Umiejętności
Copywriting
Redagowanie
Investment Properties
Programy lojalnościowe
Managing Media Relations
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Komunikacja online
nieruchomości
Real Estate Marketing
Real Estate Project Management
Social Media
Web Content
Web Content Management
E-mail marketing
Marketing Project Management
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Wydziału Operacji Marketingowych i Usług Masowych
- marketing strategiczny, operacyjny i zarządzanie komunikacją dla usług hurtowych Orange Polska (usługi dla operatorów krajowych)
- opracowanie i realizacja strategii marketingowej
- zarządzanie zespołem - obszary: marketing operacyjny i usługi masowe
- planowanie aktywności komunikacyjnych
- kreacja/nadzór nad realizacją contentu, kontrola jakości
- zarządzanie obszarem usługowym: BSA, LLU, WLR w zakresie tworzenia ofert, współpracy z UKE oraz operatoram
- opracowanie i realizacja strategii marketingowej
- zarządzanie zespołem - obszary: marketing operacyjny i usługi masowe
- planowanie aktywności komunikacyjnych
- kreacja/nadzór nad realizacją contentu, kontrola jakości
- zarządzanie obszarem usługowym: BSA, LLU, WLR w zakresie tworzenia ofert, współpracy z UKE oraz operatoram
kierownik projektu w obszarze nieruchomości
-marketing strategiczny i zarządzanie komunikacją dla Nieruchomości Orange
- opracowanie i realizacja strategii marketingowej
- zarządzanie budżetem marketingowym
- zarządzanie zespołem marketingowym
-analiza skuteczności działań
- współpraca z: Biurem Prasowym, Komunikacją Wewnętrzną i innymi działami w firmie
- szkolenia wewnętrzne dla pracowników działu
- opracowywanie kluczowych materiałów promocyjnych
- wprowadzanie na rynek kluczowych projektów
- współpraca z podwykonawcami
- współudział w organizacji konferencji, śniadań biznesowych, targów etc.
- opracowanie i realizacja strategii marketingowej
- zarządzanie budżetem marketingowym
- zarządzanie zespołem marketingowym
-analiza skuteczności działań
- współpraca z: Biurem Prasowym, Komunikacją Wewnętrzną i innymi działami w firmie
- szkolenia wewnętrzne dla pracowników działu
- opracowywanie kluczowych materiałów promocyjnych
- wprowadzanie na rynek kluczowych projektów
- współpraca z podwykonawcami
- współudział w organizacji konferencji, śniadań biznesowych, targów etc.
Marketing Manager
- prowadzenie kampanii marketingowej dla projektu Solec Residence (internet, prasa, Social Media, outdoor, radio, PR itd.),
- opracowywanie i wdrożenie nowej strony internetowej inwestycji,
- rozwój produktu – opracowywanie i wdrażanie: pakiet inwestora, pakiety wykończeniowe,
- komunikacja wewnętrzna w projekcie i w spółce: audyt, opracowywanie i wdrażanie usprawnień,
- zarządzanie zespołem sprzedażowym,
- szkolenia dla zespołu sprzedażowego,
- opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi Klienta,
- współpraca z Generalnym Wykonawcą i architektami nad wdrażaniem zmian w zakresie struktury mieszkań oraz zmian lokatorskich,
- współpraca z podwykonawcami: agencje marketingowe, agencje PR, domy mediowe, wydawcy.
- opracowywanie i wdrożenie nowej strony internetowej inwestycji,
- rozwój produktu – opracowywanie i wdrażanie: pakiet inwestora, pakiety wykończeniowe,
- komunikacja wewnętrzna w projekcie i w spółce: audyt, opracowywanie i wdrażanie usprawnień,
- zarządzanie zespołem sprzedażowym,
- szkolenia dla zespołu sprzedażowego,
- opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi Klienta,
- współpraca z Generalnym Wykonawcą i architektami nad wdrażaniem zmian w zakresie struktury mieszkań oraz zmian lokatorskich,
- współpraca z podwykonawcami: agencje marketingowe, agencje PR, domy mediowe, wydawcy.
Marketing Manager
- kompleksowa symultaniczna obsługa marketingowa Biura oraz projektów deweloperskich (nieruchomości mieszkalne, rezydencjalne, inwestycyjne i komercyjne: w obsłudze 12 inwestycji),
- wprowadzanie nowych projektów deweloperskich na rynek,
- tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej i marketingowej dla Biura oraz inwestycji deweloperskich,
- opracowywanie i wdrażanie rozwiązań uatrakcyjniających ofertę: promocje, programy partnerskie, pakiety usług,
- kampanie online (m.in. SEM, display, remarketing, mailingi): planowanie, kreacja, optymalizacja, współpraca z wydawcami i domami mediowymi, opracowywanie landing page
- outdoor: planowanie, kreacja, współpraca z agencjami reklamowymi i właścicielami nośników,
- prasa: planowanie, kreacja, negocjowanie świadczeń dodatkowych, współpraca z grafikami i wydawcami,
- strony www: opracowywanie i prowadzenie serwisów internetowych,
- radio: kreacja spotów, planowanie kampanii, współpraca z wydawcami,
- druki: katalogi, foldery, ulotki itd.: planowanie, copywriting, współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi i drukarniami,
- PR: współpraca z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi: tworzenie informacji prasowych, wypowiedzi eksperckie,
- PR kryzysowy (zapobieganie kryzysom, współpraca z mediami, moderacja forów, procedury kryzysowe),
- Social Media: obsługa mediów społecznościowych firmy oraz wybranych Klientów
- eventy: organizacja i nadzór (targi, Dni Otwarte, spotkania firmowe, koktajle biznesowe i konferencje),
- copywiting - redagowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych, tworzenie informacji prasowych,
- zarządzanie budżetami marketingowymi (planowanie i kontrola kosztów),
- analiza skuteczności działań marketingowych, modyfikacja pod kątem wyników i kosztów,
- współpraca: z grafikami, drukarniami, portalami branżowymi, domami mediowymi, agencjami interaktywnymi, reklamowymi i PR, firmami zewnętrznymi – parterami,
- nadzór nad wszelkimi materiałami promocyjnymi od strony graficznej i produkcji.
- wprowadzanie nowych projektów deweloperskich na rynek,
- tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej i marketingowej dla Biura oraz inwestycji deweloperskich,
- opracowywanie i wdrażanie rozwiązań uatrakcyjniających ofertę: promocje, programy partnerskie, pakiety usług,
- kampanie online (m.in. SEM, display, remarketing, mailingi): planowanie, kreacja, optymalizacja, współpraca z wydawcami i domami mediowymi, opracowywanie landing page
- outdoor: planowanie, kreacja, współpraca z agencjami reklamowymi i właścicielami nośników,
- prasa: planowanie, kreacja, negocjowanie świadczeń dodatkowych, współpraca z grafikami i wydawcami,
- strony www: opracowywanie i prowadzenie serwisów internetowych,
- radio: kreacja spotów, planowanie kampanii, współpraca z wydawcami,
- druki: katalogi, foldery, ulotki itd.: planowanie, copywriting, współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi i drukarniami,
- PR: współpraca z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi: tworzenie informacji prasowych, wypowiedzi eksperckie,
- PR kryzysowy (zapobieganie kryzysom, współpraca z mediami, moderacja forów, procedury kryzysowe),
- Social Media: obsługa mediów społecznościowych firmy oraz wybranych Klientów
- eventy: organizacja i nadzór (targi, Dni Otwarte, spotkania firmowe, koktajle biznesowe i konferencje),
- copywiting - redagowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych, tworzenie informacji prasowych,
- zarządzanie budżetami marketingowymi (planowanie i kontrola kosztów),
- analiza skuteczności działań marketingowych, modyfikacja pod kątem wyników i kosztów,
- współpraca: z grafikami, drukarniami, portalami branżowymi, domami mediowymi, agencjami interaktywnymi, reklamowymi i PR, firmami zewnętrznymi – parterami,
- nadzór nad wszelkimi materiałami promocyjnymi od strony graficznej i produkcji.
klient
wystawiono
100% tego, czego oczekuję od partnera handlowego po kilkunastu latach rozmów i negocjacji.
Szczerość, jakość, rzeczowość, profesjonalizm.
Przejrzysta rozmowa, przede wszystkim przyjemne załatwienie sprawy, które bardzo dzisiaj cenię. Pani Małgorzata nie wyłącza swoich dobrych cech w pracy.
Szczerość, jakość, rzeczowość, profesjonalizm.
Przejrzysta rozmowa, przede wszystkim przyjemne załatwienie sprawy, które bardzo dzisiaj cenię. Pani Małgorzata nie wyłącza swoich dobrych cech w pracy.
Specjalista ds. Marketingu i PR
AlmiDecor
- prowadzenie/wspieranie projektów strategicznych (m.in.program lojalnościowy, program e-learningowy)
- koordynacja prac nad projektami marketingowymi i e-marketingowymi (graficy,programiści, tłumacze),
- copywriting: teksty marketingowe (np. ulotki, opisy produktów, mailingi),
użytkowe (np.informacje do salonów, materiały szkoleniowe) i inne,
- serwisy internetowe: tworzenie contentu i administracja treścią,
- tworzenie raportów i prezentacji z przebiegu projektów w salonach,
- koordynacja działań w zakresie przygotowania i dystrybucji materiałów marketingowych w salonach (materiały POS),
- sporządzanie tłumaczeń materiałów marketingowych w języku angielskim,
- współpraca z mediami.
- prowadzenie/wspieranie projektów strategicznych (m.in.program lojalnościowy, program e-learningowy)
- koordynacja prac nad projektami marketingowymi i e-marketingowymi (graficy,programiści, tłumacze),
- copywriting: teksty marketingowe (np. ulotki, opisy produktów, mailingi),
użytkowe (np.informacje do salonów, materiały szkoleniowe) i inne,
- serwisy internetowe: tworzenie contentu i administracja treścią,
- tworzenie raportów i prezentacji z przebiegu projektów w salonach,
- koordynacja działań w zakresie przygotowania i dystrybucji materiałów marketingowych w salonach (materiały POS),
- sporządzanie tłumaczeń materiałów marketingowych w języku angielskim,
- współpraca z mediami.
Specjalista ds. Marketingu i PR
- opracowywanie strategii promocji i komunikacji dla Klientów agencji,
- Media Relations: kontakty z dziennikarzami, tworzenie i dystrybucja informacji prasowych,
- PR kryzysowy
- Social Media: Facebook, Youtube, Nasza Klasa
- przygotowywanie raportów, badań i analiz na na zlecenie Klientów
- audyty komunikacyjne
- szkolenia pracownicze
- koordynacja prac przy projektach graficznych (ulotki, strony www, SIW, sesje zdjęciowe),
- copywriting (strony www, ulotki,biuletyny),
- prowadzenie serwisu internetowego agencji,
- raportowanie działań.
- Media Relations: kontakty z dziennikarzami, tworzenie i dystrybucja informacji prasowych,
- PR kryzysowy
- Social Media: Facebook, Youtube, Nasza Klasa
- przygotowywanie raportów, badań i analiz na na zlecenie Klientów
- audyty komunikacyjne
- szkolenia pracownicze
- koordynacja prac przy projektach graficznych (ulotki, strony www, SIW, sesje zdjęciowe),
- copywriting (strony www, ulotki,biuletyny),
- prowadzenie serwisu internetowego agencji,
- raportowanie działań.
Account Executive
inplusPR
- opracowywanie komunikatów prasowych na potrzeby działu Media,
- obsługa bieżących projektów agencji w zakresie zleceń marketingowych,
- aktywne pozyskiwanie Klientów agencji: przygotowywanie ofert, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych, organizacja oraz prowadzenie spotkań,
- analizy rynku i konkurencji,
- przygotowywanie kreacji dla Klientów agencji (hasła, spoty radiowe, koncepcje działań, etc.).
- obsługa bieżących projektów agencji w zakresie zleceń marketingowych,
- aktywne pozyskiwanie Klientów agencji: przygotowywanie ofert, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych, organizacja oraz prowadzenie spotkań,
- analizy rynku i konkurencji,
- przygotowywanie kreacji dla Klientów agencji (hasła, spoty radiowe, koncepcje działań, etc.).
Szkolenia i kursy
-Jak pozyskać media dla promocji własnego wizerunku i wizerunku firmy? (WSB)
-Marketing inwestycji deweloperskich
- kurs fotograficzny
- Poranek z e-mail marketingiem
- Google Analytics
- Organizacja czasu pracy
-Marketing inwestycji deweloperskich
- kurs fotograficzny
- Poranek z e-mail marketingiem
- Google Analytics
- Organizacja czasu pracy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Zainteresowania
W wolnych chwilach: czytam, gram na gitarze, śpiewam, piszę haiku, gotuję i uprawiam sport.
Grupy
Agencje Nieruchomości
Grupa zrzeszająca osoby pracujące w agencjach nieruchomości jak i same agencje.
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
dekoracje tematyczne
osoby i firmy poszukujące dekoracji tematycznych, elementów scenograficznych,nietypowych rzeczy...
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Field Marketing BTL
Grupa zrzeszająca ludzi aktywnie działających w branży field marketing w sektorze BTL.
Filmy grozy
Grupa stworzona przez miłośników filmów grozy w celu wymiany informacji oraz nawiązywania znajomości z innymi podzielającymi ta pasję.