Małgorzata Kowalik

Student, Uniwersytet Warszawski
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikatywność Kreatywność Łatwość nawiązywania kontaktów, sprawność i szybkość działania, zaangażowanie, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy Łatwość nawiązywania kontaktów i szybkiego uczenia się Sumienność, zaangażowanie, komunikatywność, punktualność, odporność na stres, umiejętność szybkiego uczenia się, , znajomość Word, Exel ,znajomość systemów operacyjnych Windows oraz pakietu Microsoft Office Znajomość internetu i portali społecznościowych , znajomość systemu CRM,

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Stanowisko: Customer Care Advisor Klienci Indywidualni oraz Instytucjonaln
Firma: TAX Care, \(Getin Holding SA\) Warszawa
• Budowanie relacji z nowymi oraz istniejącymi Klientami
• Opieka nad Kluczowymi Klientami
• Obsługa Sektora Finansowego
• Prezentacja ofert
• Prezentacja warunków oferty
Idea Bank S.A.
Customer Care
• Poszukiwanie nowych Klientów
• Zamykanie sprzedaży
• Sprzedaż: biznesowe konta bankowe (SME)
Bank Pekao SA
Praktykant
• Zapoznanie się z wykonywanymi przez biuro zadaniami
• Praca z bazami danych
• Bieżące wsparcie Pracowników Biura w prowadzeniu projektów
• Przygotowywanie materiałów wspierających sprzedaż
• Weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów w Internecie korporacyjnym
Primark
Customer Support
• Obsługa Klienta
• Poprowadzenie Klienta poprzez cały proces zakupowy
• Sprzedaż
• Linie produktowe: różnorodne produkty, marki
Empik
Customer Support
• Wsparcie sprzedaży
Logo
Linia produkcyjna
Meadowbrook Bakery
- Linia produkcyjna

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

Moda, sport, fotografia, muzyka

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.