Małgorzata Kaźmierska

Trener Biznesu. Coach. Manager.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie zmianą Coaching Szkolenia pracowników Executive Coaching Przywództwo Zarządzanie Marketing Media Rozwój osobisty Public Relations Rozwój pracowników Planowanie strategiczne Nauczanie Budowanie zepołu Przywództwo w zespole Telemarketing Trener Szkolenie szkolenia Prawo jazdy kat B szkolenia miękkie Szkolenia sprzedażowe Call Center, Obsługa klienta, Sprzedaż bezpośrednia ,

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A.
Trener
1. Stworzenie oraz realizacja kompleksowej polityki rozwojowo-szkoleniowej dla całej spółki, na którą składa się:

• opracowanie i wdrożenie kompleksowego programu skanującego potrzeby rozwojowe pracowników wszystkich szczebli i stanowisk;
• opracowanie i realizacja kompleksowych programów rozwojowych dla TOP Managerów oraz Managerów wyższego i średniego szczebla, skupionych na rozwoju kompetencji zarządczych, budowania zespołu, komunikacji z zespole, rozwiązywania konfliktów, zarządzania zmianą;
• prowadzenie intensywnych sesji rozwojowych dla TOP Managerów i Managerów wyższego szczebla w formule 1 na 1;
• prowadzenie sesji coachingowych i mentoringowych dla TOP Managerów i Managerów wyższego szczebla;
• prowadzenie szkoleń tematycznych dla pracowników wszystkich jednostek organizacyjnych kasyn tj. recepcji, kasy, baru, obsługi automatów, obsługi gier stołowych, managerów sali

2. Opracowanie, wdrożenie i kontrola realizacji:

• Procedury obsługi nowego Klienta - zabezpieczającej jakość obsługi oraz algorytm kontaktu maksymalizujący budowanie początkowej relacji;
• Procedury obsługi stałego Klienta;
• Procedury reagowania w sytuacjach kryzysowych;
• Procedury i szczegółowych wytycznych rekrutacji;
• Systemu oceny pracowników kasyn połączonej z systemem motywacyjnym;
• Zasad profesjonalnego wyglądu pracowników kasyn;

3. Budowanie wewnętrznego employer brandingu;

4. Doradztwo w obszarze HR.
Logo
Trener, Coach (na zasadzie współpracy)
Emergo Coaching, Warszawa
• rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych;
• opracowywanie programów szkoleń;
• prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży, negocjacji, kompetencji miękkich;
• ewaluacja szkoleń;
• sprzedaż oraz koordynacja szkoleń;
Grupa RMF
Specjalista ds. Reklamy RMF Classic / RMF MAXXX w Warszawie
• prowadzenie negocjacji z klientami;
• prowadzenie prezentacji handlowych;
• przygotowywanie ofert dla klientów;
• realizacja założonych celów sprzedażowych;
• organizacja imprez dla klientów Grupy
Bancom Sp. z o.o.
Trener
• rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych;
• prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży, kompetencji miękkich; szkoleń produktowych oraz szkoleń wstępnych dla nowozatrudnionych osób;
• przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz skryptów rozmów;
• opracowywanie programów szkoleniowych;
• opracowywanie indywidualnych planów rozwoju pracowników oraz ich realizacja poprzez wykorzystanie zróżnicowanych metod rozwojowych (on the Job training, coaching, retrening);
• ewaluacja szkoleń;
• wdrażanie nowozatrudnionych osób;
• monitoring jakości prowadzonych działań sprzedażowych;
• selekcja oraz rekrutacja pracowników;
• współpraca z managerami projektów;
Monika Milton
Monika Milton · współpracownik
wystawiono
Ciekawa postać, świetny trener z ogromnym doświadczeniem i poczuciem humoru, błyskawicznie budująca doskonały kontakt z uczestnikami szkoleń.
TK Telekom
Główny Specjalista ds. koordynacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych dla rynku transportowego
• prowadzenie negocjacji z klientami;
• prowadzenie prezentacji handlowych;
• przygotowywanie ofert dla klientów;
• realizacja założonych celów sprzedażowych;
• bieżące raportowanie z wyników pracy przedstawicieli firmy;
• współpraca z zespołem konsultantów technicznych;
Bancom Sp. z o.o.
Koordynator Projektu
• koordynowanie pracy projektów z branży telekomunikacyjnej (Plus, TP S.A., Orange, Play) oraz FMCG;
• zarządzanie 30-osobowym zespołem telemarketerów;
• motywowanie, rozliczanie i kontrola podległych pracowników;
• realizacja planów sprzedaży;
• selekcja i rekrutacja pracowników;
• tworzenie raportów i analiz dotyczących sprzedaży;
• przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz skryptów rozmów;
• prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży, kompetencji miękkich; szkoleń produktowych oraz szkoleń wstępnych dla nowozatrudnionych osób;
• prowadzenie coachingów zespołowych;
• monitoring rozmów i kontrola jakości prowadzonych działań sprzedażowych;
• standaryzacja pracy doradców klienta;
Bancom Sp. z o.o.
Koordynator Projektu Biznesowego
• selekcja i rekrutacja pracowników;
• przygotowywanie materiałów szkoleniowych;
• prowadzenie szkoleń sprzedażowych oraz produktowych;
• opracowywanie indywidualnych planów rozwoju pracowników oraz ich realizacja poprzez cykle coachingowe
Bancom Sp. z o.o.
Team Leader
• opieka trenerska nad 5-osobową grupą konsultantów projektu indywidualnego i ich aktywne wsparcie w podnoszeniu wyników sprzedaży;
• monitoring jakości obsługi klienta poprzez odsłuch rozmów
Bancom Sp. z o.o.
Doradca Klienta Biznesowego
• telefoniczne pozyskiwanie nowych Klientów;
• sprzedaż abonamentów typu voice i data;
• obsługa Klientów VIP

