Małgorzata Jackowska

Jr Brand Manager, WYBOROWA S.A. Pernod Ricard

Wypowiedzi

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie Charytatywnie w temacie pomoc dla dzieci niepelnosprawnych oraz z ubogich rodzin
    2.03.2008, 20:10

    Panie Michale, czy organizujecie Panstwo regularne zbiorki rzeczy dla osob potrzebujacych?. Jakis czas temu przekazywalam meble oraz ubrania pod wskazane adresy, jednak stracilam kontakt z osoba bardziej zorientowana w tego typu dzialalnosci. Bede wdzieczna za udzielenie mi informacji. Pozdrawiam serdecznie MJ

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA w temacie Turcja 7+7

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Nadchodzą nowi gracze na rynku barów kawowych
    7.11.2007, 13:55

    Karolina K.:
    Małgorzata J.:
    Andrzej Marek B.:
    Małgorzata J.:

    a może Starbucks weźmie pod uwagę polskie kubki smakowe i ichniejsza kawa będzie bliższa polskim gustom?
    Tak przecież zrobiła Coca-Cola wchodząc na obce rynki, to samo dotyczy czekolady Cudbury.
    Ja będę pierwszą klientką Sturbucksa w Poznaniu ;)Karolina K. edytował(a) ten post dnia 06.11.07 o godzinie 16:58

    bardzo zaciekawilo mnie stwierdzenie dotyczace Cadbury... co dokladnie ma Pani na mysli?
    pozdrawiam
    mj
    Wtrącę swoje zdanie. Pewnie to, że wchodząc na rynek, niezbyt dokładnie zbadali preferencje smakowe polaków w czekoladach, i wprwadzili produkty popularne w innych krajach, a u nas nie przyjęte. Może nie było testów w reprezentatywnej grupie konsumenckiej, nieważne. Na pewno dotyczy to początku Cadberego w Polsce, długo przed zakupem Wedla. Pamiętam te czasy bo byłem wtedy ASM w FMCG i widziałem ile się marnowało produktów na półkach i kasy w reklamie.

    Dziekuje za komentarz.
    Oczywiscie z wiadomych powodow znam historie wprowadzania produktow Cadbury na rynek polski, jednak konkretnie interesowalo mnie, co poprzedniczka miala na mysli.
    Pozdrawiam serdecznie
    MJ

    Dziękuję za wyręczenie :) dokładnie to miałam na myśli. liczę, że Starbucks nie popełni tego samego błędu.

    :)) Zgadzam sie, ze Starbucks powinien przeprowadzic badania konsumenckiei zebrac dane ktore, pokaza czy faktycznie wprowadzenie niezmodyfikowanego produktu bedzie wskazane. Konieczne jest sprawdzenie jak przedtawiaja sie preferencje konsumentow w naszym regionie, do smaku i postrzegania marki/kawy (serwowanej w takim a nie innym miejscu). Niestety nie znam danych, zalozen i celow, wiec ciezko mi wnioskowac.
    Niewatpliwie Starbucks rozszerzajac swoja dzialalnosc o kolejny rynek, bedzie musial zastanowic sie nad dopasowaniem strategii marki do polskich realiow.
    Mam nadzieje, ze zostala przeprowadzona doglebna analiza strategiczna, ktora pomogla przy tworzeniu planu wprowadzenia nowej marki;). Z mila checia bede obserwowala.
    Pozdr
    MJ

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Nadchodzą nowi gracze na rynku barów kawowych
    7.11.2007, 12:39

    Andrzej Marek B.:
    Małgorzata J.:

    a może Starbucks weźmie pod uwagę polskie kubki smakowe i ichniejsza kawa będzie bliższa polskim gustom?
    Tak przecież zrobiła Coca-Cola wchodząc na obce rynki, to samo dotyczy czekolady Cudbury.
    Ja będę pierwszą klientką Sturbucksa w Poznaniu ;)Karolina K. edytował(a) ten post dnia 06.11.07 o godzinie 16:58

    bardzo zaciekawilo mnie stwierdzenie dotyczace Cadbury... co dokladnie ma Pani na mysli?
    pozdrawiam
    mj
    Wtrącę swoje zdanie. Pewnie to, że wchodząc na rynek, niezbyt dokładnie zbadali preferencje smakowe polaków w czekoladach, i wprwadzili produkty popularne w innych krajach, a u nas nie przyjęte. Może nie było testów w reprezentatywnej grupie konsumenckiej, nieważne. Na pewno dotyczy to początku Cadberego w Polsce, długo przed zakupem Wedla. Pamiętam te czasy bo byłem wtedy ASM w FMCG i widziałem ile się marnowało produktów na półkach i kasy w reklamie.

    Dziekuje za komentarz.
    Oczywiscie z wiadomych powodow znam historie wprowadzania produktow Cadbury na rynek polski, jednak konkretnie interesowalo mnie, co poprzedniczka miala na mysli.
    Pozdrawiam serdecznie
    MJ

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Nadchodzą nowi gracze na rynku barów kawowych
    6.11.2007, 17:09


    a może Starbucks weźmie pod uwagę polskie kubki smakowe i ichniejsza kawa będzie bliższa polskim gustom?
    Tak przecież zrobiła Coca-Cola wchodząc na obce rynki, to samo dotyczy czekolady Cudbury.
    Ja będę pierwszą klientką Sturbucksa w Poznaniu ;)Karolina K. edytował(a) ten post dnia 06.11.07 o godzinie 16:58

    bardzo zaciekawilo mnie stwierdzenie dotyczace Cadbury... co dokladnie ma Pani na mysli?
    pozdrawiam
    mj

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Logo - co o tym sądzicie
    4.11.2007, 20:26

    Znak Unii jest opatentowany (mozna oczywiscie sprawdzic w urzedzie patentowym)... i oczywiscie czasami jest wolno i powoli to jednak nie ryzykowalabym uzycia identyfikacji unijnej w swoim logotypie !.
    W przedstawionej propozycji widzimy dodatkowo ingerencje w znak graficzny.

    Proponuje zerknac na konkurencje. Pojawiaja sie elementy spojne ex. gwiazdki, nawiazujace do znaku, ktory cieszy sie zaufaniem konsumenckim/spolecznym ale jednak stanowia one odrebny logotyp.W zestawieniu ze soba widzimy roznice miedzy nimi.

    http://www.cfeu.pl/
    http://www.europoint.com.pl/
    http://www.szkolenia-unijne.pl/tiki-index.php

    pozdr
    mj

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie DREAMTEAM w temacie Dream One! Zebrane tematy do KAMPANII SPOŁECZNEJ

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy DREAMTEAM

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie DREAMTEAM w temacie Dream One! Kampania społeczna.

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy DREAMTEAM

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie DREAMTEAM w temacie dzień dobry ;]

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy DREAMTEAM

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie Jack Trout w temacie Ciekawy wątek. Numero uno :)

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Jack Trout

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie DREAMTEAM w temacie MANIFEST

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy DREAMTEAM

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie DREAMTEAM w temacie dzień dobry ;]

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy DREAMTEAM

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie DREAMTEAM w temacie dzień dobry ;]

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy DREAMTEAM

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie jaka nazwa
    1.07.2007, 11:53

    Patryk P.:
    zgodnie z Polską tradycją to AntykPol lub Renowex ;)
    :)

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie jaka nazwa
    1.07.2007, 11:52

    Gdy wiemy, ze 30+ oraz majetni, to juz cos...
    ale zastanowcie sie:
    jacy chcecie byc,
    co chcecie dac (produktowo, emocjonalnie)
    jakie jest otoczenie konkurencyjne
    jacy chcecie byc w tym otoczeniu

    Precyzyjniej okreslcie TG.

    Nie rekomendowalabym nazwy antykpol itp.

    Wybralabym raczej bardziej "prestizowa" nazwe
    ktora sugerowalaby, ze u was mozna kupic cos innego, ze nie jestescie dla wszystkich.

    Pozdr

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie Kobiety Przedsiębiorcze w temacie Pilne potrzeby

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety Przedsiębiorcze

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie Kobiety Przedsiębiorcze w temacie Pilne potrzeby

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety Przedsiębiorcze

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Key Visual
    26.02.2007, 20:37

    Bardzo dobrze, ze wspomialas, ze jest to zel na problemy z kregoslupem dla osob powyzej 35 roku zycia, gdyz pierwsza rzecza, ktora przyszla mi do glowy byl lek wspomagajacy koncentracje do TG: 18-25 lat. Jakze rozne bylby to komunikacje:)). Jezeli chodzi o roznego rodzaju adaptacje, to trzeba zachowac wyczucie. Jedne rzeczy mozna wykozystac, innych zas nie. Najczesciej dochodzi do tego typu rozwiazan z powodu braku funduszy. Nalezy jednak pamietac, ze czesto zle komunikowany produkt rzuca cien na dalsze zycie marki. Mysle, ze produkt tego typu powinien miec wiarygodna i czytelna (kierowany jest do osob doroslych) komunikacje. Jest to produkt funkcjonalny tak wiec key visual powinien jasno mowic o benefitach.

  • Małgorzata Jackowska
    Wpis na grupie TOP MANAGEMENT w temacie Relacje z Zarządem
    25.02.2007, 22:33

    Mam wrazenie, ze poruszyles bardzo delikatna kwestie...
    -Zaszwe trzeba byc dobrze przygotowanym-to "wspomaga" pewnosc siebie oraz gotowosc do polemiki. Trzeba rozwazyc wszelkie za i przeciw projektu. Zarzad bedzie mial pewnie takie same watpliwosci lub pytania co Ty, gdy popatrzysz z boku na swoj projekt.
    -Zawsze gdy staje oko w oko z zarzadem i jestem przygotowana na powyzsze-...nastawiam sie na wygranie :). Mam tu na mysli, ze wiele tkwi w samym nastawienu do sprawy. Jesli sami nie jestesmy czegos pewni, chociaz by tego, ze chcemy podjac ryzyko..to nic dobrego z tego nie wychodzi.
    Mysle, ze wazne jest znac czlonkow zarzadu, ale jesli nawet tak nie jest, ...wszystko da sie zrobic. Jesli ludzie widza osobe z ktora moga rozmawiac... jest juz dobrze.
    -Idac za slowami Witka - pewnych rzeczy nie da sie przeskoczyc na forum zarzadu. Lepiej to zrozumiec.....

    Pozdrawiam
    MJ

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do