Małgorzata M

Małgorzata M

Uniwersytet Opolski w Opolu
Niechobrz, Województwo podkarpackie

Doświadczenie zawodowe

Poczta Polska S.A.
INSPEKTOR ds JAKOŚCI, stanowisko ds jakości
- realizacja zadań audytowych;
- przeprowadzanie kontroli działalności urzędów pocztowych, w tym głównie z zakresu standardu obsługi Klienta oraz jakości świadczonych usług;
- udzielanie pracownikom instruktażu w zakresie prawidłowego wykonywania czynności służbowych;
- przyjmowanie i kompleksowe załatwianie reklamacji oraz szczegółowa ewidencja pism reklamacyjnych w systemie elektronicznym i czuwanie nad ich terminowością;
- opracowywanie decyzji przyznających i odmawiających wypłaty odszkodowania za nienależyte wykonanie uslugi;
- rozpatrywanie skarg i wniosków;
- redagowanie pism urzędowych i innych

DODATKOWE OBOWIĄZKI:
- pełnienie obowiązków kierownika Działu Jakości w zastępstwie;
- funkcja Rejonowego Koordynatora ds Wdrażania Standardu Obsługi Klienta
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Wyróżnia się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Cieszy się wysokim uznaniem i szacunkiem w środowisku w którym pracuje.
Swoją wiedzę zawodową i doświadczenie efektywnie wykorzystuje w powierzonych jej zadaniach.

Szkolenia i kursy

- Excel
- Techniki sprzedaży
- Umiejętności kierownicze
- Umiejętności interpersonalne

Specjalizacje

Prawo
Doradztwo prawne

Zainteresowania

- ochrona zwierząt