Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Manager Sprzedaży
• aktywne wspomaganie pośredników w zakresie sprzedaży ubezpieczeń grupowych (sieć rozproszona 260 Agentów/OFWCA) ,
• realizacja planów sprzedażowych, monitorowanie poziomu sprzedaży,
• motywowanie podległego zespołu sprzedawców, aktywny rozwój sieci sprzedaży,
• zapewnienie wsparcia merytorycznego oraz udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktowej,
• prowadzenie spotkań oraz szkoleń merytorycznych i sprzedażowych dla pośredników,
• przygotowywanie ofert dla klientów oraz pomoc przy opracowywaniu ofert przez sieć sprzedaży,
• monitorowanie standardu obsługi klienta przez sieć sprzedaży.
• realizacja planów sprzedażowych, monitorowanie poziomu sprzedaży,
• motywowanie podległego zespołu sprzedawców, aktywny rozwój sieci sprzedaży,
• zapewnienie wsparcia merytorycznego oraz udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktowej,
• prowadzenie spotkań oraz szkoleń merytorycznych i sprzedażowych dla pośredników,
• przygotowywanie ofert dla klientów oraz pomoc przy opracowywaniu ofert przez sieć sprzedaży,
• monitorowanie standardu obsługi klienta przez sieć sprzedaży.
p.o. Dyrektor Oddziału
· zarządzanie placówką oraz podległymi pracownikami,
· promocja marki BZ WBK S.A. i pozyskiwanie nowych klientów,
· podejmowanie lokalnych działań marketingowych,
· coaching,
· budowanie relacji z klientami,
· realizacja planów sprzedażowych,
· podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji,
· zarządzanie kosztami oraz ryzykiem operacyjnym.
· promocja marki BZ WBK S.A. i pozyskiwanie nowych klientów,
· podejmowanie lokalnych działań marketingowych,
· coaching,
· budowanie relacji z klientami,
· realizacja planów sprzedażowych,
· podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji,
· zarządzanie kosztami oraz ryzykiem operacyjnym.
Doradca Firmy
· Sprzedaż i obsługa produktów kredytowych, podejmowanie decyzji kredytowych zgodnie z posiadanym stopniem umiejętności kredytowych ,
· Realizacja zadań sprzedażowych, przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości ,
· Promocja i sprzedaż produktów i usług bankowych, usług bankowości elektronicznej oraz produktów i usług niebankowych,
· Podejmowanie lokalnych działań marketingowych,
· Pozyskiwanie oraz utrzymywanie relacji z Pośrednikami Finansowymi
· Realizacja zadań sprzedażowych, przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości ,
· Promocja i sprzedaż produktów i usług bankowych, usług bankowości elektronicznej oraz produktów i usług niebankowych,
· Podejmowanie lokalnych działań marketingowych,
· Pozyskiwanie oraz utrzymywanie relacji z Pośrednikami Finansowymi
p.o.Kierownik Obsługi Klientów
· zarządzanie placówką oraz podległymi pracownikami, sprawowanie kontroli nad pracą pracowników,
· promocja marki BZ WBK S.A. i pozyskiwanie nowych klientów,
· podejmowanie lokalnych działań marketingowych,
· coaching,
· budowanie relacji z klientami,
· realizacja planów sprzedażowych,
· podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji,
· zarządzanie kosztami oraz ryzykiem operacyjnym.
· promocja marki BZ WBK S.A. i pozyskiwanie nowych klientów,
· podejmowanie lokalnych działań marketingowych,
· coaching,
· budowanie relacji z klientami,
· realizacja planów sprzedażowych,
· podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji,
· zarządzanie kosztami oraz ryzykiem operacyjnym.
Doradca rachunki i operacje płatnicze
: realizowanie planów sprzedażowych; poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i pogłębianie już istniejących relacji; aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych m.in. rachunki dla klientów indywidualnych, kredyty gotówkowe oraz dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw , karty kredytowe, fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia Warta S.A.; analiza wniosków kredytowych; monitoring limitów kredytowych
Szkolenia i kursy
1.znajomość MS Word, Excel, Power Point w stopniu zaawansowanym, MS Access w stopniu podstawowym – zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniach
2. Symfonia Kadry i Płace, Program Płatnik
2. Symfonia Kadry i Płace, Program Płatnik
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Malowanie i podróże.
Inne
1.bardzo dobra organizacja pracy;
2.dokładność, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność;
3.umiejętność samodzielnej i aktywnej budowy kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych;
4.prawo jazdy kat. B;
2.dokładność, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność;
3.umiejętność samodzielnej i aktywnej budowy kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych;
4.prawo jazdy kat. B;