Języki
angielski
dobry
Szkolenia i kursy
2006 Kurs certyfikujący dla auditorów wewnętrznych systemów zarządzania jakością
Certyfikat nr A/134/2006
2006 Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Leona Koźmińskiego oraz Katarzyna Korpolewska Profesja Consulting
Szkolenie „Koszyk managera”
2005 Kurs organizowany przez „BitConsultants”
Certyfikat ukończenia szkolenia – „Zarządzanie i modernizacja Biura Obsługi Klienta”
2005 Szkolenie organizowane przez „ClientDirect”- grupa House of Skills
Certyfikat ukończenia szkolenia – „Telefoniczna obsługa Klienta”
1994 Kurs Pedagogiczny Uniwersytet Warszawski
Certyfikat nr A/134/2006
2006 Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Leona Koźmińskiego oraz Katarzyna Korpolewska Profesja Consulting
Szkolenie „Koszyk managera”
2005 Kurs organizowany przez „BitConsultants”
Certyfikat ukończenia szkolenia – „Zarządzanie i modernizacja Biura Obsługi Klienta”
2005 Szkolenie organizowane przez „ClientDirect”- grupa House of Skills
Certyfikat ukończenia szkolenia – „Telefoniczna obsługa Klienta”
1994 Kurs Pedagogiczny Uniwersytet Warszawski
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.