Doświadczenie zawodowe
Asystentka Biura Zarządu
OPOKA TFI S.A.
• organizacyjne wsparcie pracy Zarządu
• bieżąca obsługa Sekretariatu
• prowadzenie korespondencji i terminarza spotkań Zarządu Spółki
• przygotowanie korespondencji, oświadczeń i dokumentów firmowych
• sporządzanie raportów, sprawozdań oraz notatek ze spotkań z udziałem Zarządu
• nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami Spółki
• dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawną komunikację wewnątrz firmy
• organizacja podróży służbowych
• realizacja projektów zleconych przez Zarząd
• bieżąca obsługa Sekretariatu
• prowadzenie korespondencji i terminarza spotkań Zarządu Spółki
• przygotowanie korespondencji, oświadczeń i dokumentów firmowych
• sporządzanie raportów, sprawozdań oraz notatek ze spotkań z udziałem Zarządu
• nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami Spółki
• dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawną komunikację wewnątrz firmy
• organizacja podróży służbowych
• realizacja projektów zleconych przez Zarząd
koordynator konferencji / key account manager
•organizacja konferencji i targów
•osobiste prowadzenie sprzedaży powierzchni wystawienniczej oraz
sponsoringu konferencji i targów
•koordynowanie, nadzór i rozliczanie pracy zespołu pracowników
zaangażowanych w sprzedaż kart wstępu
•współpraca z zespołami redakcyjnymi w przygotowaniu konferencji i targów
•pozyskiwanie i obsługa patronów honorowych i medialnych
•przygotowywanie i aktualizacja ofert, baz potencjalnych uczestników oraz list wysyłkowych newsletterów
•prowadzenie portali internetowych odpowiednich konferencji i targów
•marketing i PR konferencji oraz targów
•zamawianie, nadzorowanie, koordynacja prac i rozliczanie podmiotów zewnętrznych realizujących zlecenia na potrzeby konferencji i tragów
•kontrola kosztów organizacji konferencji i targów. Przygotowywanie rozliczeń
•sprzedaż reklamy internetowej i prasowej
•osobiste prowadzenie sprzedaży powierzchni wystawienniczej oraz
sponsoringu konferencji i targów
•koordynowanie, nadzór i rozliczanie pracy zespołu pracowników
zaangażowanych w sprzedaż kart wstępu
•współpraca z zespołami redakcyjnymi w przygotowaniu konferencji i targów
•pozyskiwanie i obsługa patronów honorowych i medialnych
•przygotowywanie i aktualizacja ofert, baz potencjalnych uczestników oraz list wysyłkowych newsletterów
•prowadzenie portali internetowych odpowiednich konferencji i targów
•marketing i PR konferencji oraz targów
•zamawianie, nadzorowanie, koordynacja prac i rozliczanie podmiotów zewnętrznych realizujących zlecenia na potrzeby konferencji i tragów
•kontrola kosztów organizacji konferencji i targów. Przygotowywanie rozliczeń
•sprzedaż reklamy internetowej i prasowej
Lease Consultant
•wspomaganie działań handlowych
•wspomaganie działań i akcji marketingowych ( marketing bezpośredni)
•spotkania biznesowe z klientami ( przedstawienie oferty, negocjacje, finalizacja umowy)
•utrzymywanie kontaktów z partnerami krajowymi i zagranicznymi ( min. Instant Offices, S.O.S., E-Offices, Biuranet, itd. )
•przygotowywanie ofert handlowych
•profesjonalna obsługa klientów
•telefoniczna weryfikacja klientów biznesowych
•prowadzenie telefonicznych rozmów marketingowych i handlowych, wywiady telefoniczne
•wprowadzanie danych do zintegrowanego systemy sprzedaży- CRM
•wspomaganie działań i akcji marketingowych ( marketing bezpośredni)
•spotkania biznesowe z klientami ( przedstawienie oferty, negocjacje, finalizacja umowy)
•utrzymywanie kontaktów z partnerami krajowymi i zagranicznymi ( min. Instant Offices, S.O.S., E-Offices, Biuranet, itd. )
•przygotowywanie ofert handlowych
•profesjonalna obsługa klientów
•telefoniczna weryfikacja klientów biznesowych
•prowadzenie telefonicznych rozmów marketingowych i handlowych, wywiady telefoniczne
•wprowadzanie danych do zintegrowanego systemy sprzedaży- CRM
Asystentka Działu Sprzedaży i Marketingu
•pomoc administracyjna w Dziale Sprzedaży i Marketingu
•organizowanie pracy przedstawicieli medycznych
•kontakt z agencjami reklamowymi
•przygotowywanie kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowy produkt
•organizowanie udziału firmy w konferencjach medycznych
•organizowanie wyjazdów służbowych
•organizowanie firmowych ,cyklicznych spotkań służbowych
•sporządzanie raportów sprzedaży
•przygotowywanie służbowej dokumentacji
•praca z programami Teams, Farmaprom, IMS
•organizowanie pracy przedstawicieli medycznych
•kontakt z agencjami reklamowymi
•przygotowywanie kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowy produkt
•organizowanie udziału firmy w konferencjach medycznych
•organizowanie wyjazdów służbowych
•organizowanie firmowych ,cyklicznych spotkań służbowych
•sporządzanie raportów sprzedaży
•przygotowywanie służbowej dokumentacji
•praca z programami Teams, Farmaprom, IMS
konsultant w Wydzile Umów i Negocjacji/Asystentka Dyrektora Departamenu
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A.
Departament Reasekuracji
Wydział Umów i Negocjacji
Stanowisko:
konsultant ( Underwriter reasekuracji)
Obowiązki:
-sporządzanie tłumaczeń pism urzędowych
-prowdzenie statystyk związanych z dziłalnością wydziału
- archiwizowanie dokumentacji bieżącej
- współpraca przy realizacji zadań zespołu
- praca w systemach i narzędziach informatycznych wykorzystywanych w grupie KBC
- współpraca przy sporządzaniu pism biznesowych
oraz negocjowaniu warunków kontraktowych
Asystentka Dyrektora Departamentu Reasekuracji i Dyrektora Departamentu Ubezpieczeń Moskich i
Lotniczych
Obowiązki:
-odpowiedzialność za obsługę sekretarską Dyrektora departamentów i przepływ dokumentów
-prowadzenie terminarza spotkań
- prowadzenie rejestru spraw pilnych i terminowych
- prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej I przychodzącej
- przygotowywanie korespondencji
- prowadzenie archiwizacji bieżącej dokumentacji
- odpowiedzialność za przepływ informacji wewnętrznych i zewnętrznych sekretariatu poprzez odbieranie telefonów, łączenie rozmów, prowadzenie terminarza spotkań
- zamawianie materiłów biurowych
- obsługa recepcyjna sekretatiatu poprzez przyjmowanie interesantów i gości
- odpowiedzialność za koordynowanie spraw personalnych Dyrektora Deartamentów poprzez sporządzanie listy obecności, monitorowanie urlopów
- organizacja wyjazdów służbowych zagranicznych i krajowych
-prowadzenie rejestru delegacji
- odpowiedzialność za kontakty z instytucjami zewnętrznymi poprzez prowadzenie ewidencji teleadresowej, telefonowanie do klientów,
podmiotów gospodarczych, instytucji oraz osób współpracujących z TuiR WARTA S.A.
- udział w organizacji projektów marketingowych sponsorowanych przez TuiR WARTA S.A.
Departament Reasekuracji
Wydział Umów i Negocjacji
Stanowisko:
konsultant ( Underwriter reasekuracji)
Obowiązki:
-sporządzanie tłumaczeń pism urzędowych
-prowdzenie statystyk związanych z dziłalnością wydziału
- archiwizowanie dokumentacji bieżącej
- współpraca przy realizacji zadań zespołu
- praca w systemach i narzędziach informatycznych wykorzystywanych w grupie KBC
- współpraca przy sporządzaniu pism biznesowych
oraz negocjowaniu warunków kontraktowych
Asystentka Dyrektora Departamentu Reasekuracji i Dyrektora Departamentu Ubezpieczeń Moskich i
Lotniczych
Obowiązki:
-odpowiedzialność za obsługę sekretarską Dyrektora departamentów i przepływ dokumentów
-prowadzenie terminarza spotkań
- prowadzenie rejestru spraw pilnych i terminowych
- prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej I przychodzącej
- przygotowywanie korespondencji
- prowadzenie archiwizacji bieżącej dokumentacji
- odpowiedzialność za przepływ informacji wewnętrznych i zewnętrznych sekretariatu poprzez odbieranie telefonów, łączenie rozmów, prowadzenie terminarza spotkań
- zamawianie materiłów biurowych
- obsługa recepcyjna sekretatiatu poprzez przyjmowanie interesantów i gości
- odpowiedzialność za koordynowanie spraw personalnych Dyrektora Deartamentów poprzez sporządzanie listy obecności, monitorowanie urlopów
- organizacja wyjazdów służbowych zagranicznych i krajowych
-prowadzenie rejestru delegacji
- odpowiedzialność za kontakty z instytucjami zewnętrznymi poprzez prowadzenie ewidencji teleadresowej, telefonowanie do klientów,
podmiotów gospodarczych, instytucji oraz osób współpracujących z TuiR WARTA S.A.
- udział w organizacji projektów marketingowych sponsorowanych przez TuiR WARTA S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Inne
Umiejętności:
- Języki obce: -język angielski- biegły w mowie i piśmie, w tym znajomość Business English..
-język francuski- początkujący
-Obsługa komputera: - Pakiet MS Office, Internet, obsługa poczty elektronicznej.
-Obsługa urządzeń biurowych.
Zainteresowania:
nauka języków obcych, polityka, prawo, podróże , Internet , książki
e-mail: malgorzata-jasinska1@wp.pl
- Języki obce: -język angielski- biegły w mowie i piśmie, w tym znajomość Business English..
-język francuski- początkujący
-Obsługa komputera: - Pakiet MS Office, Internet, obsługa poczty elektronicznej.
-Obsługa urządzeń biurowych.
Zainteresowania:
nauka języków obcych, polityka, prawo, podróże , Internet , książki
e-mail: malgorzata-jasinska1@wp.pl
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
EGIPT...
Grupa dla wszystkich, którzy w Egipcie byli, są :-) lub będą. W przyszłości dalszej lub bliższej... Którzy sa zauroczeni tym krajem, tymi ludźmi, klimatem
Floryda
Grupa poświęcona Florydzie.Poruszamy tematy związane z turystyką,inwestycjami i innymi atrakcjami tego miejsca.
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.
ORGANIZACJA IMPREZ
Pomysły na imprezę, atrakcje, kontakt do organizatorów innych. porady i dysksje na temat organizacji imprez
Organizacja szkoleń z COC Events Conferences
Jesteśmy wyjątkową agencją eventową, która mając do dyspozycji codzienne narzędzia eventowe, tworzy niepowtarzalne scenariusze eventowe, które wciela w życie podczas realizacji...
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość