Małgorzata Leszczyńska

FMCG Brand marketing | TELECOM Trade marketing | HORECA Brand communication | Project & Team management
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

AC Nielsen Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Retail Branding SAP Visual Merchandising Microsoft PowerPoint Umiejętności interpersonalne Zarządzanie projektem metodą Agile Zarządzanie zespołem Umiejętność pracy w grupie Microsoft Project Umiejętność pracy pod presją czasu Analiza danych Analiza rynku zarządzanie marką Zarządzanie budżetem Prawo jazdy kat B Umiejętności analityczne Analiza konkurencji komunikatywność Budowanie zespołu Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Badania marketingowe Badania Rynku Umiejętność budowania relacji z ludźmi motywowanie i rozwój pracowników Wprowadzanie nowych produktów na rynek Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji Ability to work in a group or as an individual

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

UPC Polska
Trade Marketing Manager
Aviko
Brand Manager CEE
STU Ergo Hestia SA
Product Manager
Danone sp. z o.o.
Marketing & Sales
- Brand Manager, Senior Brand Manager (2001 - 2004)
- Area Sales Manager (2005 - 2006)
Logo
Brand Manager
SAN S.A. / United Biscuits
Logo
Assistant Brand Manager
Benckiser S.A. / Reckitt Benckiser

Szkolenia i kursy

• Internet Marketing – Google Digital Garage
• Danone Marketing University, EURO RSCG Brand Planning and Development
• Mediacom Advanced media, Danone Communication Seminar, OMD Online Academy
• Managing a diversified team, Motivation & training, Agile teams
• UB Idea Generation & Creativity, Stress management, Emotional intelligence
• Sales techniques, Negotiations, Lean Management, Direct Response Communication

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Grupy

aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
Danone Group
Danone Group
Forum Danone'owców byłych i obecnych.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Reckitt Benckiser
Reckitt Benckiser
Grupa dla osób, które pracowały, pracują lub zamierzają w przyszłości pracować w firmie Reckitt Benckiser.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?