Małgorzata Kalisz
Dyrektor Administracyjny
Łódź,
łódzkie
Doświadczenie zawodowe
Prezes Zarządu
Dharmata sp z o.o
• Zarządzanie Firmą,
• Opracowanie strategii Firmy,
• Nadzór nad realizacją budżetu,
• Odpowiedzialność za właściwe funkcjonowanie Firmy,
• Kreowanie i zarządzanie działaniami dotyczącymi świadomości marki,
• Nadzór nad działaniami wspierającymi sprzedaż,
• Analiza prowadzonych działań,
• Wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy, jako miejsca zaufanego i godnego polecenia, budowanie lojalności klienta
• Wzrost sprzedaży usług poprzez działania PR oraz działania prospołeczne skierowane do społeczności lokalnych
• Opracowanie strategii Firmy,
• Nadzór nad realizacją budżetu,
• Odpowiedzialność za właściwe funkcjonowanie Firmy,
• Kreowanie i zarządzanie działaniami dotyczącymi świadomości marki,
• Nadzór nad działaniami wspierającymi sprzedaż,
• Analiza prowadzonych działań,
• Wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy, jako miejsca zaufanego i godnego polecenia, budowanie lojalności klienta
• Wzrost sprzedaży usług poprzez działania PR oraz działania prospołeczne skierowane do społeczności lokalnych
Dyrektor Marketingu
• Zarządzanie grupą pracowników Działu Marketing
• Opracowanie strategii marketingowej dla sieci
• Planowanie i odpowiedzialność za budżet kosztów marketingowych
• Odpowiedzialność za właściwe przygotowanie marketingowego pakietu każdej promocji i ekspozycje materiałów promocyjnych
• Kreowanie i zarządzanie działaniami dotyczącymi budowy świadomości marki NOMI
• Kreowanie i zarządzanie działaniami wspierającymi sprzedaż
• Analiza prowadzonych działań marketingowych (badania, fokusy, panele konsumenckie)
• Współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi, badawczymi szkoleniowymi oraz kontrola nad właściwą realizacją zadań wynikających z podpisanych umów
• Prowadzenie prezentacji i szkoleń dot. Obsługi klienta w sieci, kreowanie pozytywnego wizerunku sieci NOMI
• Zarządzanie zmianami towarowymi, zmianami układu sklepu i oznaczeń produktów
• Wykreowanie pozytywnego wizerunku formy, jako miejsca najtańszych zakupów na rynku – numer jeden jeśli chodzi o ceny w rankingu „Polityki”
• Wzrost zakupów przez lokalny catchment poprzez działania PR oraz działania prospołeczne skierowane do społeczności lokalnych
• Zarządzanie projektami centralnymi
• Opracowanie strategii marketingowej dla sieci
• Planowanie i odpowiedzialność za budżet kosztów marketingowych
• Odpowiedzialność za właściwe przygotowanie marketingowego pakietu każdej promocji i ekspozycje materiałów promocyjnych
• Kreowanie i zarządzanie działaniami dotyczącymi budowy świadomości marki NOMI
• Kreowanie i zarządzanie działaniami wspierającymi sprzedaż
• Analiza prowadzonych działań marketingowych (badania, fokusy, panele konsumenckie)
• Współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi, badawczymi szkoleniowymi oraz kontrola nad właściwą realizacją zadań wynikających z podpisanych umów
• Prowadzenie prezentacji i szkoleń dot. Obsługi klienta w sieci, kreowanie pozytywnego wizerunku sieci NOMI
• Zarządzanie zmianami towarowymi, zmianami układu sklepu i oznaczeń produktów
• Wykreowanie pozytywnego wizerunku formy, jako miejsca najtańszych zakupów na rynku – numer jeden jeśli chodzi o ceny w rankingu „Polityki”
• Wzrost zakupów przez lokalny catchment poprzez działania PR oraz działania prospołeczne skierowane do społeczności lokalnych
• Zarządzanie projektami centralnymi
Kierownik działu ds. generowania przychodów – Biuro Zarządu, Regionalny Kierownik ds. Marketingu
• Odpowiedzialność za budżet przychodów i kosztów dot. sprzedaży powierzchni promocyjnych , reklamowych i wynajmów najemcom krótkoterminowych w sklepach na terenie kraju
• Planowanie i odpowiedzialność za budżet kosztów marketingu
• Wynajem powierzchni promocyjnych i reklamowych oraz współpraca z przedstawicielami handlowymi/ dostawcami
• Wynajem powierzchni handlowych oraz współpraca z najemcami
• Odpowiedzialność za poziom złych długów i ich ściągalność
• Odpowiedzialność za organizację promocji, degustacji i animacji mających na celu wzrost sprzedaży
• Sprawowanie pieczy nad akcjami promocyjnymi, dbanie o prawidłowy ich przebieg
• Współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi oraz kontrola nad właściwą realizacją zadań wynikającą z zawieranych umów
• Przygotowanie i realizacja strategii sprzedaży bonów towarowych
• Zarządzanie grupą specjalistów ds. marketingu w regionie
• Planowanie i odpowiedzialność za budżet marketingowy w regionie
• Wynajem powierzchni handlowych w regionie
• Przygotowanie i realizacja strategii komunikacji z klientem ( tablice kierunkowe, bilbordy)
• Organizacja i prowadzenie paneli konsumenckich, bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami
• Prowadzenie szkoleń dla kierowników i pracowników
• Planowanie i odpowiedzialność za budżet kosztów marketingu
• Wynajem powierzchni promocyjnych i reklamowych oraz współpraca z przedstawicielami handlowymi/ dostawcami
• Wynajem powierzchni handlowych oraz współpraca z najemcami
• Odpowiedzialność za poziom złych długów i ich ściągalność
• Odpowiedzialność za organizację promocji, degustacji i animacji mających na celu wzrost sprzedaży
• Sprawowanie pieczy nad akcjami promocyjnymi, dbanie o prawidłowy ich przebieg
• Współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi oraz kontrola nad właściwą realizacją zadań wynikającą z zawieranych umów
• Przygotowanie i realizacja strategii sprzedaży bonów towarowych
• Zarządzanie grupą specjalistów ds. marketingu w regionie
• Planowanie i odpowiedzialność za budżet marketingowy w regionie
• Wynajem powierzchni handlowych w regionie
• Przygotowanie i realizacja strategii komunikacji z klientem ( tablice kierunkowe, bilbordy)
• Organizacja i prowadzenie paneli konsumenckich, bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami
• Prowadzenie szkoleń dla kierowników i pracowników
Kierownik Działu Promocji Sprzedaży i Biura ds. Kluczowych Klientów , Kupiec – Tekstylia
• Zarządzanie grupą pracowników – Konsultanci, Telemarketing, Promocje
• Zarządzanie i realizacja budżetów; przychody z wynajmu powierzchni , budżet realizacji celów sprzedaży pracy konsultantów,
• Zarządzanie projektami Złota Karta, Sklepy ARO, Bony towarowe,
• Przygotowywanie i realizacja rocznego business planu akcji promocyjnych wspierających sprzedaż
• Organizowanie i prowadzenie paneli z wybranymi kategoriami klientów
• Raportowanie na potrzeby spółki
• Odpowiedzialność za zakupy do sieci asortymentu z branży tekstylia
• Negocjacje handlowe z dostawcami
• Przygotowywanie promocji asortymentu tekstylnego
• Odpowiedzialność i realizacja budżetu sprzedaży i marży
• Zarządzanie i realizacja budżetów; przychody z wynajmu powierzchni , budżet realizacji celów sprzedaży pracy konsultantów,
• Zarządzanie projektami Złota Karta, Sklepy ARO, Bony towarowe,
• Przygotowywanie i realizacja rocznego business planu akcji promocyjnych wspierających sprzedaż
• Organizowanie i prowadzenie paneli z wybranymi kategoriami klientów
• Raportowanie na potrzeby spółki
• Odpowiedzialność za zakupy do sieci asortymentu z branży tekstylia
• Negocjacje handlowe z dostawcami
• Przygotowywanie promocji asortymentu tekstylnego
• Odpowiedzialność i realizacja budżetu sprzedaży i marży
Kierownik Biura Promocji Miasta Łodzi
• Opracowanie strategii pozyskania inwestorów zagranicznych
• Współpraca z Agencjami rządowymi w zakresie pozyskania inwestorów zagranicznych
• Organizowanie i nadzór nad lokalnymi akcjami wspierającymi przedsiębiorczość
• Uczestnictwo w Targach Międzynarodowych
• Przeprowadzenie prywatyzacji przedsiębiorstw komunalnych
• Pozyskanie inwestorów zagranicznych
• Organizowanie przetargów
• Współpraca z Agencjami rządowymi w zakresie pozyskania inwestorów zagranicznych
• Organizowanie i nadzór nad lokalnymi akcjami wspierającymi przedsiębiorczość
• Uczestnictwo w Targach Międzynarodowych
• Przeprowadzenie prywatyzacji przedsiębiorstw komunalnych
• Pozyskanie inwestorów zagranicznych
• Organizowanie przetargów
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.