych oraz ich badanie.
Współpraca oraz negocjacje z autorami, grafikami i innymi kontrahentami Wydawnictwa oraz organizacjami branżowymi.
Inspirowanie akcji marketingowych, tworzenie oraz pomoc w tworzeniu i zatwierdzanie materiałów promocyjnych dla różnych kanałów marketingu bezpośredniego: DM, TELE, INSERT i inne (rynek B2B).
Rekrutacja oraz zarządzanie zespołem pracowników (od 2 do 5 osób), prowadzenie rozmów motywujących i oceniających w trybie kwartalnym.
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych w tym również dla Telemarketingu.
Projekt FOCUS GROUP INTERWIEW:
Przygotowanie scenariuszy, materiałów i koncepcji cyklu zogniskowanych wywiadów grupowych w celu zbadania nowych grup docelowych. Prowadzenie cyklu spotkań FGI (rola moderatora) oraz opracowanie i analiza badań i przygotowanie raportów wraz z wnioskami.
Zarządzanie budżetem działu, raportowanie w trybie miesięcznym, odpowiedzialność za realizację budżetu.
Koordynacja prac koncepcyjnych i operacyjnych.
Tworzenie koncepcji nowych produktów oraz koncepcji wprowadzania ich na rynek, definiowanie nowych grup docelowych oraz ich badanie.
Współpraca oraz negocjacje z autorami, grafikami i innymi kontrahentami Wydawnictwa oraz organizacjami branżowymi.
Inspirowanie akcji marketingowych, tworzenie oraz pomoc w tworzeniu i zatwierdzanie materiałów promocyjnych dla różnych kanałów marketingu bezpośredniego: DM, TELE, INSERT i inne (rynek B2B).
Rekrutacja oraz zarządzanie zespołem pracowników (od 2 do 5 osób), prowadzenie rozmów motywujących i oceniających w trybie kwartalnym.
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych w tym również dla Telemarketingu.
Projekt FOCUS GROUP INTERWIEW:
Przygotowanie scenariuszy, materiałów i koncepcji cyklu zogniskowanych wywiadów grupowych w celu zbadania nowych grup docelowych. Prowadzenie cyklu spotkań FGI (rola moderatora) oraz opracowanie i analiza badań i przygotowanie raportów wraz z wnioskami.
Product Manager w Dziele Publikacji BHP, HR i OCHRONA ŚRODOWISKA
Opieka nad publikacjami z zakresu prawa pracy i BHP (współpraca z autorami i firmą informatyczną, testowanie oprogramowania) – praca operacyjna.
Praca koncepcyjna – tworzenie idei nowych produktów oraz materiałów promocyjnych, badania grup docelowych, konsultacje.
Analiza aktów prawnych oraz działań konkurencji,
Opieka merytoryczna nad publikacjami – tworzenie koncepcji aktualizacji, odpowiedzi na pytania klientów: czytelników i użytkowników oprogramowania.
Praca koncepcyjna – tworzenie idei nowych produktów oraz materiałów promocyjnych, badania grup docelowych, konsultacje.
Analiza aktów prawnych oraz działań konkurencji,
Opieka merytoryczna nad publikacjami – tworzenie koncepcji aktualizacji, odpowiedzi na pytania klientów: czytelników i użytkowników oprogramowania.
Szkolenia i kursy
27.11.2008: E-marketinag dla firm - jak efektywnie sprzedawać przez Internet.
Jak przygotować reklamę aby wzbudziła zainteresowanie klienta.
Jak przewidzieć kroki klienta w Internecie,
Jak przygotować skuteczną ofertę promocyjną.
Strona www - budowa oraz elementy zwiększające jej atrakcyjność.
Dobór najskuteczniejszej e-reklamy w zależności od kanału promocji.
Mierzenie efektów e-sprzedaży - narzędzia i techniki.
