Umiejętności
Prowadzenie szkoleń
projektowanie szkoleń i warsztatów dla biznesu
analiza procesów HR
projektowanie i wdrażanie systemów ocen okresowych
projektowanie i wdrażanie standardów obsługi klienta
Doświadczenie zawodowe
Trener / Konsultant
prime mentor solutions&training
Prowadzenie własnej działalności szkoleniowej, współpraca z firmami szkoleniowymi oraz Orange POLSKA
Treningi w zakresie:
- obsługa klienta i sprzedaż
- zarządzanie zespołem pracowniczym
- ZZL - rekrutacja i selekcja, systemy ocen okresowych, system zarządzania przez kompetencje
- rozwój kompetencji osobistych
Jako konsultant budowanie i wdrażanie:
- standardów obsługi klienta
- systemów ocen okresowych
Doradztwo w projektach EFS: Zarządzanie przez kompetencje
Prowadzenie własnego projektu szkoleniowego dofinansowanego z UE
http://primementor.pl/projekty-efs/
Treningi w zakresie:
- obsługa klienta i sprzedaż
- zarządzanie zespołem pracowniczym
- ZZL - rekrutacja i selekcja, systemy ocen okresowych, system zarządzania przez kompetencje
- rozwój kompetencji osobistych
Jako konsultant budowanie i wdrażanie:
- standardów obsługi klienta
- systemów ocen okresowych
Doradztwo w projektach EFS: Zarządzanie przez kompetencje
Prowadzenie własnego projektu szkoleniowego dofinansowanego z UE
http://primementor.pl/projekty-efs/
wystawiono
Małgosia jest profesjonalistką w dziedzinie szkoleń. Potrafi zmotywować i zaktywizować uczestników do działania. Robi to w sposób ciekawy i inspirujący. Doskonale radzi sobie zarówno w pracy zespołowej, jak i indywidalnej. Jest osobą z dużym doświadczeniem, którym chętnie się dzieli , wspierając innych w życiu zawodowym.
wystawiono
Współpraca z Małgosią to czysta przyjemność - nie tylko posiada ogromną wiedzę merytoryczną w zakresie, sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania zasobami ludzkimi oraz doświadczenie, ale jest także niesamowicie profesjonalna w działaniu. W naszej współpracy szczególnie cenię sobie jej umiejętność twórczego myślenia i radzenia sobie w każdej sytuacji. Tak, w każdej, za co Ją niezmiernie podziwiam.
kierownicze
10 lat w TP SA na stanowiskach związanych ze sprzedażą usług, organizacją sprzedaży w kanale bezpośrednim, a następnie w Call Center.
Od 2004 roku stanowiska związane z rozwojem kompetencji pracowników sprzedaży i kadry menedżerskiej - trener i kierownik sekcji treningu odpowiedzialny za diagnozę potrzeb szkoleniowych, budowanie programów rozwojowych ich wdrażanie i ocenę efektów.
Praca na tych stanowiskach dała mi nie tylko umiejętność zarządzania zespołem lecz także procesami HR w firmie. Na stanowisku Kierownika Sekcji Treningu współpracowałam z komórkami organizacyjnymi w Regionie i Centrali oraz partnerami zewnętrznymi (Agencje Pracy Tymczasowej) w zakresie realizacji rekrutacji i selekcji na stanowiska telemarketerskie oraz adaptacji pracowników do pracy i ich rozwoju.
Stworzyłam procedurę naboru i selekcji, która znacznie obniżyła koszty procesu, a także opracowałam procedurę naboru kierowników sekcji w Call Center poprzez Assesment Center i ścieżki karier dla kierowników i liderów grup.
Byłam także odpowiedzialna za rozwój narzędzi i metod szkoleniowych – prowadziłam szkolenia dla trenerów w tym zakresie. Wdrażałam także system mentoringu, który znacznie wpłynął na wzrost kompetencji pracowników młodszych stażem i pozwolił na obniżenie kosztów rozwoju.
Obecnie jako freelancer współpraca z Orange POLSKA i Orange Customer Service w zakresie prowadzenia szkoleń dla pracowników, a także pisania programów rozwojowych w obszarze rozwoju kompetencji osobowych. Od 2013 roku posiadam najwyższy certyfikat jakości trenera w Orange - EXTRAKLASA.
Od 2004 roku stanowiska związane z rozwojem kompetencji pracowników sprzedaży i kadry menedżerskiej - trener i kierownik sekcji treningu odpowiedzialny za diagnozę potrzeb szkoleniowych, budowanie programów rozwojowych ich wdrażanie i ocenę efektów.
Praca na tych stanowiskach dała mi nie tylko umiejętność zarządzania zespołem lecz także procesami HR w firmie. Na stanowisku Kierownika Sekcji Treningu współpracowałam z komórkami organizacyjnymi w Regionie i Centrali oraz partnerami zewnętrznymi (Agencje Pracy Tymczasowej) w zakresie realizacji rekrutacji i selekcji na stanowiska telemarketerskie oraz adaptacji pracowników do pracy i ich rozwoju.
Stworzyłam procedurę naboru i selekcji, która znacznie obniżyła koszty procesu, a także opracowałam procedurę naboru kierowników sekcji w Call Center poprzez Assesment Center i ścieżki karier dla kierowników i liderów grup.
Byłam także odpowiedzialna za rozwój narzędzi i metod szkoleniowych – prowadziłam szkolenia dla trenerów w tym zakresie. Wdrażałam także system mentoringu, który znacznie wpłynął na wzrost kompetencji pracowników młodszych stażem i pozwolił na obniżenie kosztów rozwoju.
Obecnie jako freelancer współpraca z Orange POLSKA i Orange Customer Service w zakresie prowadzenia szkoleń dla pracowników, a także pisania programów rozwojowych w obszarze rozwoju kompetencji osobowych. Od 2013 roku posiadam najwyższy certyfikat jakości trenera w Orange - EXTRAKLASA.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Akademia Edukacji Regionalnej ARP S.A.
Akademia Edukacji Regionalnej jest działem szkoleniowym Agencji Rozwoju Pomorza S.A. Na pomorskim rynku szkoleniowym działamy od 1999r. Nasze szkolenia dotyczą funduszy europejskich, zarządzania proje
Porozmawiajmy o nowoczesnym telemarketingu
Napiszmy wspólnie coś , co pozwoli ludziom uczyć się rzemiosła szybciej.
Telemarketing nie jest ani nudny ani byle jaki. POtrafi być bardzo skuteczny, kiedy wiemy jak należy go stosować.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Studio Rozwoju
Pierwsze w Polsce Studio Rozwoju, w którym połączyliśmy usługi rozwijające potencjał osobisty i zawodowy dla potrzeb rynku pracy.
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Wiedza to władza
Ani bowiem talent bez wiedzy, ani wiedza bez talentu nie mogą stworzyć doskonałego mistrza.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker