Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Business Process Manager
Zakres obowiązków:
Projektuję, rozwijam i wdrażam procesy biznesowe w celu osiągnięcia celów organizacji,
Projektuję i usprawniam wdrażanie zmian organizacyjnych i procesowych w różnych obszarach banku przy użyciu różnych metodyk, w tym modelowania procesów i ich optymalizacji,
Dokumentuje procesy i związane z nimi procedury, odpowiadam za utrzymanie ich aktualności,
Wdrażam KPI pozwalające regularnie kontrolować procesy biznesowe,
Usprawniam procesy biznesowe przy użyciu metodyki Lean,
Doradzam w sprawach stosowania odpowiednich technik zapewniania jakości,
Ułatwiam usprawnianie procesów przez zmianę podejścia i praktyki pracy,
Identyfikuję konkretne miary i mechanizmy mierzenia korzyści, oraz planuję aktywowanie takich mechanizmów w odpowiednim momencie,
Wykonuje pomiary w procesie, dokonuję analizy oraz rekomenduję i wdrażam uprawienia,
Przeprowadzam szkolenia i warsztaty z zakresu optymalizacji procesu metodyką Lean.
Osiągnięcia:
Wdrożyłam nowy wspólny proces zakupowy dla dwóch spółek Grupy CA (Credit Agricole BP i EFL),
Zarządzałam Komitetem Obsługi Klienta (Customer Care Committee) – bezpośrednio operacyjnie oraz portfelem inicjatyw usprawniających procesy obsługi klienta,
Kluczowa rola w projekcie transformacyjnym COPERNICUS- mapowanie i analiza głównych procesów sprzedażowych i posprzedażowych w celu wdrożenia usprawnień,
Zarządzam strumieniem analizy procesów biznesowych w New Lending Program – wdrażam nową koncepcję obsługi klienta,
Wdrażałam kulturę zarządzania procesami w organizacji:
- Przeprowadziłam 2 edycje inicjatywy „Lean Agent” - zoptymalizowano 25 procesów, 40 osób objętych inicjatywą z czego 16 zostało certyfikowanych
- Współautorstwo koncepcji oraz materiałów szkoleniowych do systemowego, wielopoziomowego szkolenia z metodyk procesowych wszystkich pracowników CABP
Projektuję, rozwijam i wdrażam procesy biznesowe w celu osiągnięcia celów organizacji,
Projektuję i usprawniam wdrażanie zmian organizacyjnych i procesowych w różnych obszarach banku przy użyciu różnych metodyk, w tym modelowania procesów i ich optymalizacji,
Dokumentuje procesy i związane z nimi procedury, odpowiadam za utrzymanie ich aktualności,
Wdrażam KPI pozwalające regularnie kontrolować procesy biznesowe,
Usprawniam procesy biznesowe przy użyciu metodyki Lean,
Doradzam w sprawach stosowania odpowiednich technik zapewniania jakości,
Ułatwiam usprawnianie procesów przez zmianę podejścia i praktyki pracy,
Identyfikuję konkretne miary i mechanizmy mierzenia korzyści, oraz planuję aktywowanie takich mechanizmów w odpowiednim momencie,
Wykonuje pomiary w procesie, dokonuję analizy oraz rekomenduję i wdrażam uprawienia,
Przeprowadzam szkolenia i warsztaty z zakresu optymalizacji procesu metodyką Lean.
Osiągnięcia:
Wdrożyłam nowy wspólny proces zakupowy dla dwóch spółek Grupy CA (Credit Agricole BP i EFL),
Zarządzałam Komitetem Obsługi Klienta (Customer Care Committee) – bezpośrednio operacyjnie oraz portfelem inicjatyw usprawniających procesy obsługi klienta,
Kluczowa rola w projekcie transformacyjnym COPERNICUS- mapowanie i analiza głównych procesów sprzedażowych i posprzedażowych w celu wdrożenia usprawnień,
Zarządzam strumieniem analizy procesów biznesowych w New Lending Program – wdrażam nową koncepcję obsługi klienta,
Wdrażałam kulturę zarządzania procesami w organizacji:
- Przeprowadziłam 2 edycje inicjatywy „Lean Agent” - zoptymalizowano 25 procesów, 40 osób objętych inicjatywą z czego 16 zostało certyfikowanych
- Współautorstwo koncepcji oraz materiałów szkoleniowych do systemowego, wielopoziomowego szkolenia z metodyk procesowych wszystkich pracowników CABP
Kierownik Działu Obsługi Kredytów i Uruchomień (kredyt hipoteczny)
Zakres obowiązków:
Zarządzałam zespołami, których nadrzędnym celem było przygotowanie dokumentacji kredytowej oraz weryfikacja warunków do uruchomienia kredytu;
Odpowiadałam za utrzymanie założonego czasu obsługi jak i ustalonego poziomu jakości ;
Realizacja wytycznych regulatorów związanych z optymalizacją procesów i/lub wdrożeń rekomendacji regulatorów (KNF);
Przygotowywałam wymagania biznesowe dla rozwiązań informatycznych;
Opracowywałam i opiniowałam procedury, przewodniki oraz regulaminy;
Przygotowywałam i analizowałam raporty na potrzeby informacji Zarządczej;
Zarządzałam ryzykiem operacyjnym występującym w podległym mi obszarze;
Opracowywałam i przeprowadzałam wewnętrzne zakresy kontroli funkcjonalnej.
Osiągnięcia:
Zainicjowałam i wdrożyłam, przy udziale IT, automatyzację wydruków, co skróciło czas przygotowania dokumentacji kredytowej o 30 minut na sztuce;
Wdrożyłam procedurę eliminującą ponowną weryfikację akt kredytowych, w wyniku tych działań zwiększyłam efektywność zespołu o 15%,;
Wdrożyłam materiały wspomagające procesowanie wniosków dla sieci sprzedaży, zwiększając jakość danych o 20% i eliminując nawroty w procesie,
Kluczowa rola we wdrożeniu rekomendacji S i U w ramach działalności Centrum Kredytów Hipotecznych.
Zarządzałam zespołami, których nadrzędnym celem było przygotowanie dokumentacji kredytowej oraz weryfikacja warunków do uruchomienia kredytu;
Odpowiadałam za utrzymanie założonego czasu obsługi jak i ustalonego poziomu jakości ;
Realizacja wytycznych regulatorów związanych z optymalizacją procesów i/lub wdrożeń rekomendacji regulatorów (KNF);
Przygotowywałam wymagania biznesowe dla rozwiązań informatycznych;
Opracowywałam i opiniowałam procedury, przewodniki oraz regulaminy;
Przygotowywałam i analizowałam raporty na potrzeby informacji Zarządczej;
Zarządzałam ryzykiem operacyjnym występującym w podległym mi obszarze;
Opracowywałam i przeprowadzałam wewnętrzne zakresy kontroli funkcjonalnej.
Osiągnięcia:
Zainicjowałam i wdrożyłam, przy udziale IT, automatyzację wydruków, co skróciło czas przygotowania dokumentacji kredytowej o 30 minut na sztuce;
Wdrożyłam procedurę eliminującą ponowną weryfikację akt kredytowych, w wyniku tych działań zwiększyłam efektywność zespołu o 15%,;
Wdrożyłam materiały wspomagające procesowanie wniosków dla sieci sprzedaży, zwiększając jakość danych o 20% i eliminując nawroty w procesie,
Kluczowa rola we wdrożeniu rekomendacji S i U w ramach działalności Centrum Kredytów Hipotecznych.
wystawiono
Miałem okazję współpracować z Gosią od 2008 r. i obserwować jak z kompetentnego i wyróżniającego się specjalisty awansuje na kierownika zespołu. Następnie stopniowo rozwijała swoje kompetencje w tym zakresie i co ważne zrobiła to na tyle dobrze, iż w odczuciu tak moim jak i innych współpracowników stała się najlepszym kierownikiem zespołu w Centrum Kredytów Hipotecznych w CA.
Jakie cechy zadecydowały o jej sukcesie? Przede wszystkim profesjonalizm w pełnym tego słowa znaczeniu, BARDZO dobra organizacja pracy (swojej i podwładnych) i słowność. Ponadto Gosia posiada jeszcze jedną wyróżniającą cechę być może nawet ważniejszą niż te wcześniejsze - szuka rozwiązań, a nie problemów. Mógłbym przytoczyć dziesiątki sytuacji w których Gosia potrafiła wyjść poza standardowe ramy i zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie dla wszystkich stron. Pod tym względem zawsze potrafi zaskoczyć.
Otwartość, pogoda ducha i optymizm…i wiele wiele innych, zza których trudno dostrzec wady, które posiada jak każdy z nas.
Podsumowując zachęcam przyszłych potencjalnych pracodawców Gosi aby zaprosili ją na rozmowę i przekonali się samodzielnie z jaką wyjątkową osobą mają do czynienia.
Jakie cechy zadecydowały o jej sukcesie? Przede wszystkim profesjonalizm w pełnym tego słowa znaczeniu, BARDZO dobra organizacja pracy (swojej i podwładnych) i słowność. Ponadto Gosia posiada jeszcze jedną wyróżniającą cechę być może nawet ważniejszą niż te wcześniejsze - szuka rozwiązań, a nie problemów. Mógłbym przytoczyć dziesiątki sytuacji w których Gosia potrafiła wyjść poza standardowe ramy i zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie dla wszystkich stron. Pod tym względem zawsze potrafi zaskoczyć.
Otwartość, pogoda ducha i optymizm…i wiele wiele innych, zza których trudno dostrzec wady, które posiada jak każdy z nas.
Podsumowując zachęcam przyszłych potencjalnych pracodawców Gosi aby zaprosili ją na rozmowę i przekonali się samodzielnie z jaką wyjątkową osobą mają do czynienia.
wystawiono
Z przyjemnością dołączę się do referencji i potwierdzam absolutną wyjątkowość i ogromną wiedzę Gosi. Optymizm, świetna osobowość, niezwykła łatwość w nawiązywaniu kontaktów, a także ogromny profesjonalizm sprawiają że staję się specjalistką światowego formatu. Pełen profesjonalizm ! Polecam Gosię, to wspaniała osoba. !
współpracownik
wystawiono
Gosia to profesjonalistka. Dokładna, systematyczna, pozytywna a do tego również asertywna i szczegółowa. Te cechy połączone w jednej osobie dają gwarancję profesjonalnie wykonanej pracy. Merytoryka to również jej siła.
Referent ds kredytów
Archiwizowanie kredytów ratalnych.
Weryfikacja i uruchomanie kredytów ratalnych/gotówkowych.
Komunikacja z Klientem zewnętrznym - kontrola jakości danych.
Raportowanie.
Weryfikacja i uruchomanie kredytów ratalnych/gotówkowych.
Komunikacja z Klientem zewnętrznym - kontrola jakości danych.
Raportowanie.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
Rajdy Samochodowe RSMP
Podróże
Podróże