Małgorzata Kowalska

Student, Politechnika Łódzka

Wypowiedzi

  • Małgorzata Kowalska
    Wpis na grupie Europejski Fundusz Społeczny w temacie Poszukuję studiów podyplomowych dofinansowanych z UE
    21.05.2014, 22:37

    Witam,
    Przeprowadzamy badania dla menadżera projektu.Prosimy o wypełnienie tej krótkiej ankiety, jeśli pełnił(a) Pan/Pani funkcję i/lub wykonywał(a) obowiązki kierownika/lidera/koordynatora projektu, tj. odpowiadała za realizację, koordynację, zarządzanie projektem unijnym. http://www.interankiety.pl/interankieta/2a9ee70bc0619f...
    Politechnika Łódzka, Katedra Integracji Europejskiej i Marketingu Międzynarodowego.

    Każda uwaga będzie mi pomocna w opracowaniu badania, jakby znaleźli Państwo ok.10min to bardzo proszę o wypełnienie :)

  • Małgorzata Kowalska
    Wpis na grupie Skuteczny Projekt w temacie SZKOLENIA - ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI, ZARZĄDZANIE...
    21.05.2014, 22:32

    Witam,
    Przeprowadzamy badania dla menadżera projektu.Prosimy o wypełnienie tej krótkiej ankiety, jeśli pełnił(a) Pan/Pani funkcję i/lub wykonywał(a) obowiązki kierownika/lidera/koordynatora projektu, tj. odpowiadała za realizację, koordynację, zarządzanie projektem unijnym. http://www.interankiety.pl/interankieta/2a9ee70bc0619f...
    Politechnika Łódzka, Katedra Integracji Europejskiej i Marketingu Międzynarodowego.

    Każda uwaga będzie mi pomocna w opracowaniu badania, jakby znaleźli Państwo ok.10min to bardzo proszę o wypełnienie :)

  • Małgorzata Kowalska
    Wpis na grupie XXVII edycja Studiów Podyplomowych SGH Zarządzanie... w temacie tematy na pracę dyplomową
    21.05.2014, 22:29

    Witam,
    Przeprowadzamy badania dla menadżera projektu.Prosimy o wypełnienie tej krótkiej ankiety, jeśli pełnił(a) Pan/Pani funkcję i/lub wykonywał(a) obowiązki kierownika/lidera/koordynatora projektu, tj. odpowiadała za realizację, koordynację, zarządzanie projektem unijnym. http://www.interankiety.pl/interankieta/2a9ee70bc0619f...
    Politechnika Łódzka, Katedra Integracji Europejskiej i Marketingu Międzynarodowego.

    Każda uwaga będzie mi pomocna w opracowaniu badania, jakby znaleźli Państwo ok.10min to bardzo proszę o wypełnienie :)

  • Małgorzata Kowalska
    Wpis na grupie PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami w temacie Darmowe narzędzia PRINCE2
    21.05.2014, 22:23

    Prosimy o wypełnienie tej krótkiej ankiety, jeśli pełnił(a) Pan/Pani funkcję i/lub wykonywał(a) obowiązki kierownika/lidera/koordynatora projektu, tj. odpowiadała za realizację, koordynację, zarządzanie projektem unijnym. http://www.interankiety.pl/interankieta/2a9ee70bc0619f...
    Politechnika Łódzka, Katedra Integracji Europejskiej i Marketingu Międzynarodowego.

  • Małgorzata Kowalska
    Wpis na grupie Fundusze UE w Zachodniopomorskim w temacie Imprezy / szkolenia, konferencje itp.
    21.05.2014, 22:21

    Prosimy o wypełnienie tej krótkiej ankiety, jeśli pełnił(a) Pan/Pani funkcję i/lub wykonywał(a) obowiązki kierownika/lidera/koordynatora projektu, tj. odpowiadała za realizację, koordynację, zarządzanie projektem unijnym. http://www.interankiety.pl/interankieta/2a9ee70bc0619f...
    Politechnika Łódzka, Katedra Integracji Europejskiej i Marketingu Międzynarodowego.

  • Małgorzata Kowalska
    Wpis na grupie Szkolenia w Łodzi w temacie Social media i ePR - promocja firm i instytucji w...
    15.05.2013, 14:58

    Miejsce szkolenia:
    ul. Łąkowa 3/5 sala nr 4, w godz. 9:00 - 16:00
    Program szkolenia i inne informacje:



    Zastanawiasz się jak Facebook, mikroblogi, blogi, fora internetowe mogą pomóc Twojej dzialalności? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać media społecznościowe do promocji Twoich przedsięwzięć!

    Adresaci szkolenia
    Osoby odpowiedzialne za prowadzenie działań PR, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych
    Pracownicy działów marketingu i promocji
    Specjaliści od e-marketingu
    Osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami
    Specjaliści od wizerunku
    Project managerowie w segmencie media/internet
    Promotorzy w segmencie MICE
    Specjaliści od rekrutacji w poszukiwaniu nowych metod
    Business Researcherowie
    Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami

    Forma szkolenia:

    Systematyczny wykład ukazujący proces przygotowywania strategii komunikacji w mediach internetowych (społecznościowych) połączony paralelnie z ćwiczeniami i warsztatem dla uczestników w konstruowaniu planu strategicznego działań w social media.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:
    Zdobycie wiedzy na temat social media, czyli mediów społecznościowych
    Pozyskanie wiedzy, jak budować działające strategie public relations w Internecie
    Umiejętności praktyczne związane z działaniami w social media
    Zdobycie wiedzy o efektach komunikacji, trafnym ich rozpoznaniu i metodach analizy

    PROGRAM
    8 godzin dydaktycznych+przerwy (7 godzin zegarowych)

    1. Jak social media zmieniają i będą zmieniać komunikację w PR

    Media społecznościowe jako logiczny efekt rozwoju internetu
    Social media czynnikiem rozwoju biznesu firmy
    Tradycyjna komunikacja w PR
    Nowe media – nowe poziomy efektywnej komunikacji:
    komunikacja publiczna
    komunikacja bezpośrednia „not-real-time” (wiadomości internetowe, email)
    komunikacja bezpośrednia „real-time” (chat, telefon, hang-out, skype)

    2. Polski rynek social media

    Rodzaje internetowych narzędzi komunikacji społecznościowej, przykłady ich zastosowań
    Użytkownicy serwisów społecznościowych / adresaci przekazu – klasyfikacja według typów serwisów i modeli użytkowania
    Media społecznościowe w biznesie: korzyści, typowe słabości i błędy – jak uniknąć zagrożeń
    Rynek usług komunikacji społecznościowej – jak korzystać z tego co jest rzeczywiscie potrzebne i sensowne

    3. Faza pierwsza: Przygotowanie planu i strategii w social media

    Budowa strategii komunikacji w społecznościach internetowych:
    określenie celu lub celów działania
    analiza aktualnej sytuacji, otoczenia konkurencyjnego, własnych zasobów, braków, ewentualnych słabości
    zdefiniowanie grup dotarcia
    opracowanie podstawowych przesłań komunikacyjnych

    Analiza i wybór narzędzi społecznościowej komunikacji
    Tworzenie harmonogramu, budżetu oraz KPI’s projektu komunikacyjnego
    Dobór metodologii i narzędzi pomiaru efektów działań
    Realizacja, monitoring i estymacja kampanii

    4. Faza druga: Adaptacja strategii w strukturze organizacji

    Czy social media są dla mojej firmy/instytucji czyli powrót do fazy pierwszej i odpowiedzi na pytanie, czy masz cele, które możesz zrealizować za pomocą społecznościowych narzędzi?
    Wiedza, integracja działań i struktur jako podstawy efektywnych działań społecznościowych
    Social media wykorzystane dobrze lub źle – galeria przypadków i przykładów

    5. Faza trzecia: Działanie

    Jak to wygląda na co dzień – praktyczna realizacja działań w social media
    Taktyka a strategia, czyli o przewagach dobrze przemyślanej elastyczności
    A jeśli zdarzy się kryzys…
    Kryzys jako część twojego planu i strategii
    Kryzysy realne i kryzysy pozorne
    Czy to prawda, że każdy kryzys w social media może zostać przekuty na triumf

    6. Faza czwarta: Odbiór

    Dlaczego warto słuchać internautów
    Jak słuchać, aby Internet dostrzegł i docenił, że słuchamy
    Narzędzia nasłuchu – darmowe i komercyjne narzędzia do monitorowania społecznościowego internetu

    7. Faza piąta: ocena efektów

    Metody pomiaru –związek z celami i założonymi grupami dotarcia
    Jak opisać efekty komunikowania się przez social media
    Wielowymiarowość rezultatów
    Kwestia trwałości rezultatów działań
    Efekty uboczne/niezamierzone działań w społecznościach – ważne źródło wiedzy, samowiedzy

    Narzędzia wspomagające pomiar – narzędzia do monitorowania internetu, systemy statystyk ruchu w poszczególnych źródłach, dedykowane narzędzia do pomiaru social media

    8. Jak poznać świat social mediów i społeczności

    Zaangażowanie i doświadczenia własne
    Blogi polskie i zagraniczne
    Fora i serwisy profesjonalne – GoldenLine, LinkedIn
    Wydarzenia branżowe

    9. Podsumowanie + próba odpowiedzi na pytanie, jaki mój (mojej firmy), bliski mi cel komunikacyjny zostanie zrealizowany najlepiej przez social media

    Cena szkolenia:

    Promocja: Zapisz się nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, a otrzymasz 10% rabatu za wcześniejszy zapis.

    Cena podstawowa: 650,41 PLN netto (800 PLN brutto)

    Cena z rabatem 10 %: 585,37 netto (720 PLN brutto)

    W przypadku zgłoszenia co najmniej 2 osób z jednej instytucji/firmy cena wynosi 552,85 PLN netto (680 PLN brutto).

    UWAGA: Usługa szkoleniowa finansowana w całości ze środków publicznych podlega zwolnieniu z VAT

    Cena zawiera: wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia szkolenia oraz przerwy kawowe.

  • Małgorzata Kowalska
    Wpis na grupie Szkolenia Social Media w temacie Social media i ePR - promocja firm i instytucji w Internecie
    15.05.2013, 14:58

    Miejsce szkolenia:
    ul. Łąkowa 3/5 sala nr 4, w godz. 9:00 - 16:00
    Program szkolenia i inne informacje:



    Zastanawiasz się jak Facebook, mikroblogi, blogi, fora internetowe mogą pomóc Twojej dzialalności? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać media społecznościowe do promocji Twoich przedsięwzięć!

    Adresaci szkolenia
    Osoby odpowiedzialne za prowadzenie działań PR, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych
    Pracownicy działów marketingu i promocji
    Specjaliści od e-marketingu
    Osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami
    Specjaliści od wizerunku
    Project managerowie w segmencie media/internet
    Promotorzy w segmencie MICE
    Specjaliści od rekrutacji w poszukiwaniu nowych metod
    Business Researcherowie
    Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami

    Forma szkolenia:

    Systematyczny wykład ukazujący proces przygotowywania strategii komunikacji w mediach internetowych (społecznościowych) połączony paralelnie z ćwiczeniami i warsztatem dla uczestników w konstruowaniu planu strategicznego działań w social media.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:
    Zdobycie wiedzy na temat social media, czyli mediów społecznościowych
    Pozyskanie wiedzy, jak budować działające strategie public relations w Internecie
    Umiejętności praktyczne związane z działaniami w social media
    Zdobycie wiedzy o efektach komunikacji, trafnym ich rozpoznaniu i metodach analizy

    PROGRAM
    8 godzin dydaktycznych+przerwy (7 godzin zegarowych)

    1. Jak social media zmieniają i będą zmieniać komunikację w PR

    Media społecznościowe jako logiczny efekt rozwoju internetu
    Social media czynnikiem rozwoju biznesu firmy
    Tradycyjna komunikacja w PR
    Nowe media – nowe poziomy efektywnej komunikacji:
    komunikacja publiczna
    komunikacja bezpośrednia „not-real-time” (wiadomości internetowe, email)
    komunikacja bezpośrednia „real-time” (chat, telefon, hang-out, skype)

    2. Polski rynek social media

    Rodzaje internetowych narzędzi komunikacji społecznościowej, przykłady ich zastosowań
    Użytkownicy serwisów społecznościowych / adresaci przekazu – klasyfikacja według typów serwisów i modeli użytkowania
    Media społecznościowe w biznesie: korzyści, typowe słabości i błędy – jak uniknąć zagrożeń
    Rynek usług komunikacji społecznościowej – jak korzystać z tego co jest rzeczywiscie potrzebne i sensowne

    3. Faza pierwsza: Przygotowanie planu i strategii w social media

    Budowa strategii komunikacji w społecznościach internetowych:
    określenie celu lub celów działania
    analiza aktualnej sytuacji, otoczenia konkurencyjnego, własnych zasobów, braków, ewentualnych słabości
    zdefiniowanie grup dotarcia
    opracowanie podstawowych przesłań komunikacyjnych

    Analiza i wybór narzędzi społecznościowej komunikacji
    Tworzenie harmonogramu, budżetu oraz KPI’s projektu komunikacyjnego
    Dobór metodologii i narzędzi pomiaru efektów działań
    Realizacja, monitoring i estymacja kampanii

    4. Faza druga: Adaptacja strategii w strukturze organizacji

    Czy social media są dla mojej firmy/instytucji czyli powrót do fazy pierwszej i odpowiedzi na pytanie, czy masz cele, które możesz zrealizować za pomocą społecznościowych narzędzi?
    Wiedza, integracja działań i struktur jako podstawy efektywnych działań społecznościowych
    Social media wykorzystane dobrze lub źle – galeria przypadków i przykładów

    5. Faza trzecia: Działanie

    Jak to wygląda na co dzień – praktyczna realizacja działań w social media
    Taktyka a strategia, czyli o przewagach dobrze przemyślanej elastyczności
    A jeśli zdarzy się kryzys…
    Kryzys jako część twojego planu i strategii
    Kryzysy realne i kryzysy pozorne
    Czy to prawda, że każdy kryzys w social media może zostać przekuty na triumf

    6. Faza czwarta: Odbiór

    Dlaczego warto słuchać internautów
    Jak słuchać, aby Internet dostrzegł i docenił, że słuchamy
    Narzędzia nasłuchu – darmowe i komercyjne narzędzia do monitorowania społecznościowego internetu

    7. Faza piąta: ocena efektów

    Metody pomiaru –związek z celami i założonymi grupami dotarcia
    Jak opisać efekty komunikowania się przez social media
    Wielowymiarowość rezultatów
    Kwestia trwałości rezultatów działań
    Efekty uboczne/niezamierzone działań w społecznościach – ważne źródło wiedzy, samowiedzy

    Narzędzia wspomagające pomiar – narzędzia do monitorowania internetu, systemy statystyk ruchu w poszczególnych źródłach, dedykowane narzędzia do pomiaru social media

    8. Jak poznać świat social mediów i społeczności

    Zaangażowanie i doświadczenia własne
    Blogi polskie i zagraniczne
    Fora i serwisy profesjonalne – GoldenLine, LinkedIn
    Wydarzenia branżowe

    9. Podsumowanie + próba odpowiedzi na pytanie, jaki mój (mojej firmy), bliski mi cel komunikacyjny zostanie zrealizowany najlepiej przez social media

    Cena szkolenia:

    Promocja: Zapisz się nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, a otrzymasz 10% rabatu za wcześniejszy zapis.

    Cena podstawowa: 650,41 PLN netto (800 PLN brutto)

    Cena z rabatem 10 %: 585,37 netto (720 PLN brutto)

    W przypadku zgłoszenia co najmniej 2 osób z jednej instytucji/firmy cena wynosi 552,85 PLN netto (680 PLN brutto).

    UWAGA: Usługa szkoleniowa finansowana w całości ze środków publicznych podlega zwolnieniu z VAT

    Cena zawiera: wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia szkolenia oraz przerwy kawowe.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do