Umiejętności
bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
Zarządzanie zespołem
Kontrola wewnętrzna
Skrupulatność i dokładność w działaniu,
Zarządzanie obiegiem dokumentacji
zdolności przywódcze i organizacyjne
Biegła obługa komputera
Zarządzanie obiektami,
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. administracji – współpraca,
Consensio Usługi Prawne w Rudzie Śląskiej
* Organizacja pracy biura,
* Współpraca w zakresie zarządzania nieruchomościami,
* Negocjacje z klientami i wykonawcami,
* Koordynowanie obiegu dokumentów,
* Nadzorowanie prac remontowych i budowlanych (dokumentacja, logistyka),
* Ewidencja i kontrola dokumentacji (rozliczenia, koszty, umowy, rozliczenia).
* Współpraca w zakresie zarządzania nieruchomościami,
* Negocjacje z klientami i wykonawcami,
* Koordynowanie obiegu dokumentów,
* Nadzorowanie prac remontowych i budowlanych (dokumentacja, logistyka),
* Ewidencja i kontrola dokumentacji (rozliczenia, koszty, umowy, rozliczenia).
Kierownik ds. Handlu i Administracji,
Modeko s.c. w Zabrzu
* Zarządzanie firmą produkcyjną:
* Zarządzanie podległym personelem,
* Nadzór nad procesem produkcji oraz jej planowanie,
* Kontrola rozliczeń, fakturowanie, monitowanie - dostawcy, Klienci, pracownicy,
* Budżetowanie,
* Kontakty z Klientami,
* Nadzór i weryfikacja procesu zakupowego,
* Sporządzanie, wprowadzanie i nadzorowanie przestrzegania procedur wewnątrzzakładowych,
* Koordynowanie obiegu dokumentów,
* Marketing - organizacja targów branżowych, tworzenie i redagowanie materiałów reklamowych,
* Raportowanie nt. funkcjonowania przedsiębiorstwa.
* Zarządzanie podległym personelem,
* Nadzór nad procesem produkcji oraz jej planowanie,
* Kontrola rozliczeń, fakturowanie, monitowanie - dostawcy, Klienci, pracownicy,
* Budżetowanie,
* Kontakty z Klientami,
* Nadzór i weryfikacja procesu zakupowego,
* Sporządzanie, wprowadzanie i nadzorowanie przestrzegania procedur wewnątrzzakładowych,
* Koordynowanie obiegu dokumentów,
* Marketing - organizacja targów branżowych, tworzenie i redagowanie materiałów reklamowych,
* Raportowanie nt. funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Specjalista ds. Rozliczeń Działu Handlowego,
Nemiroff Polska Sp. z o.o. w Zabrzu
* Raportowanie na temat działań marketingowych do Prezesa Zarządu oraz Dyrektora Handlowego,
* Tworzenie analiz handlowych dotyczących działań promocyjnych i reklamowych:
przebieg, dokumentacja, rozliczenia,
* Zarządzanie grupą 50 Przedstawicieli Handlowych na terenie całej Polski,
* Współtworzenie i kontrola realizacji budżetów marketingowych i PR, raportowanie nt. odchyleń,
* Realizacja strategii marketingu i PR, koordynacja projektów reklamowych, współpraca z agencjami
reklamowymi, tworzenie i redagowanie materiałów reklamowych i artykułów prasowych,
* Organizacja eventów i targów branżowych, raportowanie nt. ich przebiegu oraz rozliczanie,
* Analiza stanów magazynowych, inwentaryzacje, zamawianie materiałów reklamowych, negocjowanie
cen i warunków umów,
* Współpraca w zakresie tworzenia procedur ISO,
* Ścisła współpraca z Działem Kontrolingu Wewnętrznego i Księgowością.
* Tworzenie analiz handlowych dotyczących działań promocyjnych i reklamowych:
przebieg, dokumentacja, rozliczenia,
* Zarządzanie grupą 50 Przedstawicieli Handlowych na terenie całej Polski,
* Współtworzenie i kontrola realizacji budżetów marketingowych i PR, raportowanie nt. odchyleń,
* Realizacja strategii marketingu i PR, koordynacja projektów reklamowych, współpraca z agencjami
reklamowymi, tworzenie i redagowanie materiałów reklamowych i artykułów prasowych,
* Organizacja eventów i targów branżowych, raportowanie nt. ich przebiegu oraz rozliczanie,
* Analiza stanów magazynowych, inwentaryzacje, zamawianie materiałów reklamowych, negocjowanie
cen i warunków umów,
* Współpraca w zakresie tworzenia procedur ISO,
* Ścisła współpraca z Działem Kontrolingu Wewnętrznego i Księgowością.
Pracownik Działu Handlowego,
Nemiroff Polska Sp. z o.o. w Zabrzu
* Weryfikacja i kontrola dokumentacji działu handlowego (umowy, koncesje, faktury, dok.
magazynowe),
- archiwizacja dokumentów,
- opracowanie i wdrożenie procedury obiegu dokumentów handlowych w firmie,
* Koordynacja obiegu korespondencji Działu Handlowego,
* Wsparcie działu handlowego - fakturowanie, reklamacje, dostawy, rozliczenia.
magazynowe),
- archiwizacja dokumentów,
- opracowanie i wdrożenie procedury obiegu dokumentów handlowych w firmie,
* Koordynacja obiegu korespondencji Działu Handlowego,
* Wsparcie działu handlowego - fakturowanie, reklamacje, dostawy, rozliczenia.
Szkolenia i kursy
* Coaching,
* Menedżer w projektach pratnerstwa
publiczno - prawnego (warsztaty),
* Kurs udzielania pierwszej pomocy,
* Kurs obsługi sekretariatu.
* Menedżer w projektach pratnerstwa
publiczno - prawnego (warsztaty),
* Kurs udzielania pierwszej pomocy,
* Kurs obsługi sekretariatu.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
psychologia, dobra książka, zarządzanie nieruchomościami, moda lat 60-70.
Organizacje
Wolontariat,
Zabrzańskie Stowarzyszenie Mieszkańców,
Polskie Centrum Mediacji.
Zabrzańskie Stowarzyszenie Mieszkańców,
Polskie Centrum Mediacji.
Inne
* Obsługa komputera – biegła,
* Prawo jazdy: kategoria B,
* Języki obce: Angielski – poziom
średnio-zaawansowany,
* Prawo jazdy: kategoria B,
* Języki obce: Angielski – poziom
średnio-zaawansowany,