Umiejętności
Google Analytics
JIRA
Microsoft Excel
Microsoft Office
Wordpress
SMART Adserwer
System zarządzania projektami TRELLO
Canva
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Office & HR Manger
Monedo Polska Sp. z o. o.
• świadczenie pracy w zakresie HR (przygotowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie dokumentacji pracowników; przygotowywanie doraźnych raportów wydatków/kosztów HR na życzenie Zarządu),
• bezpośredni kontakt z zewnętrznymi podmiotami świadczącymi obsługę Spółki w obszarze HR, ZUS etc.,
• dokonywanie miesięcznych płatności dla ponad 30kontrahentów,
• koordynowanie procesu przygotowywania wypłat wynagrodzeń dla pracowników,
• nadzór nad księgowością zobowiązań (AP) jako pierwszy punkt kontaktu dla zespołu księgowości zewnętrznej,
• porównywanie rzeczywistych kosztów faktur do kwot budżetowanych, analiza odchyleń,
• codzienne raporty bankowe i monitorowanie płynności, przygotowywanie wyciągów z kont MT940,
• udział w procesie inwentaryzacji rocznej.
• bezpośredni kontakt z zewnętrznymi podmiotami świadczącymi obsługę Spółki w obszarze HR, ZUS etc.,
• dokonywanie miesięcznych płatności dla ponad 30kontrahentów,
• koordynowanie procesu przygotowywania wypłat wynagrodzeń dla pracowników,
• nadzór nad księgowością zobowiązań (AP) jako pierwszy punkt kontaktu dla zespołu księgowości zewnętrznej,
• porównywanie rzeczywistych kosztów faktur do kwot budżetowanych, analiza odchyleń,
• codzienne raporty bankowe i monitorowanie płynności, przygotowywanie wyciągów z kont MT940,
• udział w procesie inwentaryzacji rocznej.
Associate Office Management
Monedo Polska Sp. z o. o.
• Zarządzanie i nadzór nad pracą biura,
• Przygotowanie i korekta korespondencji w języku polskim i angielskim,
• Rejestracja i archiwizacja poczty przychodzącej i wychodzącej,
• Archiwizacja dokumentów i rejestracja faktur w systemie DMS,
• Organizacja spotkań i wyjazdów Zarządu i Pracowników Spółki,
• Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze,
• Bieżący kontakt z dostawcami usług, przygotowywanie zamówień, koordynacja cateringu i usług kurierskich, rezerwacja biletów, kontakt z agencjami tłumaczeniowymi i współpracującymi firmami
• Stały kontakt z administracją budynku,
• Współpraca ze wszystkimi działami spółki i zgodne ze standardami wsparcie ich pracy,
• Ścisła współpraca z Prezesem Zarządu polskiego oddziału Spółki,
• Inne, zlecane przez przełożonego i współpracowników zadania.
• Przygotowanie i korekta korespondencji w języku polskim i angielskim,
• Rejestracja i archiwizacja poczty przychodzącej i wychodzącej,
• Archiwizacja dokumentów i rejestracja faktur w systemie DMS,
• Organizacja spotkań i wyjazdów Zarządu i Pracowników Spółki,
• Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze,
• Bieżący kontakt z dostawcami usług, przygotowywanie zamówień, koordynacja cateringu i usług kurierskich, rezerwacja biletów, kontakt z agencjami tłumaczeniowymi i współpracującymi firmami
• Stały kontakt z administracją budynku,
• Współpraca ze wszystkimi działami spółki i zgodne ze standardami wsparcie ich pracy,
• Ścisła współpraca z Prezesem Zarządu polskiego oddziału Spółki,
• Inne, zlecane przez przełożonego i współpracowników zadania.
Senior Traffic Coordinator / Back Office Assistant
• wspieranie działu reklamy w zakresie wystawiania zleceń i kontaktu z klientem,
• odbieranie połączeń telefonicznych, nadzór nad sprawnym obiegiem informacji i korespondencji pomiędzy działami spółki,
• porządkowanie i archiwizacja dokumentów,
• przygotowywanie i koordynacja umów,
• wystawianie faktur VAT za usługi świadczone przez działy reklamy, sponsoringu i analiz,
• przygotowywanie bieżących zestawień wyników sprzedaży działów (raporty dzienne, tygodniowe, miesięczne itp.),
• koordynowanie projektu „Gazele Biznesu”,
• dbanie o właściwe wyposażenie działu w materiały biurowe,
• zarządzanie makietami codziennych i magazynowych wydań Pulsu Biznesu,
• koordynowanie przepływu materiałów reklamowych na linii klient – dział layout - redakcja dziennika,
• weryfikowanie materiałów reklamowych i zleceń pod kątem zgodności ze specyfikacją,
• realizowanie bieżących zadań zlecanych przez przełożonych.
• odbieranie połączeń telefonicznych, nadzór nad sprawnym obiegiem informacji i korespondencji pomiędzy działami spółki,
• porządkowanie i archiwizacja dokumentów,
• przygotowywanie i koordynacja umów,
• wystawianie faktur VAT za usługi świadczone przez działy reklamy, sponsoringu i analiz,
• przygotowywanie bieżących zestawień wyników sprzedaży działów (raporty dzienne, tygodniowe, miesięczne itp.),
• koordynowanie projektu „Gazele Biznesu”,
• dbanie o właściwe wyposażenie działu w materiały biurowe,
• zarządzanie makietami codziennych i magazynowych wydań Pulsu Biznesu,
• koordynowanie przepływu materiałów reklamowych na linii klient – dział layout - redakcja dziennika,
• weryfikowanie materiałów reklamowych i zleceń pod kątem zgodności ze specyfikacją,
• realizowanie bieżących zadań zlecanych przez przełożonych.
Koordynator działu konferencji
• dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów pomiędzy kierownictwem, a pracownikami działu,
• przygotowywanie raportów i zestawień wyników pracy działu,
• rejestracja uczestników konferencji organizowanych przez PB
i Informedia Polska,
• weryfikowanie starych oraz tworzenie nowych baz danych,
• udzielanie klientom spółki informacji na temat aktualnych wydarzeń organizowanych przez PB i Informedia Polska.
• przygotowywanie raportów i zestawień wyników pracy działu,
• rejestracja uczestników konferencji organizowanych przez PB
i Informedia Polska,
• weryfikowanie starych oraz tworzenie nowych baz danych,
• udzielanie klientom spółki informacji na temat aktualnych wydarzeń organizowanych przez PB i Informedia Polska.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Sposoby na efektywne zarządzanie czasem
Blogosfera (trendy, nowe twarze, marka własna)
Kuchnia roślinna
Fotografia mobilna
Minimalizm
Blogosfera (trendy, nowe twarze, marka własna)
Kuchnia roślinna
Fotografia mobilna
Minimalizm
Grupy
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Gra o Życie
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy opisanej w książce "Gra o Życie. Największy w historii sekret motywacji".
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie