Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager
Manager operacyjny w centrum wycieczkowym Tyskich Browarów Książęcych | Kompania Piwowarska SA
www.browarytyskie.pl
Odpowiedzialna za zarządzanie centrum wycieczkowym, działającym przy Tyskich Browarach Książęcych, które obejmowało koordynowanie pracy muzeum, dwóch pubów i sklepu firmowego oraz zarządzanie zespołem liczącym ok. 20 osób.
Zakres obowiązków (wybrane):
• Zarządzanie budżetem centrum
• Koordynowanie bieżącej pracy centrum
• Tworzenie strategii marketingowej we współpracy z zespołem marketingu marki Tyskie, wdrażanie i koordynowanie działań, w tym współpracę nad serwisem www.browarytyskie.pl, profilem FB https://www.facebook.com/browarytyskie/
• Zarządzanie procesami zmiany w organizacji; analiza trendów rynkowych
i dostosowanie centrum wycieczkowego do potrzebnych zmian, w tym wprowadzenie sprzedaży biletów online
• Kontrola wskaźników efektywności: stałe zwiększanie przychodu i frekwencji
w obiekcie, wysoka jakość obsługi klienta, potwierdzona m.in. przez rekomendacje gości - średnia ocen: 4,5 (Tripadvisor), 4,6 (Google)
• Budowanie kluczowych partnerstw, dbanie o wizerunek miejsca; nagrody dla muzeum: Gwiazda Szlaku Zabytków Techniki, punkt kotwiczny ERIH (European Route of Industrial Heritage), Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej oraz certyfikat jakości portalu TripAdvisor
• Opracowanie i wdrażanie oferty komercyjnej, zwiększającej przychód centrum: warsztatów degustacyjnych, konferencji i spotkań firmowych
• Prowadzenie kalendarza wydarzeń centrum; tworzenie programu i publicity takich atrakcji jak Nocne zwiedzanie browaru, Industriada, Noc Muzeów, przyciągających tysiące gości
• Budowanie zespołu, prowadzenie rekrutacji, ocena pracy zespołu.
www.browarytyskie.pl
Odpowiedzialna za zarządzanie centrum wycieczkowym, działającym przy Tyskich Browarach Książęcych, które obejmowało koordynowanie pracy muzeum, dwóch pubów i sklepu firmowego oraz zarządzanie zespołem liczącym ok. 20 osób.
Zakres obowiązków (wybrane):
• Zarządzanie budżetem centrum
• Koordynowanie bieżącej pracy centrum
• Tworzenie strategii marketingowej we współpracy z zespołem marketingu marki Tyskie, wdrażanie i koordynowanie działań, w tym współpracę nad serwisem www.browarytyskie.pl, profilem FB https://www.facebook.com/browarytyskie/
• Zarządzanie procesami zmiany w organizacji; analiza trendów rynkowych
i dostosowanie centrum wycieczkowego do potrzebnych zmian, w tym wprowadzenie sprzedaży biletów online
• Kontrola wskaźników efektywności: stałe zwiększanie przychodu i frekwencji
w obiekcie, wysoka jakość obsługi klienta, potwierdzona m.in. przez rekomendacje gości - średnia ocen: 4,5 (Tripadvisor), 4,6 (Google)
• Budowanie kluczowych partnerstw, dbanie o wizerunek miejsca; nagrody dla muzeum: Gwiazda Szlaku Zabytków Techniki, punkt kotwiczny ERIH (European Route of Industrial Heritage), Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej oraz certyfikat jakości portalu TripAdvisor
• Opracowanie i wdrażanie oferty komercyjnej, zwiększającej przychód centrum: warsztatów degustacyjnych, konferencji i spotkań firmowych
• Prowadzenie kalendarza wydarzeń centrum; tworzenie programu i publicity takich atrakcji jak Nocne zwiedzanie browaru, Industriada, Noc Muzeów, przyciągających tysiące gości
• Budowanie zespołu, prowadzenie rekrutacji, ocena pracy zespołu.
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Grupy
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
FotografiaPro
Grupa zrzeszająca osoby chcące rozwijać swoje umiejętności i warsztat fotograficzny korzystając z doświadczenia profesjonalnych fotografów, którzy są specjalistami w swoich dziedzinach.
GRUPA SZLAKOAKTYWNYCH
Osoby pracujące w obiektach Szlaku Zabytków Techniki oraz osoby i instytucje powiązane i współpracujące
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Piloci/przewodnicy
Pozytywnie zakręceni na pracę. Wszyscy po przejściach - pracujący, deklarujący chęć pracy, doświadczeni i jeszcze nie w turystyce.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość