Umiejętności
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Project Management
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu i PR
* opracowanie planu i realizacja działań PR
* współpraca z mediami
* opracowanie materiałów prasowych (informacje, artykuły)
* planowanie i realizacja działań promocyjnych dla marki Gandalf oraz dla poszczególnych kategorii produktowych
* współpraca z agencjami graficznymi, blogerami, organizacjami społecznymi
* organizacja akcji 'Książka dla Dzieciaka' we współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce
* opracowanie treści na stronę internetową
* organizacja eventów i konkursów konsumenckich
* analiza danych sprzedażowych i statystyk witryny e-commerce
* współpraca z mediami
* opracowanie materiałów prasowych (informacje, artykuły)
* planowanie i realizacja działań promocyjnych dla marki Gandalf oraz dla poszczególnych kategorii produktowych
* współpraca z agencjami graficznymi, blogerami, organizacjami społecznymi
* organizacja akcji 'Książka dla Dzieciaka' we współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce
* opracowanie treści na stronę internetową
* organizacja eventów i konkursów konsumenckich
* analiza danych sprzedażowych i statystyk witryny e-commerce
Brand Manager marki Jupik (ostatnie stanowisko)
* Przygotowanie strategii marki na rok 2012 dla Grupy Kofola (Polska, Czechy Słowacja)
* Relaunch marki Jupik w roku 2012 (zmiana pozycjonowania, platformy komunikacyjnej, ATL/BTL, zmiana opakowań)
* Zarządzanie zmianą i aktywnościami marki bazującymi na nowej strategii w latach 2012/2013 (konkursy dla dzieci, aktywności www i social media)
* Wdrażanie nowych produktów (Jupik Sport)
* Przygotowanie relaunch marki/ produktu dla Polski na rok 2014
* Współpraca z agencjami ATL/BTL/PR
* Koordynacja projektów uwzględniających współpracę z różnymi działami firmy (sprzedaż, logistyka, R&D, produkcja, dział prawny i finansowy)
* Planowanie i zarządzanie budżetem marki
* Analiza danych sprzedażowych i wizerunkowych
* Zarządzanie produktami marek Jupi Mix, Mr Max, Fruti
* Relaunch marki Jupik w roku 2012 (zmiana pozycjonowania, platformy komunikacyjnej, ATL/BTL, zmiana opakowań)
* Zarządzanie zmianą i aktywnościami marki bazującymi na nowej strategii w latach 2012/2013 (konkursy dla dzieci, aktywności www i social media)
* Wdrażanie nowych produktów (Jupik Sport)
* Przygotowanie relaunch marki/ produktu dla Polski na rok 2014
* Współpraca z agencjami ATL/BTL/PR
* Koordynacja projektów uwzględniających współpracę z różnymi działami firmy (sprzedaż, logistyka, R&D, produkcja, dział prawny i finansowy)
* Planowanie i zarządzanie budżetem marki
* Analiza danych sprzedażowych i wizerunkowych
* Zarządzanie produktami marek Jupi Mix, Mr Max, Fruti
Junior Brand Manager
* Zarządzanie markami/produktami Jupi Mix, Mr Max Fruti
* Zmiana etykiet- dostosowanie portfela 23 SKU w/w marek do obowiązujących regulacji prawnych
* Wsparcie w realizacji bieżących projektów marki Hoop Cola
* Realizacja projektu wizerunkowo-sprzedażowego "Vinyl Mały" dla marki Hoop Cola- planowanie, budżetowanie, koordynacja stworzenia portalu www, stworzenie kompletnego ATL/BTL oraz kampanii internetowej (współpraca z agencjami), koordynacja aktywności PR (w tym aukcji charytatywnej), analiza efektywności i rentowności projektu
* Zmiana etykiet- dostosowanie portfela 23 SKU w/w marek do obowiązujących regulacji prawnych
* Wsparcie w realizacji bieżących projektów marki Hoop Cola
* Realizacja projektu wizerunkowo-sprzedażowego "Vinyl Mały" dla marki Hoop Cola- planowanie, budżetowanie, koordynacja stworzenia portalu www, stworzenie kompletnego ATL/BTL oraz kampanii internetowej (współpraca z agencjami), koordynacja aktywności PR (w tym aukcji charytatywnej), analiza efektywności i rentowności projektu
Specjalista ds. marketingu
Pentra Sp z o.o., Łódź
*Współtworzenie strategii rozwoju produktów licencjonowanych i marek własnych (ponad 1000 indeksów)
