Umiejętności
chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Analiza finansowa
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
zdolności interpersonalne
zdyscyplinowanie
Zaangażowanie w wykonywaną pracę
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca Analityk Klienta Korporacyjnego
Analiza ekonomiczno - finansowa podmiotów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, przygotowywanie aplikacji kredytowych oraz analiza formalno-prawna i merytoryczna dokumentacji dostarczanej do Banku, monitorowanie i bieżąca analiza sytuacji Klienta, przeprowadzanie przeglądów oraz wyznaczenie ratingów Klienta, rozliczanie warunków kredytowych, wspieranie Doradców Klienta Korporacyjnego w zakresie obsługi Klienta, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Banku w celu dopełnienia kompleksowej oferty i obsługi dla Klientów.
specjalista ds. operacyjnych
Rozliczanie transakcji walutowych (FX, MM) na rynku międzybankowym, obniżanie ryzyka operacyjnego poprzez odbieranie, a także dopasowanie potwierdzeń elektronicznych (MT300, MT320) i papierowych, generowanie płatności oraz ich regularne kontrole. Badanie i analiza rozbieżności w zawieranych transakcjach, podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wyjaśnienia, jak również bezpośrednie raportowanie do przełożonych.
Nadzór nad zgodnością transakcji wewnętrznych jak i zewnętrznych, bieżąca aktualizacja standardowych instrukcji rozliczeniowych. Kontakt oraz współpraca z zespołem dealerów zawierających transakcje na rynku międzybankowym, a także z tożsamymi zespołami innych banków.
Nadzór nad zgodnością transakcji wewnętrznych jak i zewnętrznych, bieżąca aktualizacja standardowych instrukcji rozliczeniowych. Kontakt oraz współpraca z zespołem dealerów zawierających transakcje na rynku międzybankowym, a także z tożsamymi zespołami innych banków.
Młodszy Bankier Klienta Biznesowego --> Bankier Klienta Biznesowego
weryfikacja dokumentów oraz przeprowadzanie procesów kredytowych, ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej finansowanych podmiotów; obsługa i budowanie relacji z Klientem Biznesowym (segment micro i SME), sprzedaż produktów i usług bankowych, realizacja planów budżetowych, nadzorowanie poprawności obiegu dokumentacji, obsługa inkas, współudział w realizacji zadań budżetowych całego zespołu, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie oddziału pod względem przestrzegania procedur i regulacji wewnętrznych Banku;
Referent ds. sprzedaży
obsługa oraz utrzymywanie relacji z dotychczasowymi Klientami- w szczególności obsługa mikro-przedsiębiorstw, fakturowanie, bieżąca obsługa zamówień, monitorowanie jakości należności, optymalizacja zapasów dla mniejszych oddziałów firmy, opracowywanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych oraz realizacja planów sprzedaży - praca w niepełnym wymiarze godzin jako praca dodatkowa w trakcie trwania studiów;
Szkolenia i kursy
2014 Kurs języka angielskiego kończący się egzaminem TELC, poziom B2
2013 Szkolenie z zakresu autentyczności dokumentów i środków płatniczych, weryfikacji wniosków kredytowych, szkolenia produktowe (kredyty gotówkowe, produkty ubezpieczeniowe, produkty depozytowe), szkolenie z zasad poufności danych, poprawnego obiegu dokumentów, zabezpieczeń przepływu informacji, przeciwdziałania praniu pieniędzy, antynapadowe,
2012 Szkolenie „Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta” organizowane przez Schenk Institute;
2011 Szkolenie „VAT w transakcjach międzynarodowych” organizowane przez Infosys BPO Poland Sp. z o. o. ;
2010 Szkolenie „Experience PwC: Audyt od A do Z” organizowane przez PricewaterhouseCoopers;
2010 Certyfikat Uniwersytecki Intermediate Business English Certificate;
2008 Cykl warsztatów „Homo Economicus III”;
2006 Prawo jazdy kat. B.
2013 Szkolenie z zakresu autentyczności dokumentów i środków płatniczych, weryfikacji wniosków kredytowych, szkolenia produktowe (kredyty gotówkowe, produkty ubezpieczeniowe, produkty depozytowe), szkolenie z zasad poufności danych, poprawnego obiegu dokumentów, zabezpieczeń przepływu informacji, przeciwdziałania praniu pieniędzy, antynapadowe,
2012 Szkolenie „Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta” organizowane przez Schenk Institute;
2011 Szkolenie „VAT w transakcjach międzynarodowych” organizowane przez Infosys BPO Poland Sp. z o. o. ;
2010 Szkolenie „Experience PwC: Audyt od A do Z” organizowane przez PricewaterhouseCoopers;
2010 Certyfikat Uniwersytecki Intermediate Business English Certificate;
2008 Cykl warsztatów „Homo Economicus III”;
2006 Prawo jazdy kat. B.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
akwarystyka, analiza finansowa, gotowanie
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.