Umiejętności
Copywriting
Employer Branding
Event Management
Komunikacja Marketingowa
relacje z mediami
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Organizowanie eventów
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Digital Marketing Manager
Zarządzanie wszystkimi aktywnościami z zakresu digital marketingu w ITP S.A.
- Planowanie i realizacja strategii digital marketingowej.
- Zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
- Planowanie i optymalizacja kampanii w mediach społecznościowych ukierunkowanych na różne cele (ruch na stronie, kontakty, zaangażowanie itp.).
- Planowanie i zarządzanie kampaniami Google Adwords (Search, Display, Gmail Ads).
- Optymalizacja kampanii za pomocą Google Analitics.
- Praca nad firmowym newsletterem oraz zewnętrzną komunikacją e-mail marketingową.
- Copywriting i optymalizacja strony internetowej (w tym SEO).
- Planowanie i realizacja strategii digital marketingowej.
- Zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
- Planowanie i optymalizacja kampanii w mediach społecznościowych ukierunkowanych na różne cele (ruch na stronie, kontakty, zaangażowanie itp.).
- Planowanie i zarządzanie kampaniami Google Adwords (Search, Display, Gmail Ads).
- Optymalizacja kampanii za pomocą Google Analitics.
- Praca nad firmowym newsletterem oraz zewnętrzną komunikacją e-mail marketingową.
- Copywriting i optymalizacja strony internetowej (w tym SEO).
Freelancer
freelancing
- przygotowywanie kompleksowej strategii obecności marki w social media,
- planowanie i prowadzenie komunikacji w social media,
- przygotowywanie na zlecenie artykułów z zakresu PR, marketingu, mediów społecznościowych i komunikacji,
- tworzenie treści PR-owych i marketingowych na potrzeby firmowych stron www, blogów, materiałów prasowych itp.
- planowanie i prowadzenie komunikacji w social media,
- przygotowywanie na zlecenie artykułów z zakresu PR, marketingu, mediów społecznościowych i komunikacji,
- tworzenie treści PR-owych i marketingowych na potrzeby firmowych stron www, blogów, materiałów prasowych itp.
PR & Marketing Manager Technogym
Zarządzanie wszystkimi działaniami PR & Marketing dla marki Technogym w Polsce.
- Budowanie długofalowych planów działań PR i Marketingowych.
- Zarządzanie pracownikami (w tym rekrutacja) w dziale marketingu (3 osoby).
- Planowanie i egzekwowanie budżetu marketingowego.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami B2C i B2B (szczególnie prasa i portale: beauty, fitness, home design).
- Zarządzanie i planowanie komunikacji w mediach społecznościowych (Technogym Polska, Technogym Academy).
- Organizowanie udziału firmy w wydarzeniach / konferencjach / targach takich jak: FIT EXPO, FIWE, Hotel Trends, Forum Fitness Biznes itp.
- Praca twórcza z grafikiem nad opracowaniem reklam prasowych i internetowych oraz newsletterów.
- Współpraca z agencjami przy wybranych kampaniach produktowych.
- Przygotowywanie artykułów do mediów online i offline.
- Praca nad usability, układem i treścią (w tym SEO) na firmowej stronie www.
- Budowanie długofalowych planów działań PR i Marketingowych.
- Zarządzanie pracownikami (w tym rekrutacja) w dziale marketingu (3 osoby).
- Planowanie i egzekwowanie budżetu marketingowego.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami B2C i B2B (szczególnie prasa i portale: beauty, fitness, home design).
- Zarządzanie i planowanie komunikacji w mediach społecznościowych (Technogym Polska, Technogym Academy).
- Organizowanie udziału firmy w wydarzeniach / konferencjach / targach takich jak: FIT EXPO, FIWE, Hotel Trends, Forum Fitness Biznes itp.
- Praca twórcza z grafikiem nad opracowaniem reklam prasowych i internetowych oraz newsletterów.
- Współpraca z agencjami przy wybranych kampaniach produktowych.
- Przygotowywanie artykułów do mediów online i offline.
- Praca nad usability, układem i treścią (w tym SEO) na firmowej stronie www.
PR Manager
- tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej firmy,
- współpraca z dziennikarzami branżowymi,
- przygotowywanie artykułów do mediów internetowych i drukowanych,
- poszukiwanie możliwości wystąpień na konferencjach i spotkaniach branżowych,
- planowanie i tworzenie artykułów na bloga,
- prowadzenie profilu Socjomanii na Facebooku,
- tworzenie i wysyłka newslettera,
- aktualizacja treści na stronie firmowej.
- współpraca z dziennikarzami branżowymi,
- przygotowywanie artykułów do mediów internetowych i drukowanych,
- poszukiwanie możliwości wystąpień na konferencjach i spotkaniach branżowych,
- planowanie i tworzenie artykułów na bloga,
- prowadzenie profilu Socjomanii na Facebooku,
- tworzenie i wysyłka newslettera,
- aktualizacja treści na stronie firmowej.
Menedżer ds. Public Relations
- planowanie i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych,
- planowanie i współtworzenie strategii działań PR,
- organizacja konferencji, targów i eventów (zewnętrznych i wewnętrznych),
- planowanie i współtworzenie komunikacji wewnętrznej oraz działań z zakresu Employer Brandingu,
- przygotowywanie komunikatów prasowych, wypowiedzi dla mediów itp.
- nawiązywanie współpracy i kontakt z mediami,
- przygotowywanie tekstów o charakterze PR-owym i reklamowym,
- monitorowanie działań PR konkurencji i sporządzanie raportów.
- planowanie i współtworzenie strategii działań PR,
- organizacja konferencji, targów i eventów (zewnętrznych i wewnętrznych),
- planowanie i współtworzenie komunikacji wewnętrznej oraz działań z zakresu Employer Brandingu,
- przygotowywanie komunikatów prasowych, wypowiedzi dla mediów itp.
- nawiązywanie współpracy i kontakt z mediami,
- przygotowywanie tekstów o charakterze PR-owym i reklamowym,
- monitorowanie działań PR konkurencji i sporządzanie raportów.
Szkolenia i kursy
"48 godzin z social media marketingiem" - luty 2012 (16 h), organizator: Socjomania
"Zarządzanie projektami - nowe możliwości" - luty/marzec 2012 (64 h), organizator: WSE Kraków
Certyfikat SPMP.
"Akademia Employer Brandingu" - kwiecień 2012 (4 h), organizator: MJCC
"SEO PR i SEO Copywriting" - czerwiec 2013 (4h), organizator: Blue Rank
"Kontakty z mediami i wystąpienia publiczne" - lipiec 2013 (14h), organizator: Abilita Communications
"Zarządzanie projektami - nowe możliwości" - luty/marzec 2012 (64 h), organizator: WSE Kraków
Certyfikat SPMP.
"Akademia Employer Brandingu" - kwiecień 2012 (4 h), organizator: MJCC
"SEO PR i SEO Copywriting" - czerwiec 2013 (4h), organizator: Blue Rank
"Kontakty z mediami i wystąpienia publiczne" - lipiec 2013 (14h), organizator: Abilita Communications
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Nowości kinowe.
Książki o kulturach Dalekiego Wschodu.
Tenis ziemny, siatkówka, rower, fitness.
Książki o kulturach Dalekiego Wschodu.
Tenis ziemny, siatkówka, rower, fitness.
Organizacje
Wystąpienia publiczne:
"(Za)Szybcy i (Za)wściekli. O klientach, fanach i hejterach w branży IT”, Czwartek Social Media, Kraków 30 maja 2013 r.
"Jak dobrze sprzedać swój startup w social media", E-biznes Festiwal, Kraków 15 listopada 2013 r.
"Twój biznes w social media. Jak zacząć", Konferencja Biznes na studiach, UEK Kraków 26 listopada 2013 r.
"(Za)Szybcy i (Za)wściekli. O klientach, fanach i hejterach w branży IT”, Czwartek Social Media, Kraków 30 maja 2013 r.
"Jak dobrze sprzedać swój startup w social media", E-biznes Festiwal, Kraków 15 listopada 2013 r.
"Twój biznes w social media. Jak zacząć", Konferencja Biznes na studiach, UEK Kraków 26 listopada 2013 r.
Inne
Umiejętności dodatkowe:
- obsługa systemów CMS: Wordpress, Typo3,
- obsługa Google Adwords i Google Analitics,
- podstawowa znajomość HTML,
- obsługa MS Office (Word, Exel, Power Point, Project),
- obsługa systemów e-mail marketingowych (Freshmail, Mailchimp, Get Response),
- znajomość narzędzi Brand24, Sentione, Sotrender,
- obsługa programu SPSS Statistics,
- czynne prawo jazdy kat. B.
- obsługa systemów CMS: Wordpress, Typo3,
- obsługa Google Adwords i Google Analitics,
- podstawowa znajomość HTML,
- obsługa MS Office (Word, Exel, Power Point, Project),
- obsługa systemów e-mail marketingowych (Freshmail, Mailchimp, Get Response),
- znajomość narzędzi Brand24, Sentione, Sotrender,
- obsługa programu SPSS Statistics,
- czynne prawo jazdy kat. B.
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR 2.0
Mówimy tutaj o blogach, Internecie w kontekście PR i wszystkim tym, co się nie śniło piarowym filozofom.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.