Umiejętności
Agile
Analiza
Budżety
Analiza biznesowa
Rozwój działalności
usprawnianie procesów biznesowych
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Consulting
CRM
Doświadczenia klienta
Hurtownie danych
Digital Marketing
E-commerce
Handel elektroniczny
E-prokura
ERP
Zarządzanie IT
Strategia IT
Logistyka
Zarządzanie
Zarządzanie procesami
zarządzanie marketingiem
Negocjacje
New Business Development
Reklama online
zarządzanie operacyjne
PRINCE2
zaopatrzenie
Zarządzanie produktem
Project Management
Planowanie projektów
Analiza wymagań
Sales
Scrum
SEO
Rozówj oprogramowania
Zarządzanie projektami programistycznymi
SQL
Start-upy
Planowanie strategiczne
Strategia
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Budowanie zepołu
Przywództwo w zespole
Telekomunikacja
UML
Web Development
Obsługa klienta
Operations
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Logistyki, Biura Obsługi Klienta i IT
11.2006 – 09.2010
• Zarządzanie obszarem technologicznym IT
• Zarządzanie obszarem logistyki
• Zarządzanie obszarem obsługi klienta
• Zarządzanie sieciami punktów odbioru
• Planowanie rozwoju, projektowanie rozwiązań i wdrażanie rozwiązań w obszarach odpowiedzialności
• Zarządzanie dużymi zespołami pracowników (powyżej 150 osób)
• Udział w budowaniu strategii rozwoju firmy (członek zarządu)
dyrektor logistyki i biura obsługi klienta
2000 - 2006
• Zarządzanie obszarem logistyki
• Zarządzanie obszarem obsługi klienta
• Planowanie rozwoju, projektowanie rozwiązań i wdrażanie rozwiązań w obszarach odpowiedzialności
• Zarządzanie dużymi zespołami pracowników (powyżej 150 osób)
project manager / pełnomocnik zarządu
11.1997 – 1999
• Aktywne uczestnictwo w budowaniu firmy
• Przygotowanie, uruchomienie i rozwój działów muzyka i multimedia
• Tworzenie od podstaw wymagań do systemu informatycznego wspierającego sprzedaż internetową
• Zarządzanie obszarem technologicznym IT
• Zarządzanie obszarem logistyki
• Zarządzanie obszarem obsługi klienta
• Zarządzanie sieciami punktów odbioru
• Planowanie rozwoju, projektowanie rozwiązań i wdrażanie rozwiązań w obszarach odpowiedzialności
• Zarządzanie dużymi zespołami pracowników (powyżej 150 osób)
• Udział w budowaniu strategii rozwoju firmy (członek zarządu)
dyrektor logistyki i biura obsługi klienta
2000 - 2006
• Zarządzanie obszarem logistyki
• Zarządzanie obszarem obsługi klienta
• Planowanie rozwoju, projektowanie rozwiązań i wdrażanie rozwiązań w obszarach odpowiedzialności
• Zarządzanie dużymi zespołami pracowników (powyżej 150 osób)
project manager / pełnomocnik zarządu
11.1997 – 1999
• Aktywne uczestnictwo w budowaniu firmy
• Przygotowanie, uruchomienie i rozwój działów muzyka i multimedia
• Tworzenie od podstaw wymagań do systemu informatycznego wspierającego sprzedaż internetową
Ekspert ds. projektów
• Identyfikacja potrzeb rozwojowych polskiego sektora finansowego w świetle planów strategicznych i operacyjnych programu Phare dla sektora finansowego w Polsce
• Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, uczestnictwo w komisjach przetargowych, przygotowywanie kontraktów wynikających z przetargów oraz nadzór nad ich wykonaniem w stałym kontakcie z przedstawicielami Komisji Europejskiej odpowiedzialnymi za akceptację programów i wydatkowania środków pomocowych z programu Phare
• Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, uczestnictwo w komisjach przetargowych, przygotowywanie kontraktów wynikających z przetargów oraz nadzór nad ich wykonaniem w stałym kontakcie z przedstawicielami Komisji Europejskiej odpowiedzialnymi za akceptację programów i wydatkowania środków pomocowych z programu Phare
Szkolenia i kursy
Certyfikaty:
• ITIL v3 Foundation Certificate (EXIN) – 7.XII.2010 – certyfikat 00187533
• Prince2 Foundation Certificate (APMG) – 20.XII.2010 - certyfikat 02369962-01-Y66D
• ITIL v3 Foundation Certificate (EXIN) – 7.XII.2010 – certyfikat 00187533
• Prince2 Foundation Certificate (APMG) – 20.XII.2010 - certyfikat 02369962-01-Y66D
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Organizacje
członek Komitetu Sterującego w projekcie „e-Thematic” realizowanym w ramach działań Komisji Europejskiej w zakresie gospodarki elektronicznej (2004) - „Best Practice”
Inne
prawo jazdy kat. B (1990)
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
ecommerce24h
Jesteś właścicielem lub managerem e-commerce, interesują Cię newsy ze świata e-biznesu ? Dołącz do grupy ecommerce24h i podziel się swoją wiedzą i opiniami.
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania
Grupa osób związana z WZ UW na ul. Szturmowej w Warszawie.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.