Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
Obsługa kluczowych klientów
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie produktem
Project Management
Public Relations
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Exams Business Development Manager
- koordynowanie i zarządzanie projektami rozwojowymi produktów egzaminacyjnych z portfolio instytucji
- współpraca z innymi działami instytucji w celu rozwoju oferowanych produktów i usług
- pozyskiwanie nowych i zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami zewnętrznymi (relacje B2B)
- tworzenie i nadzór nad realizacją planów marketingowych działu egzaminacyjnego
- tworzenie i efektywne zarządzenie budżetem marketingowym działu egzaminacyjnego
- zarządzanie zespołem, którego członkami są zarówno pracownicy wewnętrzni, jak i współpracownicy zewnętrzni (freelancers)
- przygotowywanie ofert przetargowych
- przygotowanie i prowadzenie prezentacji produktowych
- reprezentowanie instytucji i promowanie wybranych produktów i usług w czasie profilowanych konferencjach i targach
- praca z systemem CRM
- udział w pracach zespołów lokalnych i międzynarodowych, w tym w zespołach wirtualnych
- współpraca z innymi działami instytucji w celu rozwoju oferowanych produktów i usług
- pozyskiwanie nowych i zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami zewnętrznymi (relacje B2B)
- tworzenie i nadzór nad realizacją planów marketingowych działu egzaminacyjnego
- tworzenie i efektywne zarządzenie budżetem marketingowym działu egzaminacyjnego
- zarządzanie zespołem, którego członkami są zarówno pracownicy wewnętrzni, jak i współpracownicy zewnętrzni (freelancers)
- przygotowywanie ofert przetargowych
- przygotowanie i prowadzenie prezentacji produktowych
- reprezentowanie instytucji i promowanie wybranych produktów i usług w czasie profilowanych konferencjach i targach
- praca z systemem CRM
- udział w pracach zespołów lokalnych i międzynarodowych, w tym w zespołach wirtualnych
Exams Communications Officer
- opracowanie i samodzielne prowadzenie projektów komunikacyjnych, mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku instytucji międzynarodowej, będącej akredytowanym centrum egzaminacyjnym Cambridge English Language Assessment
- prowadzenie projektów marketingowych, mających na celu wypromowanie portfolio produktów i usług egzaminacyjnych, znajdujących się w ofercie British Council
- współpraca z mediami
- realizacja projektów komunikacyjnych w mediach społecznościowych
- nadzór nad treściami zamieszczanymi na stronie internetowej British Council, w e-newsletterze oraz w drukowanych materiałach informacyjnych
- koordynowanie komunikacji wewnętrznej pomiędzy instytucją a siecią centrów partnerskich (zarządzanie siecią IntraNet)
- zarządzanie budżetem na działania komunikacyjno-marketingowe
- prowadzenie projektów marketingowych, mających na celu wypromowanie portfolio produktów i usług egzaminacyjnych, znajdujących się w ofercie British Council
- współpraca z mediami
- realizacja projektów komunikacyjnych w mediach społecznościowych
- nadzór nad treściami zamieszczanymi na stronie internetowej British Council, w e-newsletterze oraz w drukowanych materiałach informacyjnych
- koordynowanie komunikacji wewnętrznej pomiędzy instytucją a siecią centrów partnerskich (zarządzanie siecią IntraNet)
- zarządzanie budżetem na działania komunikacyjno-marketingowe
Exams Business Development & Web Services Officer
- opieka nad projektami językowymi związanymi z popularyzowaniem certyfikacji języka angielskiego
- zarządzanie komunikacją wewnętrzną (Intranet) w sieci centrów egzaminacyjnych współpracujących z British Council
- administracja kontentu strony internetowej poświęconej egzaminom z języka angielskiego
- współpraca z partnerami zewnętrznymi w ramach popularyzacji kwalifikacji językowych (instytucje edukacyjne, media etc.)
- organizacja wydarzeń edukacyjnych i szkoleniowych dla szkół każdego stopnia oraz nauczycieli języka angielskiego
- zarządzanie komunikacją wewnętrzną (Intranet) w sieci centrów egzaminacyjnych współpracujących z British Council
- administracja kontentu strony internetowej poświęconej egzaminom z języka angielskiego
- współpraca z partnerami zewnętrznymi w ramach popularyzacji kwalifikacji językowych (instytucje edukacyjne, media etc.)
- organizacja wydarzeń edukacyjnych i szkoleniowych dla szkół każdego stopnia oraz nauczycieli języka angielskiego
Directorate Assistant
- wsparcie administracyjne Dyrektora i Wicedyrektora placówki,
- organizacja wyjazdów służbowych (transport i zakwaterowanie),
- prowadzenie kalendarza spotkań,
- tłumaczenie dokumentów,
- zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą,
- koordynacja spraw związanych z wewnętrznymi wydarzeniami instytucji, takimi jak: szkolenia, konferencje, spotkania nieformalne.
- organizacja wyjazdów służbowych (transport i zakwaterowanie),
- prowadzenie kalendarza spotkań,
- tłumaczenie dokumentów,
- zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą,
- koordynacja spraw związanych z wewnętrznymi wydarzeniami instytucji, takimi jak: szkolenia, konferencje, spotkania nieformalne.
Account Executive
- bieżąca obsługa projektów z zakresu public relations,
- przygotowanie i dystrybucja notatek prasowych,
- gromadzenie i selekcja informacji związanych z konkretnym projektem,
- kontakt z przedstawicielami mediów,
- współpraca przy organizowaniu konferencji prasowych,
- przygotowanie kalkulacji budżetowych i kontakty z podwykonawcami
- przygotowanie i dystrybucja notatek prasowych,
- gromadzenie i selekcja informacji związanych z konkretnym projektem,
- kontakt z przedstawicielami mediów,
- współpraca przy organizowaniu konferencji prasowych,
- przygotowanie kalkulacji budżetowych i kontakty z podwykonawcami
Szkolenia i kursy
- 21 lipca 2001 - Kurs umiejętności komputerowych zakończony uzyskaniem Europejskiego Prawo Jazdy Komputerowego (ECDL – European Computer Driving Licence
- 21 - 23 kwietnia 2009 - HTML - tworzenie stron internetowych (Comp S.A.)
- 30- 31 lipca 2009 - Obtree CMS - administracja kontentem stron internetowych
- 30 października 2008 - SAP - instrument finansowy w administracji biurowej
- 7-8 kwietnia 2010 - Budowanie relacji z klientem (Kalkstein Sp. z o.o.)
- 13-14 maja 2010 - Sztuka asertywności (Kalkstein Sp. z o.o.)
- 1 września 2010 - Prawne aspekty mediów społecznościowych (BPCC)
- 5 października - 9 grudnia 2010 - Kurs DTP (Atelier Foksal)
- 14 lipca 2011 - Social Media - is your company prepared? (BPCC)
- 20-27 lipca 2011 - MS Outlook - poziom zaawansowany (Comp S.A.)
- 17 - 20 października 2011 - MS Excel 2003 - poziom zaawansowany (Comp S.A.)
- 8 grudnia 2011 - Social Media Training (Valkea Media)
- 19 marca 2012 - Efektywność osobista w obsłudze klienta i sprzedaży (Kalkstein Sp. z o.o.)
- 22 - 25 października 2012 - MS Office 2012
- 9-10 kwietnia 2014 - Sales Skills (British Council)
- 6 - 10 października 2014 - Developing Managers (British Council)
- 21 - 23 kwietnia 2009 - HTML - tworzenie stron internetowych (Comp S.A.)
- 30- 31 lipca 2009 - Obtree CMS - administracja kontentem stron internetowych
- 30 października 2008 - SAP - instrument finansowy w administracji biurowej
- 7-8 kwietnia 2010 - Budowanie relacji z klientem (Kalkstein Sp. z o.o.)
- 13-14 maja 2010 - Sztuka asertywności (Kalkstein Sp. z o.o.)
- 1 września 2010 - Prawne aspekty mediów społecznościowych (BPCC)
- 5 października - 9 grudnia 2010 - Kurs DTP (Atelier Foksal)
- 14 lipca 2011 - Social Media - is your company prepared? (BPCC)
- 20-27 lipca 2011 - MS Outlook - poziom zaawansowany (Comp S.A.)
- 17 - 20 października 2011 - MS Excel 2003 - poziom zaawansowany (Comp S.A.)
- 8 grudnia 2011 - Social Media Training (Valkea Media)
- 19 marca 2012 - Efektywność osobista w obsłudze klienta i sprzedaży (Kalkstein Sp. z o.o.)
- 22 - 25 października 2012 - MS Office 2012
- 9-10 kwietnia 2014 - Sales Skills (British Council)
- 6 - 10 października 2014 - Developing Managers (British Council)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Inne
Zainteresowania
film, literatura, muzyka industrialna, języki obce
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Milion na Start
Grupa osób zainteresowanych pozyskaniem finansowania na innowacyjny projekt z zakresu animacji i grafiki 3D, Internetu, e-learningu, tworzenia softwaru, technologii mobilnych oraz telekomunikacji.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Studenci/absolwenci Uniwersytetu Łódzkiego
Forum zrzeszające studentów i absolwentów wszystkich wydziałów i kierunków Uniwersytetu Łódzkiego:)