Wypowiedzi
-
Najczęściej stosowane KPI w firmach produkcyjnych to OTD - on time delivery. W tym przypadku jako kupcy wykazujemy się umiejętnością zmotywowania dostawców, aby towar był do nas wysyłany zgodnie z zamówieniami. Dla mnie kluczowy wskaźnik to wskaźnik rotacji, mówiący o tym, ile razy w danym okresie czasu zapas"obróci się". Czyli jak bardzo z głową (z uwzględnieniem oczywiście MOQ i kosztów transportu) planujemy zakupy. No i ciekawy wskaźnik dla firm handlowych - utracona sprzedaż. Jeżeli mamy 0 jakiegoś towaru w magazynie szacujemy ile w PLN firma straciła obrotu i zysku.
Liczenie ilości zamówień zakrawa na farsę - w ten sposób zawsze można jedno zamówienie podzielić na 10 mniejszych - tak sztuka dla sztuki:)
Negocjacje jest ciężko ocenić. Nie można tutaj zakładać żadnej powtarzalności. Ciężko wymagać, aby kupiec w każdym miesiącu obniżył cenę np. minimum 3 produktów o minimum 8%:) . Jako stały wskaźnik zdecydowanie odpada:) -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy b2b BANKI, Płatności, akredytywy
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy b2b CLO - POZWOLENIA - CERTYFIKATY customs, legal implications
-
il momento
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy b2b CLO - POZWOLENIA - CERTYFIKATY customs, legal implications