Małgorzata Irzyk

Specjalista ds. Projektów Multimedialnych, Bauer Media
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Projektów Multimedialnych
Bauer Media Group
Przygotowywanie, koordynacja oraz realizacja projektów łączących działania w tytułach Wydawnictwa Bauer ze stacjami Grupy RMF oraz portalem Interia. w tym:
- tworzenie strategii komunikacyjnej dla Klientów
- tworzenie mechanizmów łączących tytuły prasowe Grupy z radiem oraz internetem
- tworzenie prezentacji oraz rozbudowanych ofert dla Klientow z branż: FMCG, moto, kosmetycznych, telecom etc
- realizacja projektów niestandardowych (koordynacja konkursów, warsztatów, sesji zdjęciowych)
- aktywna sprzedaż, pozyskiwanie Klientów
Wydawnictwo Bauer
Koordynator ds Projektów
Współpraca przy projektach cross-mediowych łaczących prase, radio oraz internet. W ramach projektów:
-generowanie kreatywnych pomysłow dla Klientow Grupy Mediowej
- tworzenie mechanizmów łączących tytuły prasowe Grupy z radiem oraz internetem
- wykorzystywanie w projektach rozwiazan zwiazanych z usługami mobilnymi
- tworzenie prezentacji oraz rozbudowanych ofert dla Klientow z branż: FMCG, moto, kosmetycznych, telecom etc
Wydawnictwo Bauer
Specjalista ds. Reklamy Prasy Młodzieżowej
- realizacja planów sprzedażowych
- praca z Klientami bezpośrednimi oraz domami mediowymi
- tworzenie niestandardowych projektów reklamowych skierowanych do młodzieży
Logo
Specjalista ds. Reklamy
Cicha Lipa (magazyny Fluid & Dosdedos)
Express Media Sp. z o.o.
Specjalista ds. Reklamy
- realizacja planów sprzedażowych w ramach Działu Klientów Bezposrednich
GRUPA WYDAWNICZA INFOR S.A.
Młodszy Specjalista ds. Reklamy
- realizacja planów sprzedażowych w ramach Biura Reklamy Gazety Prawnej
- współpraca przy wprowadzaniu na rynek miesięcznika "Praca i Kariera"
START International Polska Sp. z o.o.
tłumacz
- tłumaczenie filmów (angielski/ polski)

Szkolenia i kursy

-Kampanie cross-mediowe,Internet w połaczeniu z innymi mediami-OMD School
-Kreatywność w reklamie. Generowanie pomysłów, zwiększanie zysków.
-Prezentacja biznesowa w dużej organizacji.
- Sztuka prezentacji podczas wystąpień publicznych - Fabryka Motywacji Waldemar Dziwniel

Edukacja

Logo
Nowoczesna Promocja, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Zainteresowania

moda, projektowanie, design, Berlin

Inne

Wykład goscinny na Uniwersytecie Warszawskim, na kierunku Marketing Medialny 6 maja 2010 roku

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie