Małgorzata M
Uniwersytet Opolski w Opolu
Niechobrz,
Województwo podkarpackie
Doświadczenie zawodowe
INSPEKTOR ds JAKOŚCI, stanowisko ds jakości
- realizacja zadań audytowych;
- przeprowadzanie kontroli działalności urzędów pocztowych, w tym głównie z zakresu standardu obsługi Klienta oraz jakości świadczonych usług;
- udzielanie pracownikom instruktażu w zakresie prawidłowego wykonywania czynności służbowych;
- przyjmowanie i kompleksowe załatwianie reklamacji oraz szczegółowa ewidencja pism reklamacyjnych w systemie elektronicznym i czuwanie nad ich terminowością;
- opracowywanie decyzji przyznających i odmawiających wypłaty odszkodowania za nienależyte wykonanie uslugi;
- rozpatrywanie skarg i wniosków;
- redagowanie pism urzędowych i innych
DODATKOWE OBOWIĄZKI:
- pełnienie obowiązków kierownika Działu Jakości w zastępstwie;
- funkcja Rejonowego Koordynatora ds Wdrażania Standardu Obsługi Klienta
- przeprowadzanie kontroli działalności urzędów pocztowych, w tym głównie z zakresu standardu obsługi Klienta oraz jakości świadczonych usług;
- udzielanie pracownikom instruktażu w zakresie prawidłowego wykonywania czynności służbowych;
- przyjmowanie i kompleksowe załatwianie reklamacji oraz szczegółowa ewidencja pism reklamacyjnych w systemie elektronicznym i czuwanie nad ich terminowością;
- opracowywanie decyzji przyznających i odmawiających wypłaty odszkodowania za nienależyte wykonanie uslugi;
- rozpatrywanie skarg i wniosków;
- redagowanie pism urzędowych i innych
DODATKOWE OBOWIĄZKI:
- pełnienie obowiązków kierownika Działu Jakości w zastępstwie;
- funkcja Rejonowego Koordynatora ds Wdrażania Standardu Obsługi Klienta
Szkolenia i kursy
- Excel
- Techniki sprzedaży
- Umiejętności kierownicze
- Umiejętności interpersonalne
- Techniki sprzedaży
- Umiejętności kierownicze
- Umiejętności interpersonalne
Specjalizacje
Prawo
Doradztwo prawne
Zainteresowania
- ochrona zwierząt