11 – 12. 12.2007: PERSWAZJA W PISANIU TEKSTÓW REKLAMOWYCH
Czyli jak zwiększyć skuteczność maili, tekstów na stronie internetowej oraz ofert handlowych.
12 - 13. 07. 2006: MOTYWUJĄCA ROZMOWA OCENIAJĄCA. Zasady prowadzenia rozmowy kierownika z podwładnym, zwiększające efektywność pracy, głównie z nastawieniem na umiejętne przekazywanie komunikatów negatywnych.
10. 2005 – 12. 2005: dwumiesięczny CYKL SZKOLEŃ MENEDŻERSKICH
[WSB Poznań - 3 moduły po 3 spotkania każdy):
MODUŁ 1: Jak zarządzać procesami i osiągać cele
MODUŁ 2: Delegowanie zadań i uprawnień. Ocena i Motywowanie pracownika.
MODUŁ 3: Relacje w zespole. Kreowanie wizerunku menedżera.
Asertywność i radzenie sobie z emocjami
04 – 05. 2004: MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
08.2003: TRENING TWÓRCZOŚCI
Jak przygotować reklamę aby wzbudziła zainteresowanie klienta.
Jak przewidzieć kroki klienta w Internecie,
Jak przygotować skuteczną ofertę promocyjną.
Strona www - budowa oraz elementy zwiększające jej atrakcyjność.
Dobór najskuteczniejszej e-reklamy w zależności od kanału promocji.
Mierzenie efektów e-sprzedaży - narzędzia i techniki.
11 – 12. 12.2007: PERSWAZJA W PISANIU TEKSTÓW REKLAMOWYCH
Czyli jak zwiększyć skuteczność maili, tekstów na stronie internetowej oraz ofert handlowych.
12 - 13. 07. 2006: MOTYWUJĄCA ROZMOWA OCENIAJĄCA. Zasady prowadzenia rozmowy kierownika z podwładnym, zwiększające efektywność pracy, głównie z nastawieniem na umiejętne przekazywanie komunikatów negatywnych.
10. 2005 – 12. 2005: dwumiesięczny CYKL SZKOLEŃ MENEDŻERSKICH
[WSB Poznań - 3 moduły po 3 spotkania każdy):
MODUŁ 1: Jak zarządzać procesami i osiągać cele
MODUŁ 2: Delegowanie zadań i uprawnień. Ocena i Motywowanie pracownika.
MODUŁ 3: Relacje w zespole. Kreowanie wizerunku menedżera.
Asertywność i radzenie sobie z emocjami
04 – 05. 2004: MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
08.2003: TRENING TWÓRCZOŚCI
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
fotografia,
muzyka,
kino,
literatura.
muzyka,
kino,
literatura.
Inne
zainteresowania zawodowe: zagadnienia związane z marketingiem, również z on-line marketingiem, zachowania konsumenckie, socjologia, public relations.
Grupy
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Branża motoryzacyjna
Nie wyobrażasz sobie pracy w branży innej niż motoryzacyjna? Jesteś człowiekiem motoryzacji: importerem, specjalistą, sprzedawcą, doradcą, dziennikarzem? Wszystko o Polskiej branży motoryzac
Długoterminowy wynajem samochodów. Fleet Management
Do uczestnictwa zapraszam osoby, które chcą się dowiedziec czegoś na temat alternatywnych rozwiązań pozyskiwania floty samochodowej dla firm. Celem grupy jest możliwośc poszerzenia wiedzy oraz wymiana
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Dziennikarze,graficy, fotograficy - freelancerzy
Dla wszystkich freelancerów - od tych bezrobotnych, do tych nie wyrabiających się z pracą.
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Eksploatacja maszyn i systemów
Eksploatacja, użytkowanie, obsługa, utrzymanie ruchu, oferty pracy dla inżynierów, TPM, TQM, RCM, PM, CM, BM, RBM, CSR, CRM, ERP, CMMS, strategie eksploatacji, uzasadnienie ekonomiczne strategii ekspl