Małgorzata Kos
Product Manager
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
patrzenie na produkt kompleksowo
tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju i sprzedaży produktu
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
• Zarządzanie grupą produktów poprzez formułowanie krótko i długoterminowych celów rynkowych
• Kształtowanie i realizacja strategii rozwoju produktów i marek
• Przygotowywanie i wdrażanie kampanii marketingowych, promocyjnych, komunikacji do personelu medycznego i farmaceutów, przygotowanie i uczestnictwo w konferencjach i sympozjach naukowych
• Odpowiedzialność za budowę i realizację przyjętych planów marketingowych oraz maksymalizację sprzedaży
• Przygotowywanie i realizacja budżetu marketingowego
• Współpraca z Agencjami Reklamowymi i Mediami w zakresie działań promocyjnych
• Nawiązywanie i utrzymywanie relacji ze środowiskami opiniotwórczymi
• Wspieranie działu sprzedaży: przygotowywanie i prowadzenie szkoleń Przedstawicieli Farmaceutycznych, przygotowywanie materiałów wsparcia sprzedaży, przeprowadzanie podwójnych wizyt z Przedstawicielami
• Kształtowanie i realizacja strategii rozwoju produktów i marek
• Przygotowywanie i wdrażanie kampanii marketingowych, promocyjnych, komunikacji do personelu medycznego i farmaceutów, przygotowanie i uczestnictwo w konferencjach i sympozjach naukowych
• Odpowiedzialność za budowę i realizację przyjętych planów marketingowych oraz maksymalizację sprzedaży
• Przygotowywanie i realizacja budżetu marketingowego
• Współpraca z Agencjami Reklamowymi i Mediami w zakresie działań promocyjnych
• Nawiązywanie i utrzymywanie relacji ze środowiskami opiniotwórczymi
• Wspieranie działu sprzedaży: przygotowywanie i prowadzenie szkoleń Przedstawicieli Farmaceutycznych, przygotowywanie materiałów wsparcia sprzedaży, przeprowadzanie podwójnych wizyt z Przedstawicielami
Marketing Specjalist
• Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych firmy
• Opracowanie efektywnych strategii marketingu internetowego w wyszukiwarkach oraz nadzór nad ich realizacją, analiza statystyk, dobór słów kluczowych
• Opracowywanie, realizacja oraz nadzór nad działaniami promocyjnymi ATL (strona internetowa, prasa, reklama zewnętrzna, Internet)
• Tworzenie wizerunku PR-owego firmy (newsy, wywiady eksperckie, artykuły specjalistyczne, referencje)
• Zarządzanie budżetem marketingowym firmy
• Działania marketingowe skierowane do indywidualnych odbiorców (BTL)
• Badania rynkowe (badanie cen, badanie konkurencji, badanie zadowolenia klientów)
• Przygotowanie materiałów marketingowych firmy (ulotki, foldery firmowe, teczki firmowe)
• Współpraca marketingowa z partnerami biznesowymi firmy
• Wyszukiwanie i ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów i usług
• Opracowanie efektywnych strategii marketingu internetowego w wyszukiwarkach oraz nadzór nad ich realizacją, analiza statystyk, dobór słów kluczowych
• Opracowywanie, realizacja oraz nadzór nad działaniami promocyjnymi ATL (strona internetowa, prasa, reklama zewnętrzna, Internet)
• Tworzenie wizerunku PR-owego firmy (newsy, wywiady eksperckie, artykuły specjalistyczne, referencje)
• Zarządzanie budżetem marketingowym firmy
• Działania marketingowe skierowane do indywidualnych odbiorców (BTL)
• Badania rynkowe (badanie cen, badanie konkurencji, badanie zadowolenia klientów)
• Przygotowanie materiałów marketingowych firmy (ulotki, foldery firmowe, teczki firmowe)
• Współpraca marketingowa z partnerami biznesowymi firmy
• Wyszukiwanie i ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów i usług
Marketing Specjalist
• Działania marketingowe skierowane na wsparcie sprzedaży (systemy klasy ERP oraz CRM)
• Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowych
• Przygotowanie działań związanych z telemarketingiem (przygotowanie skryptów, analiza i raportowanie wyników telemarketingu)
• Analiza profilu potencjalnych klientów firmy
• Analiza rynku ERP, CRM
• Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowych
• Przygotowanie działań związanych z telemarketingiem (przygotowanie skryptów, analiza i raportowanie wyników telemarketingu)
• Analiza profilu potencjalnych klientów firmy
• Analiza rynku ERP, CRM
Marketing Specjalist
• Wprowadzanie do oferty dystrybutora nowych producentów oraz nowych produktów
• Merytoryczne i techniczne przygotowanie działań promocyjnych
• Utrzymywanie zawartości informacyjnej stron internetowych firmy
• Planowanie i realizacja budżetów reklamowych
• Współpraca z agencjami reklamowymi
• Przygotowywanie kwartalnych rozliczeń, analiz i raportów z zrealizowanych działań i budżetów marketingowych
• Współpraca z prasą branżową
• Organizacja imprez firmowych, szkoleń oraz konferencji
• Merytoryczne i techniczne przygotowanie działań promocyjnych
• Utrzymywanie zawartości informacyjnej stron internetowych firmy
• Planowanie i realizacja budżetów reklamowych
• Współpraca z agencjami reklamowymi
• Przygotowywanie kwartalnych rozliczeń, analiz i raportów z zrealizowanych działań i budżetów marketingowych
• Współpraca z prasą branżową
• Organizacja imprez firmowych, szkoleń oraz konferencji
Szkolenia i kursy
- MS Excel - przegląd funkcji zaawansowanych - kurs organizowany przez Akademię ALTKOM
- Telemarketing "Sprzedaż spotkania" - Warsztaty Microsoft
- Telemarketing "Sprzedaż spotkania" - Warsztaty Microsoft
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Inne
- Wykształcenie podstawowe muzyczne
- Prawo jazdy kat. B
- Prawo jazdy kat. B
Grupy
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)