Szkolenia i kursy

06.2014 Projektowanie efektywnych szkoleń i procesów rozwojowych: Grupa SET;
06.2014 Coaching Sprzedawców: Grupa SET;
10.2013 Rozpoznawanie typów osobowości w negocjacjach: Anusz System;
10.2013 Metody aktywizujące przeżywanie w coachingu grupowym i zespołowym: One4Bussines;
07.2013 Sztuka perswazji z Andrzejem Batko; Organizator: Instytut NLP;
06.2013 Projektowanie efektywnych szkoleń i procesów rozwojowych; Organizator: Grupa SET;
05.2013 Coaching Sprzedawców; Organizator: Grupa SET;
05.2011 Profesjonalizm Menadżera. Organizator: Centrum Doradztwa i Szkoleń MABOR;
11.2008 Skuteczny sprzedawca. Organizator: Polkomtel SA;

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia dla Trenerów i Coachów, studia podyplomowe
Uczelnia Łazarskiego
Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

majsterkowanie, pisanie, rozwój osobisty

Inne

DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI

• bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows
• bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
• prawo jazdy kat. B (czynne, duże doświadczenie)
• obsługa urządzeń biurowych;

PRZYKŁADOWE TEMATY REALIZOWANYCH DZIAŁAŃ ROZWOJOWYCH

Zarządzanie (kompetencje managerskie):
• Zarządzanie biznesem
• Zarządzanie sobą w stresie
• Zarządzanie sobą w czasie
• Zarządzanie sobą w zmianie
• Zarządzanie zmianą
• Zarządzanie a planowanie
• Zarządzanie zespołem
• Komunikacja w zarządzaniu
• Kontrola i monitoring w zarządzaniu
• Egzekwowanie w zarządzaniu
• Budowanie zespołu
• Rekrutacja
• Motywowanie
• Delegowanie zadań
• Jak być dobrym szefem?
• Jak rozwijać swoich pracowników?
• Rola lidera
• Mediacje w zespole
• 4 etapy stawiania granic
• Udzielanie informacji zwrotnej
• Konflikty w pracy
• Organizacja czasu pracy

Rekrutacja + HR:
• Ogłoszenia o pracę
• Sprzedaż usług rekrutacyjnych przez telefon i Internet
• Telefonicznie pozyskiwanie kandydatów
• Pozyskiwanie kandydatów
• Dbanie o relacje z pozyskanymi kandydatami
• Efektywne spotkania z kandydatami
• Pozyskiwanie nowych Klientów
• Budowanie relacji z Klientami

Sprzedaż i obsługa Klienta:
• Trudny klient
• Język korzyści w obsłudze klienta i sprzedaży
• Postawa pro-kliencka w obsłudze klienta
• Sprzedaż
• Negocjacje

Rozwój osobisty:
• Komunikacja (werbalna i niewerbalna)
• Automotywacja
• Asertywność
• Autoprezentacja a mowa ciała

Grupy

20 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
ARTCoaching
ARTCoaching
ARTCoaching. Jest to grupa, dedykowana ludziom sztuki, projektantom, aktorom, wszystkim związanym z kreacją i tworzeniem. Adresowana jest do twórców, a także do osób, które chcą spełniać ważną rolę
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Career coaching
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...