Małgorzata Kupis

Business Process Manager, Credit Agricole Bank Polska SA
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Credit Agricole Bank Polska SA
Business Process Manager
Zakres obowiązków:

Projektuję, rozwijam i wdrażam procesy biznesowe w celu osiągnięcia celów organizacji,
Projektuję i usprawniam wdrażanie zmian organizacyjnych i procesowych w różnych obszarach banku przy użyciu różnych metodyk, w tym modelowania procesów i ich optymalizacji,
Dokumentuje procesy i związane z nimi procedury, odpowiadam za utrzymanie ich aktualności,
Wdrażam KPI pozwalające regularnie kontrolować procesy biznesowe,
Usprawniam procesy biznesowe przy użyciu metodyki Lean,
Doradzam w sprawach stosowania odpowiednich technik zapewniania jakości,
Ułatwiam usprawnianie procesów przez zmianę podejścia i praktyki pracy,
Identyfikuję konkretne miary i mechanizmy mierzenia korzyści, oraz planuję aktywowanie takich mechanizmów w odpowiednim momencie,
Wykonuje pomiary w procesie, dokonuję analizy oraz rekomenduję i wdrażam uprawienia,
Przeprowadzam szkolenia i warsztaty z zakresu optymalizacji procesu metodyką Lean.

Osiągnięcia:

Wdrożyłam nowy wspólny proces zakupowy dla dwóch spółek Grupy CA (Credit Agricole BP i EFL),
Zarządzałam Komitetem Obsługi Klienta (Customer Care Committee) – bezpośrednio operacyjnie oraz portfelem inicjatyw usprawniających procesy obsługi klienta,
Kluczowa rola w projekcie transformacyjnym COPERNICUS- mapowanie i analiza głównych procesów sprzedażowych i posprzedażowych w celu wdrożenia usprawnień,
Zarządzam strumieniem analizy procesów biznesowych w New Lending Program – wdrażam nową koncepcję obsługi klienta,
Wdrażałam kulturę zarządzania procesami w organizacji:

- Przeprowadziłam 2 edycje inicjatywy „Lean Agent” - zoptymalizowano 25 procesów, 40 osób objętych inicjatywą z czego 16 zostało certyfikowanych

- Współautorstwo koncepcji oraz materiałów szkoleniowych do systemowego, wielopoziomowego szkolenia z metodyk procesowych wszystkich pracowników CABP
Credit Agricole Bank Polska SA
Kierownik Działu Obsługi Kredytów i Uruchomień (kredyt hipoteczny)
Zakres obowiązków:

Zarządzałam zespołami, których nadrzędnym celem było przygotowanie dokumentacji kredytowej oraz weryfikacja warunków do uruchomienia kredytu;
Odpowiadałam za utrzymanie założonego czasu obsługi jak i ustalonego poziomu jakości ;
Realizacja wytycznych regulatorów związanych z optymalizacją procesów i/lub wdrożeń rekomendacji regulatorów (KNF);
Przygotowywałam wymagania biznesowe dla rozwiązań informatycznych;
Opracowywałam i opiniowałam procedury, przewodniki oraz regulaminy;
Przygotowywałam i analizowałam raporty na potrzeby informacji Zarządczej;
Zarządzałam ryzykiem operacyjnym występującym w podległym mi obszarze;
Opracowywałam i przeprowadzałam wewnętrzne zakresy kontroli funkcjonalnej.

Osiągnięcia:

Zainicjowałam i wdrożyłam, przy udziale IT, automatyzację wydruków, co skróciło czas przygotowania dokumentacji kredytowej o 30 minut na sztuce;
Wdrożyłam procedurę eliminującą ponowną weryfikację akt kredytowych, w wyniku tych działań zwiększyłam efektywność zespołu o 15%,;
Wdrożyłam materiały wspomagające procesowanie wniosków dla sieci sprzedaży, zwiększając jakość danych o 20% i eliminując nawroty w procesie,
Kluczowa rola we wdrożeniu rekomendacji S i U w ramach działalności Centrum Kredytów Hipotecznych.
Janusz Olszewski
Janusz Olszewski · współpracownik
wystawiono
Miałem okazję współpracować z Gosią od 2008 r. i obserwować jak z kompetentnego i wyróżniającego się specjalisty awansuje na kierownika zespołu. Następnie stopniowo rozwijała swoje kompetencje w tym zakresie i co ważne zrobiła to na tyle dobrze, iż w odczuciu tak moim jak i innych współpracowników stała się najlepszym kierownikiem zespołu w Centrum Kredytów Hipotecznych w CA.
Jakie cechy zadecydowały o jej sukcesie? Przede wszystkim profesjonalizm w pełnym tego słowa znaczeniu, BARDZO dobra organizacja pracy (swojej i podwładnych) i słowność. Ponadto Gosia posiada jeszcze jedną wyróżniającą cechę być może nawet ważniejszą niż te wcześniejsze - szuka rozwiązań, a nie problemów. Mógłbym przytoczyć dziesiątki sytuacji w których Gosia potrafiła wyjść poza standardowe ramy i zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie dla wszystkich stron. Pod tym względem zawsze potrafi zaskoczyć.

Otwartość, pogoda ducha i optymizm…i wiele wiele innych, zza których trudno dostrzec wady, które posiada jak każdy z nas.

Podsumowując zachęcam przyszłych potencjalnych pracodawców Gosi aby zaprosili ją na rozmowę i przekonali się samodzielnie z jaką wyjątkową osobą mają do czynienia.
Michał Słomiński
Michał Słomiński · usługodawca
wystawiono
Z przyjemnością dołączę się do referencji i potwierdzam absolutną wyjątkowość i ogromną wiedzę Gosi. Optymizm, świetna osobowość, niezwykła łatwość w nawiązywaniu kontaktów, a także ogromny profesjonalizm sprawiają że staję się specjalistką światowego formatu. Pełen profesjonalizm ! Polecam Gosię, to wspaniała osoba. !
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Gosia to profesjonalistka. Dokładna, systematyczna, pozytywna a do tego również asertywna i szczegółowa. Te cechy połączone w jednej osobie dają gwarancję profesjonalnie wykonanej pracy. Merytoryka to również jej siła.
Credit Agricole Bank Polska SA
Specjalista ds uruchamiania kredytów hipotecznych
Przygotowywanie dokumentacji kredytowej.
Weryfikacja dokumentacji kredytowej oraz wypłata środków.
Raportowanie, monitoring.
Credit Agricole Bank Polska SA
Inspektor
Team Lider
Kompleksowa obsługa umów kart kredytowych.
Raportowanie, wstępne zarządzanie podzespołem.
Credit Agricole Bank Polska SA
Referent ds kredytów
Archiwizowanie kredytów ratalnych.
Weryfikacja i uruchomanie kredytów ratalnych/gotówkowych.
Komunikacja z Klientem zewnętrznym - kontrola jakości danych.
Raportowanie.
Tomasz C.
Tomasz C. · współpracownik
wystawiono
miła, sympatyczna, pogodna, bardzo ambitna osoba ceniąca sobie dobry kontakt z ludźmi, potrafi pracować w zespole jak również w pełni profesjonalnie wykonuje powierzone jej zadania

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Lean Manufacturing, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Podyplomowe Studia Menedżerskie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

Rajdy Samochodowe RSMP
Podróże

Grupy

Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.