Małgorzata Kruszewska

przedstawiciel handlowy ds.dostaw Horeca, Makro Cash and Carry Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

orientacja na wyniki i Klienta samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów praca w zespole, praca z ludźmi, Zdolność do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji przygotowanie ofert i prezentacji, odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu Monitorowanie rynku i działań konkurencji Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Makro Cash and Carry Polska S.A.
przedstawiciel handlowy ds.dostaw Horeca
Coca-Cola HBC Polska
Specjalista ds. Rozwoju Rynku IC
Młodszy specjalista ds.Rozwoju Rynku IC maj - październik 2014
Coca-Cola HBC Polska
Specjalista d/s sprzedaży telefonicznej / Koordynator Działu Sprzedaży
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
maj – listopad 2011
Kierownik Zespołu
Koordynator projektu – BD Support jako wsparcie Rynku FC w sezonie
– zarządzanie zespołem Stażystów ds. Sprzedaży Telefonicznej;
– monitorowanie wyników pracy i efektywną jej organizację; – dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych stażystów poprzez przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz coaching;
– stała współpraca z Sales Team Leaderami w lokacjach;
– konwertowanie i weryfikacja bazy klientów handlowca na bazę telefoniczną;
– przygotowywanie raportów z dziennej sprzedaży.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej – aktywna sprzedaż (prezentacja: oferty, nowego produktu i promocji); – realizacja planów sprzedażowych; – efektywna współpraca z przedstawicielami i dystrybucją; – kontrola płynności finansowej klientów; – szkolenia wewnętrzne pracowników.
IQS and Quant Group Sp. z o.o.
specjalista ds. księgowości i administracji
– obsługa programu kadrowo-płacowego „Kali”;
– zakładnie kont dla danego rodzaju umowy; – kontrola, weryfikacja i księgowanie umów; – ścisła współpraca z działem Realizacji Badań Jakościowych; – monitorowanie terminowego dostarczania umów.
IQS and Quant Group Sp. z o.o.
Specjalista Dział Realizacji Badań Jakościowych
– kontakty z działami wewnętrznymi w zakresie realizacji badań;
– stała współpraca z badaczami/ koordynatorami projektów
w celu udoskonalania procedur realizacji badań;
– kontakty z klientami B2B mające na celu precyzyjne określenie
parametrów do badań;
– tworzenie kwestionariuszy rekrutacyjnych do badań; – wycena badań.
♦ marzec – listopad 2007
Czasowe Zastępstwo Koordynatora Działu Realizacji Badań Jakościowych – zarządzanie zespołem spisywaczy badań;
– stała współpraca z badaczami w zakresie wprowadzania standardów
– budowanie i utrzymanie sieci spisywaczy;
– stworzenie procedur dotyczących spisywania badań; – zapewnienie terminowego spisania badań.
IQS and Quant Group Sp. z o.o.
Specjalista d/s Badań Jakościowych i Ilościowych Dział Kontroli
– wdrożenie i zarządzanie systemem do kontroli badań jakościowych; – zakładanie użytkowników systemowych;
– monitorowanie efektywności wykorzystania systemu przez koordynatorów terenowych;
– ocena jakości pracy koordynatorów terenowych; – przygotowywanie szkoleń dla koordynatorów terenowych; – nadzór nad poziomem realizacji badań ilościowych;
– kontrola pracy ankieterów terenowych; – przygotowywanie materiałów na potrzeby kontroli do badań;
– szkolenie kontrolerów do badań i nadzór na ich pracą;
– opracowywanie wyników kontroli telefonicznej i osobistej;
– pozyskiwanie nowych kontrolerów oraz dbanie o utrzymanie sieci
ogólnopolskiej.
IQS and Quant Group Sp. z o.o.
Koordynator - z-ca Kierownika Dział Badań Telefonicznych CATI
– monitorowanie poziomu realizacji badań CATI;
– prowadzenie szkoleń do badań CATI; – kontakt i obsługa klienta B2B; – efektywne zarządzanie pracą ankieter#ów i kontrola jakości pracy; – opracowanie systemu rekrutacji i selekcji dla ankieterów; – opracowanie materiałów i prowadzenie szkoleń dla nowych osób; – opracowanie systemu ocen pracowniczych i systemu motywacyjnego; – administrowanie biurem; – przygotowanie materiałów na potrzeby audytu OFBOR.
IQS and Quant Group Sp. z o.o.
Ankieter Studio CATI
– wywiady telefoniczne;
– tworzenie baz telefonicznych.

Szkolenia i kursy

 Champion Sap
 Szkolenie wewnętrzne „ Train the Trainer”
 Szkolenie wewnętrzne „Obsługa telefoniczna klientów, nastawienie pro sprzedażowe”

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie

Zainteresowania

impresjonizm, muzyka, sport (piłka siatkowa ,wędrówki górskie, narciarstwo, fitness), sztuka kręcenia ogniem – poi poi

Inne

aktywność, dynamika w działaniu, odporność na stres, inicjatywa, umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole, silna orientacja zamierzonych celów, kreatywność, samodzielność, systematyczność i dokładność, zdolności interpersonalne.

Grupy

BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy