Małgorzata Grzelązka

Brand Manager
Zgierz, łódzkie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Strategia biznesowa Komunikacja wewnętrzna Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Project Management

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

De Heus Sp. z o.o.
Brand Manager
Gandalf Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu i PR
* opracowanie planu i realizacja działań PR
* współpraca z mediami
* opracowanie materiałów prasowych (informacje, artykuły)
* planowanie i realizacja działań promocyjnych dla marki Gandalf oraz dla poszczególnych kategorii produktowych
* współpraca z agencjami graficznymi, blogerami, organizacjami społecznymi
* organizacja akcji 'Książka dla Dzieciaka' we współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce
* opracowanie treści na stronę internetową
* organizacja eventów i konkursów konsumenckich
* analiza danych sprzedażowych i statystyk witryny e-commerce
Jakub Łuczyński
Jakub Łuczyński · współpracownik
wystawiono
Profesjonalistka w najlepszym wydaniu. Kreatywna i pozytywnie nastawiona do świata. Doskonale wypełnia powierzone zadania oraz ma wiele skutecznych pomysłów. Bardzo pozytywnie wspominam współpracę.
Hoop Polska Sp. z o.o.
Brand Manager marki Jupik (ostatnie stanowisko)
* Przygotowanie strategii marki na rok 2012 dla Grupy Kofola (Polska, Czechy Słowacja)
* Relaunch marki Jupik w roku 2012 (zmiana pozycjonowania, platformy komunikacyjnej, ATL/BTL, zmiana opakowań)
* Zarządzanie zmianą i aktywnościami marki bazującymi na nowej strategii w latach 2012/2013 (konkursy dla dzieci, aktywności www i social media)
* Wdrażanie nowych produktów (Jupik Sport)
* Przygotowanie relaunch marki/ produktu dla Polski na rok 2014
* Współpraca z agencjami ATL/BTL/PR
* Koordynacja projektów uwzględniających współpracę z różnymi działami firmy (sprzedaż, logistyka, R&D, produkcja, dział prawny i finansowy)
* Planowanie i zarządzanie budżetem marki
* Analiza danych sprzedażowych i wizerunkowych
* Zarządzanie produktami marek Jupi Mix, Mr Max, Fruti
Hoop Polska Sp. z o.o.
Junior Brand Manager
* Zarządzanie markami/produktami Jupi Mix, Mr Max Fruti
* Zmiana etykiet- dostosowanie portfela 23 SKU w/w marek do obowiązujących regulacji prawnych
* Wsparcie w realizacji bieżących projektów marki Hoop Cola
* Realizacja projektu wizerunkowo-sprzedażowego "Vinyl Mały" dla marki Hoop Cola- planowanie, budżetowanie, koordynacja stworzenia portalu www, stworzenie kompletnego ATL/BTL oraz kampanii internetowej (współpraca z agencjami), koordynacja aktywności PR (w tym aukcji charytatywnej), analiza efektywności i rentowności projektu
Logo
Specjalista ds. marketingu
Pentra Sp z o.o., Łódź
*Współtworzenie strategii rozwoju produktów licencjonowanych i marek własnych (ponad 1000 indeksów)
*Współudział w tworzeniu planu promocyjno- marketingowego z uwzględnieniem różnych grup docelowych
*Współudział w tworzeniu budżetu marketingowego
*Przygotowanie i koordynacja działań w internecie skierowanych na dialog z konsumentem (m.in. konkursy związane z licencjami)
*Administracja strony internetowej
*Stworzenie planu promocji firmy w Internecie przy użyciu mediów społecznościowych
*Rozpatrywanie reklamacji konsumenckich
*Koordynacja procesów rozstrzygnięcia konkursów dla dzieci
*Współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie wsparcia działalności przy jednoczesnej promocji produktów firmy
*Przygotowanie prezentacji handlowych
*Przygotowanie materiałów promocyjnych i treści mailingów dystrybucyjnych i handlowych
Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o.
Specjalista ds. innowacji opakowaniowych
*Współpraca z brand teamami wszystkich marek Grupy Żywiec
*Koordynacja procesów zmian graficznych i wynikających z przepisów na opakowaniach
*Współtworzenie procedury wdrażania nowych opakowań w Grupie Żywiec, zmian na istniejących opakowaniach i opakowań promocyjnych
*Budżetowanie projektów opakowaniowych i przygotowanie harmonogramów zmian
*Planowanie zmian uwzględniając sprzedaż, produkcję, logistykę, dystrybucje itd.
*Praca z polskimi i zagranicznymi dostawcami opakowań: kartonowych, folii, puszek, skrzynki oraz z hutą szkła
*Koordynacja projektów uwzględniających współpracę ze wszystkimi działami organizacji
*Wyszukiwanie innowacyjnych i unikatowych rozwiązań opakowaniowych dla marek Grupy Żywiec, uwzględniając charakterystykę i potrzeby poszczególnych marek
*Analiza i optymalizacja procesów opakowaniowych pod kątem czasu i budżetu
Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o.
Junior Brand Manager marki Heineken
*Praca z największa międzynarodową marką piwa w Polsce
*Praca nad wizerunkiem marki w zakresie BTL i ATL
*Uczestnictwo w budowaniu strategii marki
*Przygotowanie i koordynacja promocji wizerunkowych i wolumenowych marki
*Prace kreatywne w zakresie przygotowań do Heineken Open'er Festival i wizerunku marki podczas wydarzenia
*Koordynacja projektów, przygotowań i wdrożenie nowej strony internetowej marki
*Praca nad rozwojem wizerunku marki w internecie
*Zmiana opakowań:
- planowanie i koordynacja zapasów i zamówień opakowań celem optymalizacji kosztów zmiany
- współpraca z polskimi i holenderskimi agencjami w zakresie przygotowania wzorów
- współpraca z producentami opakowań na rynku polskim i zagranicznym
- koordynacja procesów przygotowań, produkcji i zamówień nowych opakowań na każdym etapie
*Analiza i badania rynku
*Analiza i badania wizerunkowe marki
*Poszukiwanie niestandardowych rozwiązań w różnych kanałach komunikacji
*Planowanie i budżetowanie roczne i projektowe, kontrolowanie budżetu
*Współpraca z agencjami kreatywnymi ATL i BTL, z agencjami eventowymi, PR, domami mediowymi, producentami materiałów używanych w promocjach BTL, materiałów POS i
*Rozległa współpraca z działami trade marketing, sprzedaży, finansów, logistyki, zakupów, produkcji, prawnym i działami technologicznymi firmy
Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o.
Warzelnia Talentów- stażystka w marketingu Heinekena
Staż w ramach programu Warzelnia Talentów
Zakres obowiązków Junior Brand Managera Marki
*Wdrożenie nowej butelki na rynek
- Koordynacja prac przygotowawczych
- Przygotowanie linii opakowań zbiorczych
- Przygotowanie działań wspierających implementację nowej butelki na rynek w zakresie promocji dla klientów i materiałów wspierających
*Projekt Time to Excite
- Przygotowanie i koordynowanie projektu wizerunkowego marki
- Przygotowanie działań wspierających- promocja na opakowaniach i w internecie
- Wdrożenie konkursów i działań interaktywnych na stronie internetowej
- Monitorowanie wyników programu
*Koordynacja budżetu
*Przygotowanie propozycji kreatywnych związanych z Open'er Festival 2009 i uczestnictwo w pracach związanych z obecnością marki na festiwalu
*Koordynacja promocji sprzedażowych i wizerunkowych
*Szeroka analiza rynkowa i wizerunkowa
*Analiza efektywności realizowanych projektów
*Współpraca z działami trade marketingu, sprzedaży, finansów, logistyki i prawnym
*Współpraca z agencjami i dostawcami
Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o.
Warzelnia Talentów- stażystka w marketingu marki Żywiec
*Pilotowanie projektów kreatywnych
-banery internetowe
-opakowania promocyjne
-projekty outdoor
-promocja marki- export
*Analizy sprzedażowe i wizerunkowe rynku, marki i marek konkurencyjnych
Prime Invest
Praktykantka
Praktyki z zakresu doradztwa finansowego

Szkolenia i kursy

* Sztuka perswazyjnego prezentowania racji (05.2012, szkolenia EFS)
* Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym (12.2011, Szkolenia EFS)
* Profesjonalizm w Sprzedaży (11.2011, Szkolenia EFS)
* Marketing Młodzieżowy (09.2011, Informedia Polska)
*Sympozjum EcoPackaging (09.2010, Informedia Polska)
*Archetypy w budowaniu strategii marek(02.2010, GfK Polonia+ GŻ)
*Zarządzanie Projektem (11.2009, Openmind)
*Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych (05.2009)
*Komunikacja interpersonalna (11.2008)
*Szkolenie z zakresu baz danych i badania Usage & Attitude (U&A)- wizerunkowych badań konsumenckich (11.2008, PBS DGA)
*Szkolenie z panelu ACNielsen (10.2008, ACNielsen)
*Trening asertywności (05.2008)
*Praca w grupie i zarządzanie zespołem (06.2007)
*Szkolenie z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych (Warta, Generali, HDI, PTU- 2007-2008)
*Szkolenie z zakresu ubezpieczeń na życie i OFE (Commercial Union)

Edukacja

Logo
Department of Design, Manufacturing and Engineering Management, School of Business, inżynierskie
The University of Strathclyde, Glasgow
Logo
Business and Technology, magisterskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Kulinaria- w wersji praktycznej, literatura, żeglarstwo, muzyka, film, matematyka, psychologia behawioralna i psychologia w reklamie, browarnictwo- od czasu pracy w GŻ :)

Organizacje

*Związek Harcerstwa Polskiego - instruktorka od 2000r, w latach 2003-2007 członkini komendy Hufca w Zgierzu
*Sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Zgierzu- współorganizacja kwest i imprez od 2005r.

Inne

2005-2006- The University of Strathclyde, Glasgow, Wielka Brytania, Department of Design, Manufacturing and Engineering Management oraz School of Business

Praca magisterska na temat "Finanse behawioralne czyli jak podejmujemy decyzje finansowe", napisana w języku angielskim.

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Aktywnie
Aktywnie
Jesteśmy tutaj, żeby wspólnie wędrować, pływać, jeździć, latać...Dołącz do nas...Napisz o tym...
Alfabet Reklamy
Alfabet Reklamy
Nowo powstała grupa zrzeszająca ludzi związanych z Marketingiem, Reklamą i POS ,chcących wnieść swoje doświadczenie w budowę nowego portalu. Portal ukaże się w najbliższych miesiącach www.alfabetrekla
Biblia smaków
Biblia smaków
Wejdź jeśli się nie boisz i twórz ją jeśli potrafisz.
BIESZCZADY
BIESZCZADY
BIESZCZADY Wczasy w Polsce AGROTURYSTYKA-2007 Noclegi, pokoje do wynajęcia, pensjonaty, hotele.
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
CYTATY
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Druk wielkoformatowy. Oferty
Druk wielkoformatowy. Oferty
Jeśli masz styczność z drukiem w wielkim formacie - drukujesz lub zamawiasz druki - zajrzyj i sprawdź świeże oferty. Dodaj swoją firmę do usługodawców, zobacz nowe zapytania o cenę, konkursy i przetar
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fotografia czarno  biała
Fotografia czarno biała
Mniej Znaczy Więcej - czyli fotografia czarno-biała Grupa dla dla zwolenników monochromatycznego patrzenia
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów. FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Język giętki
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.