*Współudział w tworzeniu planu promocyjno- marketingowego z uwzględnieniem różnych grup docelowych
*Współudział w tworzeniu budżetu marketingowego
*Przygotowanie i koordynacja działań w internecie skierowanych na dialog z konsumentem (m.in. konkursy związane z licencjami)
*Administracja strony internetowej
*Stworzenie planu promocji firmy w Internecie przy użyciu mediów społecznościowych
*Rozpatrywanie reklamacji konsumenckich
*Koordynacja procesów rozstrzygnięcia konkursów dla dzieci
*Współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie wsparcia działalności przy jednoczesnej promocji produktów firmy
*Przygotowanie prezentacji handlowych
*Przygotowanie materiałów promocyjnych i treści mailingów dystrybucyjnych i handlowych
*Współudział w tworzeniu planu promocyjno- marketingowego z uwzględnieniem różnych grup docelowych
*Współudział w tworzeniu budżetu marketingowego
*Przygotowanie i koordynacja działań w internecie skierowanych na dialog z konsumentem (m.in. konkursy związane z licencjami)
*Administracja strony internetowej
*Stworzenie planu promocji firmy w Internecie przy użyciu mediów społecznościowych
*Rozpatrywanie reklamacji konsumenckich
*Koordynacja procesów rozstrzygnięcia konkursów dla dzieci
*Współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie wsparcia działalności przy jednoczesnej promocji produktów firmy
*Przygotowanie prezentacji handlowych
*Przygotowanie materiałów promocyjnych i treści mailingów dystrybucyjnych i handlowych
Specjalista ds. innowacji opakowaniowych
*Współpraca z brand teamami wszystkich marek Grupy Żywiec
*Koordynacja procesów zmian graficznych i wynikających z przepisów na opakowaniach
*Współtworzenie procedury wdrażania nowych opakowań w Grupie Żywiec, zmian na istniejących opakowaniach i opakowań promocyjnych
*Budżetowanie projektów opakowaniowych i przygotowanie harmonogramów zmian
*Planowanie zmian uwzględniając sprzedaż, produkcję, logistykę, dystrybucje itd.
*Praca z polskimi i zagranicznymi dostawcami opakowań: kartonowych, folii, puszek, skrzynki oraz z hutą szkła
*Koordynacja projektów uwzględniających współpracę ze wszystkimi działami organizacji
*Wyszukiwanie innowacyjnych i unikatowych rozwiązań opakowaniowych dla marek Grupy Żywiec, uwzględniając charakterystykę i potrzeby poszczególnych marek
*Analiza i optymalizacja procesów opakowaniowych pod kątem czasu i budżetu
*Koordynacja procesów zmian graficznych i wynikających z przepisów na opakowaniach
*Współtworzenie procedury wdrażania nowych opakowań w Grupie Żywiec, zmian na istniejących opakowaniach i opakowań promocyjnych
*Budżetowanie projektów opakowaniowych i przygotowanie harmonogramów zmian
*Planowanie zmian uwzględniając sprzedaż, produkcję, logistykę, dystrybucje itd.
*Praca z polskimi i zagranicznymi dostawcami opakowań: kartonowych, folii, puszek, skrzynki oraz z hutą szkła
*Koordynacja projektów uwzględniających współpracę ze wszystkimi działami organizacji
*Wyszukiwanie innowacyjnych i unikatowych rozwiązań opakowaniowych dla marek Grupy Żywiec, uwzględniając charakterystykę i potrzeby poszczególnych marek
*Analiza i optymalizacja procesów opakowaniowych pod kątem czasu i budżetu
Junior Brand Manager marki Heineken
*Praca z największa międzynarodową marką piwa w Polsce
*Praca nad wizerunkiem marki w zakresie BTL i ATL
*Uczestnictwo w budowaniu strategii marki
*Przygotowanie i koordynacja promocji wizerunkowych i wolumenowych marki
*Prace kreatywne w zakresie przygotowań do Heineken Open'er Festival i wizerunku marki podczas wydarzenia
*Koordynacja projektów, przygotowań i wdrożenie nowej strony internetowej marki
*Praca nad rozwojem wizerunku marki w internecie
*Zmiana opakowań:
- planowanie i koordynacja zapasów i zamówień opakowań celem optymalizacji kosztów zmiany
- współpraca z polskimi i holenderskimi agencjami w zakresie przygotowania wzorów
- współpraca z producentami opakowań na rynku polskim i zagranicznym
- koordynacja procesów przygotowań, produkcji i zamówień nowych opakowań na każdym etapie
*Analiza i badania rynku
*Analiza i badania wizerunkowe marki
*Poszukiwanie niestandardowych rozwiązań w różnych kanałach komunikacji
*Planowanie i budżetowanie roczne i projektowe, kontrolowanie budżetu
*Współpraca z agencjami kreatywnymi ATL i BTL, z agencjami eventowymi, PR, domami mediowymi, producentami materiałów używanych w promocjach BTL, materiałów POS i
*Rozległa współpraca z działami trade marketing, sprzedaży, finansów, logistyki, zakupów, produkcji, prawnym i działami technologicznymi firmy
*Praca nad wizerunkiem marki w zakresie BTL i ATL
*Uczestnictwo w budowaniu strategii marki
*Przygotowanie i koordynacja promocji wizerunkowych i wolumenowych marki
*Prace kreatywne w zakresie przygotowań do Heineken Open'er Festival i wizerunku marki podczas wydarzenia
*Koordynacja projektów, przygotowań i wdrożenie nowej strony internetowej marki
*Praca nad rozwojem wizerunku marki w internecie
*Zmiana opakowań:
- planowanie i koordynacja zapasów i zamówień opakowań celem optymalizacji kosztów zmiany
- współpraca z polskimi i holenderskimi agencjami w zakresie przygotowania wzorów
- współpraca z producentami opakowań na rynku polskim i zagranicznym
- koordynacja procesów przygotowań, produkcji i zamówień nowych opakowań na każdym etapie
*Analiza i badania rynku
*Analiza i badania wizerunkowe marki
*Poszukiwanie niestandardowych rozwiązań w różnych kanałach komunikacji
*Planowanie i budżetowanie roczne i projektowe, kontrolowanie budżetu
*Współpraca z agencjami kreatywnymi ATL i BTL, z agencjami eventowymi, PR, domami mediowymi, producentami materiałów używanych w promocjach BTL, materiałów POS i
*Rozległa współpraca z działami trade marketing, sprzedaży, finansów, logistyki, zakupów, produkcji, prawnym i działami technologicznymi firmy
Warzelnia Talentów- stażystka w marketingu Heinekena
Staż w ramach programu Warzelnia Talentów
Zakres obowiązków Junior Brand Managera Marki
*Wdrożenie nowej butelki na rynek
- Koordynacja prac przygotowawczych
- Przygotowanie linii opakowań zbiorczych
- Przygotowanie działań wspierających implementację nowej butelki na rynek w zakresie promocji dla klientów i materiałów wspierających
*Projekt Time to Excite
- Przygotowanie i koordynowanie projektu wizerunkowego marki
- Przygotowanie działań wspierających- promocja na opakowaniach i w internecie
- Wdrożenie konkursów i działań interaktywnych na stronie internetowej
- Monitorowanie wyników programu
*Koordynacja budżetu
*Przygotowanie propozycji kreatywnych związanych z Open'er Festival 2009 i uczestnictwo w pracach związanych z obecnością marki na festiwalu
*Koordynacja promocji sprzedażowych i wizerunkowych
*Szeroka analiza rynkowa i wizerunkowa
*Analiza efektywności realizowanych projektów
*Współpraca z działami trade marketingu, sprzedaży, finansów, logistyki i prawnym
*Współpraca z agencjami i dostawcami
Zakres obowiązków Junior Brand Managera Marki
*Wdrożenie nowej butelki na rynek
- Koordynacja prac przygotowawczych
- Przygotowanie linii opakowań zbiorczych
- Przygotowanie działań wspierających implementację nowej butelki na rynek w zakresie promocji dla klientów i materiałów wspierających
*Projekt Time to Excite
- Przygotowanie i koordynowanie projektu wizerunkowego marki
- Przygotowanie działań wspierających- promocja na opakowaniach i w internecie
- Wdrożenie konkursów i działań interaktywnych na stronie internetowej
- Monitorowanie wyników programu
*Koordynacja budżetu
*Przygotowanie propozycji kreatywnych związanych z Open'er Festival 2009 i uczestnictwo w pracach związanych z obecnością marki na festiwalu
*Koordynacja promocji sprzedażowych i wizerunkowych
*Szeroka analiza rynkowa i wizerunkowa
*Analiza efektywności realizowanych projektów
*Współpraca z działami trade marketingu, sprzedaży, finansów, logistyki i prawnym
*Współpraca z agencjami i dostawcami
Warzelnia Talentów- stażystka w marketingu marki Żywiec
*Pilotowanie projektów kreatywnych
-banery internetowe
-opakowania promocyjne
-projekty outdoor
-promocja marki- export
*Analizy sprzedażowe i wizerunkowe rynku, marki i marek konkurencyjnych
-banery internetowe
-opakowania promocyjne
-projekty outdoor
-promocja marki- export
*Analizy sprzedażowe i wizerunkowe rynku, marki i marek konkurencyjnych
Szkolenia i kursy
* Sztuka perswazyjnego prezentowania racji (05.2012, szkolenia EFS)
* Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym (12.2011, Szkolenia EFS)
* Profesjonalizm w Sprzedaży (11.2011, Szkolenia EFS)
* Marketing Młodzieżowy (09.2011, Informedia Polska)
*Sympozjum EcoPackaging (09.2010, Informedia Polska)
*Archetypy w budowaniu strategii marek(02.2010, GfK Polonia+ GŻ)
*Zarządzanie Projektem (11.2009, Openmind)
*Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych (05.2009)
*Komunikacja interpersonalna (11.2008)
*Szkolenie z zakresu baz danych i badania Usage & Attitude (U&A)- wizerunkowych badań konsumenckich (11.2008, PBS DGA)
*Szkolenie z panelu ACNielsen (10.2008, ACNielsen)
*Trening asertywności (05.2008)
*Praca w grupie i zarządzanie zespołem (06.2007)
*Szkolenie z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych (Warta, Generali, HDI, PTU- 2007-2008)
*Szkolenie z zakresu ubezpieczeń na życie i OFE (Commercial Union)
* Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym (12.2011, Szkolenia EFS)
* Profesjonalizm w Sprzedaży (11.2011, Szkolenia EFS)
* Marketing Młodzieżowy (09.2011, Informedia Polska)
*Sympozjum EcoPackaging (09.2010, Informedia Polska)
*Archetypy w budowaniu strategii marek(02.2010, GfK Polonia+ GŻ)
*Zarządzanie Projektem (11.2009, Openmind)
*Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych (05.2009)
*Komunikacja interpersonalna (11.2008)
*Szkolenie z zakresu baz danych i badania Usage & Attitude (U&A)- wizerunkowych badań konsumenckich (11.2008, PBS DGA)
*Szkolenie z panelu ACNielsen (10.2008, ACNielsen)
*Trening asertywności (05.2008)
*Praca w grupie i zarządzanie zespołem (06.2007)
*Szkolenie z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych (Warta, Generali, HDI, PTU- 2007-2008)
*Szkolenie z zakresu ubezpieczeń na życie i OFE (Commercial Union)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Kulinaria- w wersji praktycznej, literatura, żeglarstwo, muzyka, film, matematyka, psychologia behawioralna i psychologia w reklamie, browarnictwo- od czasu pracy w GŻ :)
Organizacje
*Związek Harcerstwa Polskiego - instruktorka od 2000r, w latach 2003-2007 członkini komendy Hufca w Zgierzu
*Sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Zgierzu- współorganizacja kwest i imprez od 2005r.
*Sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Zgierzu- współorganizacja kwest i imprez od 2005r.
Inne
2005-2006- The University of Strathclyde, Glasgow, Wielka Brytania, Department of Design, Manufacturing and Engineering Management oraz School of Business
Praca magisterska na temat "Finanse behawioralne czyli jak podejmujemy decyzje finansowe", napisana w języku angielskim.
Praca magisterska na temat "Finanse behawioralne czyli jak podejmujemy decyzje finansowe", napisana w języku angielskim.
Grupy
Aktywnie
Jesteśmy tutaj, żeby wspólnie wędrować, pływać, jeździć, latać...Dołącz do nas...Napisz o tym...
Alfabet Reklamy
Nowo powstała grupa zrzeszająca ludzi związanych z Marketingiem, Reklamą i POS ,chcących wnieść swoje doświadczenie w budowę nowego portalu. Portal ukaże się w najbliższych miesiącach www.alfabetrekla
BIESZCZADY
BIESZCZADY Wczasy w Polsce AGROTURYSTYKA-2007 Noclegi, pokoje do wynajęcia, pensjonaty, hotele.
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Druk wielkoformatowy. Oferty
Jeśli masz styczność z drukiem w wielkim formacie - drukujesz lub zamawiasz druki - zajrzyj i sprawdź świeże oferty. Dodaj swoją firmę do usługodawców, zobacz nowe zapytania o cenę, konkursy i przetar
Fotografia czarno biała
Mniej Znaczy Więcej - czyli fotografia czarno-biała
Grupa dla dla zwolenników monochromatycznego patrzenia
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.