Umiejętności
orientacja na wyniki i Klienta
samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów
praca w zespole, praca z ludźmi,
Zdolność do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji
przygotowanie ofert i prezentacji,
odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu
Monitorowanie rynku i działań konkurencji
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista d/s sprzedaży telefonicznej / Koordynator Działu Sprzedaży
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
maj – listopad 2011
Kierownik Zespołu
Koordynator projektu – BD Support jako wsparcie Rynku FC w sezonie
– zarządzanie zespołem Stażystów ds. Sprzedaży Telefonicznej;
– monitorowanie wyników pracy i efektywną jej organizację; – dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych stażystów poprzez przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz coaching;
– stała współpraca z Sales Team Leaderami w lokacjach;
– konwertowanie i weryfikacja bazy klientów handlowca na bazę telefoniczną;
– przygotowywanie raportów z dziennej sprzedaży.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej – aktywna sprzedaż (prezentacja: oferty, nowego produktu i promocji); – realizacja planów sprzedażowych; – efektywna współpraca z przedstawicielami i dystrybucją; – kontrola płynności finansowej klientów; – szkolenia wewnętrzne pracowników.
maj – listopad 2011
Kierownik Zespołu
Koordynator projektu – BD Support jako wsparcie Rynku FC w sezonie
– zarządzanie zespołem Stażystów ds. Sprzedaży Telefonicznej;
– monitorowanie wyników pracy i efektywną jej organizację; – dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych stażystów poprzez przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz coaching;
– stała współpraca z Sales Team Leaderami w lokacjach;
– konwertowanie i weryfikacja bazy klientów handlowca na bazę telefoniczną;
– przygotowywanie raportów z dziennej sprzedaży.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej – aktywna sprzedaż (prezentacja: oferty, nowego produktu i promocji); – realizacja planów sprzedażowych; – efektywna współpraca z przedstawicielami i dystrybucją; – kontrola płynności finansowej klientów; – szkolenia wewnętrzne pracowników.
Specjalista Dział Realizacji Badań Jakościowych
– kontakty z działami wewnętrznymi w zakresie realizacji badań;
– stała współpraca z badaczami/ koordynatorami projektów
w celu udoskonalania procedur realizacji badań;
– kontakty z klientami B2B mające na celu precyzyjne określenie
parametrów do badań;
– tworzenie kwestionariuszy rekrutacyjnych do badań; – wycena badań.
♦ marzec – listopad 2007
Czasowe Zastępstwo Koordynatora Działu Realizacji Badań Jakościowych – zarządzanie zespołem spisywaczy badań;
– stała współpraca z badaczami w zakresie wprowadzania standardów
– budowanie i utrzymanie sieci spisywaczy;
– stworzenie procedur dotyczących spisywania badań; – zapewnienie terminowego spisania badań.
– stała współpraca z badaczami/ koordynatorami projektów
w celu udoskonalania procedur realizacji badań;
– kontakty z klientami B2B mające na celu precyzyjne określenie
parametrów do badań;
– tworzenie kwestionariuszy rekrutacyjnych do badań; – wycena badań.
♦ marzec – listopad 2007
Czasowe Zastępstwo Koordynatora Działu Realizacji Badań Jakościowych – zarządzanie zespołem spisywaczy badań;
– stała współpraca z badaczami w zakresie wprowadzania standardów
– budowanie i utrzymanie sieci spisywaczy;
– stworzenie procedur dotyczących spisywania badań; – zapewnienie terminowego spisania badań.
Specjalista d/s Badań Jakościowych i Ilościowych Dział Kontroli
– wdrożenie i zarządzanie systemem do kontroli badań jakościowych; – zakładanie użytkowników systemowych;
– monitorowanie efektywności wykorzystania systemu przez koordynatorów terenowych;
– ocena jakości pracy koordynatorów terenowych; – przygotowywanie szkoleń dla koordynatorów terenowych; – nadzór nad poziomem realizacji badań ilościowych;
– kontrola pracy ankieterów terenowych; – przygotowywanie materiałów na potrzeby kontroli do badań;
– szkolenie kontrolerów do badań i nadzór na ich pracą;
– opracowywanie wyników kontroli telefonicznej i osobistej;
– pozyskiwanie nowych kontrolerów oraz dbanie o utrzymanie sieci
ogólnopolskiej.
– monitorowanie efektywności wykorzystania systemu przez koordynatorów terenowych;
– ocena jakości pracy koordynatorów terenowych; – przygotowywanie szkoleń dla koordynatorów terenowych; – nadzór nad poziomem realizacji badań ilościowych;
– kontrola pracy ankieterów terenowych; – przygotowywanie materiałów na potrzeby kontroli do badań;
– szkolenie kontrolerów do badań i nadzór na ich pracą;
– opracowywanie wyników kontroli telefonicznej i osobistej;
– pozyskiwanie nowych kontrolerów oraz dbanie o utrzymanie sieci
ogólnopolskiej.
Koordynator - z-ca Kierownika Dział Badań Telefonicznych CATI
– monitorowanie poziomu realizacji badań CATI;
– prowadzenie szkoleń do badań CATI; – kontakt i obsługa klienta B2B; – efektywne zarządzanie pracą ankieter#ów i kontrola jakości pracy; – opracowanie systemu rekrutacji i selekcji dla ankieterów; – opracowanie materiałów i prowadzenie szkoleń dla nowych osób; – opracowanie systemu ocen pracowniczych i systemu motywacyjnego; – administrowanie biurem; – przygotowanie materiałów na potrzeby audytu OFBOR.
– prowadzenie szkoleń do badań CATI; – kontakt i obsługa klienta B2B; – efektywne zarządzanie pracą ankieter#ów i kontrola jakości pracy; – opracowanie systemu rekrutacji i selekcji dla ankieterów; – opracowanie materiałów i prowadzenie szkoleń dla nowych osób; – opracowanie systemu ocen pracowniczych i systemu motywacyjnego; – administrowanie biurem; – przygotowanie materiałów na potrzeby audytu OFBOR.
Szkolenia i kursy
Champion Sap
Szkolenie wewnętrzne „ Train the Trainer”
Szkolenie wewnętrzne „Obsługa telefoniczna klientów, nastawienie pro sprzedażowe”
Szkolenie wewnętrzne „ Train the Trainer”
Szkolenie wewnętrzne „Obsługa telefoniczna klientów, nastawienie pro sprzedażowe”
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zainteresowania
impresjonizm, muzyka, sport (piłka siatkowa ,wędrówki górskie, narciarstwo, fitness), sztuka kręcenia ogniem – poi poi
Inne
aktywność, dynamika w działaniu, odporność na stres, inicjatywa, umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole, silna orientacja zamierzonych celów, kreatywność, samodzielność, systematyczność i dokładność, zdolności interpersonalne.
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy